abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 17 maart 2010 @ 21:03:22 #26
171161 Bellatrix
video et taceo
pi_79270882
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 21:00 schreef Zith het volgende:

[..]

Omdat het een prima voorbeeld is.
involving a young, attractive white woman, compared

Milly was inderdaad blank. Ze was nog een meisje, geen volgroeide vrouw en aantrekkelijk.. tja ligt eraan wat de voorkeur is..
“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”
pi_79270894
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 20:48 schreef cptmarco het volgende:

[..]

iemand enig idee hoeveel jaar het OM altijd eist in zulke gevallen?
www.wetboek.net;

Wetboek van Strafrecht
Titel XIX. Misdrijven tegen het leven gericht
Artikel 289
Hij die opzettelijk en met voorbedachten rade een ander van het leven berooft, wordt, als schuldig aan moord, gestraft met levenslange gevangenisstraf of tijdelijke van ten hoogste dertig jaren of geldboete van de vijfde categorie.

en daarbij komt nog;

Wetboek van Strafrecht
Titel XVIII. Misdrijven tegen de persoonlijke vrijheid
Artikel 282
1
Hij die opzettelijk iemand wederrechtelijk van de vrijheid berooft of beroofd houdt, wordt gestraft met gevangenisstraf van ten hoogste acht jaren of geldboete van de vijfde categorie.
2
Indien het feit zwaar lichamelijk letsel ten gevolge heeft, wordt de schuldige gestraft met gevangenisstraf van ten hoogste negen jaren of geldboete van de vijfde categorie.
3
Indien het feit de dood ten gevolge heeft, wordt hij gestraft met gevangenisstraf van ten hoogste twaalf jaren of geldboete van de vijfde categorie.
4
De in dit artikel bepaalde straffen zijn ook van toepassing op hem die opzettelijk tot de wederrechtelijke vrijheidsberoving een plaats verschaft.

Je moet wel ontzettend goed zijn, wil je zoveel fouten kunnen maken :-S
pi_79270920
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 20:39 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Openingspost.
Ok, bedankt.
  woensdag 17 maart 2010 @ 21:04:36 #29
206337 aychelle
stop the hating, bietch!!!
pi_79270956
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 20:59 schreef Zith het volgende:

[..]

http://en.wikipedia.org/wiki/Missing_white_woman_syndrome gaat dan ook niet per se over kleuters ofzo, maar over jonge vrouwen. Er zijn, zoals je op de wiki kunt zien, aardig wat onderzoeken naar gedaan en valt dus ook niet zomaar te ontkennen, en is ergens ook wel logisch. Schattige poesjes die dood gaan is erger dan lelijke oude wrattenzwijnen.
!! , dus buitenlandse jonge vrouwen die verdwijnen waren toch lelijke zwijnen
¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O
pi_79270967
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 21:01 schreef aychelle het volgende:

[..]

Dat probeerde ik ook al te vertellen bij die natalee gone-away. Maar dan word je uitgelachen.

Je kan het 100 keer per dag zeggen:
Als er een turks/surinaams/Irakees meisje word vermist word er niets of nauwelijks media-aandacht aan besteeds. En dat niet alleen in Nederland maar overal in de westerse landen. In andere woorden het kan mensen geen ruk als er een zwart kind word vermist

Als dit meisje Milly marokkaans was geweest was dit topic niet deeltje 100# geworden, en had het ook niet op de voorpagina's gestaan.

Ik denk dat we met alle allochtonen maar een soort vangelijke Amber-alert moeten maken. Maar dan een andere naam, misschien:
Sha-neeka-allert
Fatima-missing
Rashida-fonds

iemand nog meer ideeen?
Dat dus, en dat probeerde ik ook duidelijk te maken misschien dan wel niet met de juiste woorden.
All good things are wild and free.
pi_79271034
Ja goed zeg. Een hele discussie starten over hoeveel aandacht iemand krijgt.
Daarmee kunnen we Milly en al die andere kinderen terughalen.

Wat een gezeik zeg...
Leaf
  † In Memoriam † woensdag 17 maart 2010 @ 21:06:16 #32
230491 Zith
pls tip
pi_79271042
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 21:04 schreef aychelle het volgende:

[..]

!! , dus buitenlandse jonge vrouwen die verdwijnen waren toch lelijke zwijnen
Zwarte vrouwen Je snapt het punt hopelijk wel.
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
  † In Memoriam † woensdag 17 maart 2010 @ 21:06:44 #33
230491 Zith
pls tip
pi_79271072
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 21:06 schreef VancouverFan het volgende:

Wat een gezeik zeg...
Die komen terug met het wel geven van aandacht?
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
  woensdag 17 maart 2010 @ 21:07:25 #34
28033 Pek
je moet wat
pi_79271111
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 21:01 schreef aychelle het volgende:

[..]

Dat probeerde ik ook al te vertellen bij die natalee gone-away. Maar dan word je uitgelachen.

Je kan het 100 keer per dag zeggen:
Als er een turks/surinaams/Irakees meisje word vermist word er niets of nauwelijks media-aandacht aan besteeds. En dat niet alleen in Nederland maar overal in de westerse landen. In andere woorden het kan mensen geen ruk als er een zwart kind word vermist

Als dit meisje Milly marokkaans was geweest was dit topic niet deeltje 100# geworden, en had het ook niet op de voorpagina's gestaan.

Ik denk dat we met alle allochtonen maar een soort vangelijke Amber-alert moeten maken. Maar dan een andere naam, misschien:
Sha-neeka-allert
Fatima-missing
Rashida-fonds

iemand nog meer ideeen?
En als het een mooi meisje is, is het veel erger dan wanneer het een lelijke paardenkop is. Zo zitten we nou eenmaal in elkaar. Het is niet best, maar we moeten het ermee doen.
The difference between the three Abrahamic religions:
- Christianity mumbling to the ceiling,
- Judaism mumbling to the wall,
- Islam mumbling to the floor.
pi_79271128
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 21:03 schreef zaans_boefje het volgende:

[..]

www.wetboek.net;

Wetboek van Strafrecht
Titel XIX. Misdrijven tegen het leven gericht
Artikel 289
Hij die opzettelijk en met voorbedachten rade een ander van het leven berooft, wordt, als schuldig aan moord, gestraft met levenslange gevangenisstraf of tijdelijke van ten hoogste dertig jaren of geldboete van de vijfde categorie.

en daarbij komt nog;

Wetboek van Strafrecht
Titel XVIII. Misdrijven tegen de persoonlijke vrijheid
Artikel 282
1
Hij die opzettelijk iemand wederrechtelijk van de vrijheid berooft of beroofd houdt, wordt gestraft met gevangenisstraf van ten hoogste acht jaren of geldboete van de vijfde categorie.
2
Indien het feit zwaar lichamelijk letsel ten gevolge heeft, wordt de schuldige gestraft met gevangenisstraf van ten hoogste negen jaren of geldboete van de vijfde categorie.
3
Indien het feit de dood ten gevolge heeft, wordt hij gestraft met gevangenisstraf van ten hoogste twaalf jaren of geldboete van de vijfde categorie.
4
De in dit artikel bepaalde straffen zijn ook van toepassing op hem die opzettelijk tot de wederrechtelijke vrijheidsberoving een plaats verschaft.

Off topic .
Geldt dat ook in Afghanistan ? Iraq ? Kosovo ? Kan iemand het verschil uitleggen ?
pi_79271217
Er staat een foutieve feit in de topicstart:
- De verdachte is geen agent;
- Hij is een politie surveillant of officieel een assistent politiemedewerker. Hij heeft geen echte politie opleiding gehad.

Wat ik me wel afvraag is waarom die sufkutten van een voorlichters dat er niet bij vertellen? Of misschien durven ze dat niet te zeggen omdat er voor deze rang nagenoeg geen controle wordt gedaan voor wie ze aannemen.

Het was dus meer een wannabee politieagent, hij mocht waarschijnlijk niet eens een vuurwapen dragen.
klik hier
pi_79271236
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 21:06 schreef VancouverFan het volgende:

Wat een gezeik zeg...
Met al deze 15 topics haal je Milly anders ook niet mee terug hoor.
All good things are wild and free.
  † In Memoriam † woensdag 17 maart 2010 @ 21:10:48 #38
230491 Zith
pls tip
pi_79271322
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 21:07 schreef quirigua het volgende:

[..]

Geldt dat ook in Afghanistan ? Iraq ? Kosovo ? Kan iemand het verschil uitleggen ?
Nee, in die landen geld hun recht. Het verschil kun je opzoeken door een nederlands wetboeken naast een afgaanse en iraakse rechtboeken te leggen, vertalen en de verschillen naast elkaar op te schrijven. Je kunt daarnaast ook een aantal rechtsfilosofie boeken halen uit de bieb en deze lezen.

Veel plezier.
pi_79271334
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 21:07 schreef quirigua het volgende:

[..]

Dit is vanuit het wetboek van strafrecht zoals in Nederland word gehanteerd.
Maximaal kan er dus 42 jaar worden gevraagd door het OM, 30 jaar voor moord en 12 jaar voor ontvoering/kidnapping.
Elk land heeft zijn eigen rechtboeken en strafmaatregelen, de landen die jij noemt hakken vooral ledematen af totdat je romp overblijft, en dat gooien ze het liefst in een kuiltje.

Gelukkig is Nederland nog redelijk gecultiveerd, al zie je daar flinke barsten en scheuren in ontstaan.

(goed antwoord?)
pi_79271511
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 21:09 schreef tliciouz het volgende:

[..]

Met al deze 15 topics haal je Milly anders ook niet mee terug hoor.
Klopt. Maar hier gaan zeuren over hoeveel aandacht de ene zaak krijgt en de andere niet is wel erg sneu.

Open daar een apart topic over als je het zo belangrijk vind.
Leaf
  woensdag 17 maart 2010 @ 21:15:08 #41
206337 aychelle
pi_79271581
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 21:07 schreef Pek het volgende:

[..]

En als het een mooi meisje is, is het veel erger dan wanneer het een lelijke paardenkop is. Zo zitten we nou eenmaal in elkaar. Het is niet best, maar we moeten het ermee doen.
helaas wel
¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O
  woensdag 17 maart 2010 @ 21:15:19 #42
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_79271596
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 21:09 schreef Irritinus het volgende:
Er staat een foutieve feit in de topicstart:
- De verdachte is geen agent;
- Hij is een politie surveillant of officieel een assistent politiemedewerker. Hij heeft geen echte politie opleiding gehad.

Wat ik me wel afvraag is waarom die sufkutten van een voorlichters dat er niet bij vertellen? Of misschien durven ze dat niet te zeggen omdat er voor deze rang nagenoeg geen controle wordt gedaan voor wie ze aannemen.

Het was dus meer een wannabee politieagent, hij mocht waarschijnlijk niet eens een vuurwapen dragen.
dat is niet het beeld dat de OvJ tijdens zijn persconferentie schetste... Waar baseer jij je op?
If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
  woensdag 17 maart 2010 @ 21:15:58 #43
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_79271623
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 21:14 schreef VancouverFan het volgende:

[..]

Klopt. Maar hier gaan zeuren over hoeveel aandacht de ene zaak krijgt en de andere niet is wel erg sneu.

Open daar een apart topic over als je het zo belangrijk vind.
Laten wij er dan ook niet meer op in gaan.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  woensdag 17 maart 2010 @ 21:17:12 #44
206337 aychelle
pi_79271679
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 21:06 schreef Zith het volgende:

[..]

Zwarte vrouwen Je snapt het punt hopelijk wel.
dankjewel, voor de liefde voor de zwarte vrouw

ontopic: ik snap het wel
pi_79271692
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 21:10 schreef zaans_boefje het volgende:

[..]

Dit is vanuit het wetboek van strafrecht zoals in Nederland word gehanteerd.
Maximaal kan er dus 42 jaar worden gevraagd door het OM, 30 jaar voor moord en 12 jaar voor ontvoering/kidnapping.
Elk land heeft zijn eigen rechtboeken en strafmaatregelen, de landen die jij noemt hakken vooral ledematen af totdat je romp overblijft, en dat gooien ze het liefst in een kuiltje.

Gelukkig is Nederland nog redelijk gecultiveerd, al zie je daar flinke barsten en scheuren in ontstaan.

(goed antwoord?)
Dat snap ik (allang). De vraag was (en is) naar het wezenlijk verschil in moord/doodslag in, zeg maar, Dordrecht (of Rotterdam, enzovoort), en Bagdad (enzovoort). Mijn (omstreden) antwoord is : ik zie geen verschil.
Val er maar overheen
[off topic, gaat niet over Milly, ontstellende gebeurtenis is dat ]
pi_79271737
Het hele huis omsingeld met van die festival hekken... Maakt de sfeer er niet beter op.

Arme Milly, stomme buurman!
There are no regrets in life, just lessons
pi_79272047
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 21:17 schreef quirigua het volgende:

[..]

Dat snap ik (allang). De vraag was (en is) naar het wezenlijk verschil in moord/doodslag in, zeg maar, Dordrecht (of Rotterdam, enzovoort), en Bagdad (enzovoort). Mijn (omstreden) antwoord is : ik zie geen verschil.
Val er maar overheen
plat op de bek, auw.
maar gezien de gevolgen, ik zou liever in een gecultiveerd land een halsmisdrijf begaan dan in bagdad waar de gevolgen je leven een stuk inkorten.
Dus verschilt de daad wezenlijk? nee.
De gevolgen, daar heb je een keus in.
Je romp in een kuiltje, of een logie de beatrix voor maximaal 42 jaar. (Sander V is 26 nu, die komt na zijn pensionering pas weer vrij!).

Maar je hebt wel gelijk, plat op de bek gestruikeld.
pi_79272190
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 21:18 schreef identify het volgende:
Het hele huis omsingeld met van die festival hekken... Maakt de sfeer er niet beter op.

Arme Milly, stomme buurman!
De technische recherche is er doorgaans ook niet om de sfeer in een wijk, waar bijv. een brute moord is gepleegd, te bevorderen.
The time you enjoy wasting is not wasted time.
pi_79272198
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 21:15 schreef teamlead het volgende:

[..]

dat is niet het beeld dat de OvJ tijdens zijn persconferentie schetste... Waar baseer jij je op?
Op interne informatie vanuit de politie en het staat ook gemeld bij verschillende andere nieuwsberichten.

En waarom de OvJ dat niet zo schetste snap ik ook niet, maar ze zullen het wel als een incident weg willen zetten en willen verhullen dat er niet gescreende psychopaten rondlopen in een politiepak (zonder de rang agent of hoger weliswaar). Ze nemen bij de vrijwillige politie/parket politie en andere medewerkers taken echt de grootste retards aan...

Hoe meer hoe beter, das goed voor de cijfers en het kost minder dan echt blauw opleiden.
klik hier
pi_79272213
Nieuws begint alweer te zakken... Eindelijk kan de familie rust nemen om het verlies te verwerken...:'(
-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')