Ik gok op een stuk of 10quote:Op woensdag 17 maart 2010 19:30 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik gók dat er al wel een Nostradamus topic rond struint hier op FOK!
Dat heeft ie niet voorspeld.quote:Op woensdag 17 maart 2010 19:28 schreef Cristal het volgende:
Nostradamus is een Fransman, die bekend is geworden om zijn voorspellingen. Hij heeft o.a dit voorspelt (en het is uitgekomen)
Hij heeft diverse wereldoorlogen voorspelt. (Hitler)
Dat heeft ie niet voorspeld.quote:Hij wist dingen te vertellen over Napoleon (die nog niet eens bestond in zijn tijd)
Dat heeft ie niet voorspeld.quote:Hij heeft de vliegtuig aanslag op het WTC voorspelt.
Dat heeft ie niet voorspeld.quote:De aanslag op de paus
Dat heeft ie niet voorspeld.quote:De mislukte aanslag op de Egyptische president.
[Jawel maar vlg mij niet recentquote:Op woensdag 17 maart 2010 19:30 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik gók dat er al wel een Nostradamus topic rond struint hier op FOK!
Met andere woorden; Je weet niet of hij het heeft voorspeld.quote:Op woensdag 17 maart 2010 19:44 schreef spijkerbroek het volgende:
Dat heeft ie niet voorspeld.
[..]
In zijn vage bewoordingen kan iedereen lezen wat hij wil lezen.
'quote:Op woensdag 17 maart 2010 19:57 schreef Winner_Taco het volgende:
Is er niet een Nederlandse site met een overzicht van zijn voorspellingen ?
Een voorspelling is als je in 1986 (whatever) hebt gezegd:quote:Op woensdag 17 maart 2010 19:54 schreef Trippii het volgende:
Met andere woorden; Je weet niet of hij het heeft voorspeld.
Deze werd ook genoemd als 9/11 voorspelling:quote:Op woensdag 17 maart 2010 20:30 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Een voorspelling is als je in 1986 (whatever) hebt gezegd:
Op 11 september 2001 vliegt er een vliegtuig in elk van de twee torens van het WTC in New York.
Dit is géén voorspelling:
"In the City of God there will be a great thunder,
Two brothers torn apart by Chaos,
while the fortress endures, the great leader will succumb,
The third big war will begin when the big city is burning"
Het kán op 9/11 slaan.
Het kan echter nét zo goed op Jeruzalem slaan, waar joden en moslims vechten om de voor hen heilige stad, met z'n intifada e.d.
Zoals ik al zei: in de vage bewoordingen kun je lezen wat je wilt.
Je reinste onzin dus.
En jij wilt er dus onzin in lezen .quote:Op woensdag 17 maart 2010 20:30 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Zoals ik al zei: in de vage bewoordingen kun je lezen wat je wilt.
Je reinste onzin dus.
Juli 1999.. hmm misschien voorspelde 'ie wel de release van counter strike of de installatie van regering Verhofstadt Iquote:Op woensdag 17 maart 2010 21:41 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Deze werd ook genoemd als 9/11 voorspelling:
The year 1999, seventh month,
From the sky will come a great King of Terror.
To bring back to life the great King of the Mongols,
Before and after Mars to reign by good luck.
Dit slaat toch nergens op. Allereerst zat Nostradamus er twee jaar naast en is Bin Laden natuurlijk geen koning van de Mongolen.
Ik wil er helemaal niks in lezen.quote:
allemaal vage 'achteraf' beweringen of zelfs geheel Hoaxes...quote:Op woensdag 17 maart 2010 19:28 schreef Cristal het volgende:
Hij heeft diverse wereldoorlogen voorspelt. (Hitler)
Hij wist dingen te vertellen over Napoleon (die nog niet eens bestond in zijn tijd)
Hij heeft de vliegtuig aanslag op het WTC voorspelt.
De aanslag op de paus
De mislukte aanslag op de Egyptische president.
Hij kon vertellen over mensen die in zijn tijd nog niet bestonden hoe lang ze zouden leven.
& nog veel meer....
Hè Hè.. dat bedoel ik nou. Het is een interpretatie van waaruit je alles kunt makenquote:Op woensdag 17 maart 2010 19:44 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
In zijn vage bewoordingen kan iedereen lezen wat hij wil lezen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |