Ja, lachen, gieren, brullenquote:
Ja.quote:
Das echt smerig, zoutloze PATATquote:Op woensdag 17 maart 2010 19:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja.
En ik ben een naar mens, want sinds ik mijn pak zout over het stoepje heb gesmeten toen het vroor (moest van Balkenende) heb ik nog steeds geen nieuw zout gekocht. Dus zoutloze friet
Vertel mij wat, ik eet het nu.quote:
quote:Op woensdag 17 maart 2010 19:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja.
En ik ben een naar mens, want sinds ik mijn pak zout over het stoepje heb gesmeten toen het vroor (moest van Balkenende) heb ik nog steeds geen nieuw zout gekocht. Dus zoutloze friet
Ach, wellicht kan je ze ook als vervanger voor de tissues of rol WC-papier gebruikenquote:Op woensdag 17 maart 2010 19:25 schreef Greys het volgende:
Wes en Yo in ondertrouw.
Wáárom moet dat toch allemaal zo snel, de gastendoekjes van Jan zijn nog niet eens gebruikt volgens mij.
Ik dip nu dan ook driftig in pindasaus en American fritessaus (die McDo mayo)quote:Op woensdag 17 maart 2010 19:25 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Beter geen zout en wél de saus (mayo/ketchup/pinda) dan andersom. Als je goed dipt merk je er niks meer van
quote:
Oh is het al zo ver?quote:Op woensdag 17 maart 2010 19:25 schreef Greys het volgende:
Wes en Yo in ondertrouw.
Wáárom moet dat toch allemaal zo snel, de gastendoekjes van Jan zijn nog niet eens gebruikt volgens mij.
Ik heb iets gemist, ff terug naar het vorige topic.quote:
Mind the PIquote:
Ja, of ik ben zo makkelijk aan het lachen te krijgen, maar deze heeft me toch wel een minuutje of twee snotteren gekost.quote:
quote:Op woensdag 17 maart 2010 19:30 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ja, of ik ben zo makkelijk aan het lachen te krijgen, maar deze heeft me toch wel een minuutje of twee snotteren gekost.Ik zou zulke dingen ook doen.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |