abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_88433695
quote:
99s.gif Op zondag 31 oktober 2010 15:51 schreef Hojdhopper het volgende:

[..]

Haha ik ook de Engelse versie. Ja het is inderdaad een heel oppervlakkig vak, maar ook wel goed ter oriëntatie zodat je een beetje inzicht hebt in de minors.
Had je wiskunde een beetje goed gemaakt, ik had een 2,3 :'( en ook een no-go voor m'n paper. Verrekte kutzooi!
Ik heb vrijstelling voor Wiskunde :P Al denk ik dat ik daarmee problemen ga krijgen in de volgende periode als ik Microeconomics en Advanced Mathematics ga volgen o_o;
pi_88440709
quote:
1s.gif Op zondag 7 november 2010 15:05 schreef Jaejin het volgende:

[..]

Ik heb vrijstelling voor Wiskunde :P Al denk ik dat ik daarmee problemen ga krijgen in de volgende periode als ik Microeconomics en Advanced Mathematics ga volgen o_o;
Whut, hoe dat zo, die vrijstelling?
En waarom Advanced Mathematics? Dat komt later toch pas. Volgend blok is Micro en Introduction to Businesseconomics.

Lukt MDE een beetje?
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
pi_88460443
Tentamenweek :/
Dinsdag statistiek en vrijdag nog een tentamen. Dan nog 2 deadlines op 14-11 en dan zit het erop gelukkig...
pi_88467924
Ja hier hetzelfde, woensdag en donderdag mag ik aan de bak. We zullen wel weer moeten haha.
pi_88523440
Succes ermee dan maar. Net statistiek gehad in MU en dat ging wel oke.. Ben benieuwd wat daaruit rolt.. Nu leren voor vrijdag.. SPM :/
pi_88529981
Het moet worden gezegd: De Jaarbeurs is ruk om een tentamen in te hebben.

[/4-maal-per-jaar-klacht]
"Friendship is like wetting your pants. Everyone can see it, but only you can feel its warmth."
pi_88539396
quote:
14s.gif Op dinsdag 9 november 2010 17:59 schreef mafkees01 het volgende:
Succes ermee dan maar. Net statistiek gehad in MU en dat ging wel oke.. Ben benieuwd wat daaruit rolt.. Nu leren voor vrijdag.. SPM :/
In een uurtje klaar?
pi_88540155
Dit wordt een dikke faal morgen. :')
Moo
pi_88553008
Over 2 minuten begint eigenlijk mijn wiskunde tentamen... Maar dat kan ik bij voorbaat al niet halen dus ga ik niet (moet een 8.8 halen omdat mijn mid-term een 2.2 was, herkansing is ook geen mogelijkheid want voldoe niet de herkansingseisen. :'( ).
Maar daarvoor gisteren wel 11 uur in de ub gezeten en nu ook weer en het andere vak voorbereid. Moet goed komen morgen.

Heb dat tentamen wel in de Jaarbeurs. Wat is daar zo kut aan?
pi_88553168
Jaarbeurs zuigt omdat alle stoeltjes kraken. :P
pi_88553868
Krakende stoeltjes, de vloer was niet waterpas c.q. tafeltje had ongelijke poten, niet bijster warm...
"Friendship is like wetting your pants. Everyone can see it, but only you can feel its warmth."
pi_88555057
En als iemand 500 stoeltjes verderop niest hoor je het doorgalmen. Soms gaan er ook rare alarmen af, of een keer stonden de boxen van de microfoon heel hard waardoor er de hele tijd zo'n ruis was.
pi_88563041
quote:
11s.gif Op dinsdag 9 november 2010 23:26 schreef BasementDweller het volgende:

[..]

In een uurtje klaar?
Het tentamen? Heb er 2,5 uur over gedaan.. Net trouwens de antwoorden nagekeken. 9 fout van 19.. Vet slecht gemaakt dus ook nog :/ De open vragen had ik wel goed gemaakt (ook nagerekend met mijn grm en dat klopte), dus hoop dan maar op een 5.. De vorige was een 7,1, dus gelukkig heb ik voor de theorie alsnog > 5. Dat is vereist.. Hopen dat de paper nog wat oplevert, anders wordt het zo'n zesjescultuur :/
pi_88574344
quote:
1s.gif Op zondag 7 november 2010 18:26 schreef Hojdhopper het volgende:

[..]

Whut, hoe dat zo, die vrijstelling?
En waarom Advanced Mathematics? Dat komt later toch pas. Volgend blok is Micro en Introduction to Businesseconomics.

Lukt MDE een beetje?
Ik heb hiervoor het gedaan bij Erasmus, maar bleef hangen bij 36 ECTS omdat ik een hertentament met 1 antwoord niet heb gehaald. Best lullig, want ik kon gewoon mijn P halen daar :p Dat was Micro Economie trouwens. Dus ik heb besloten om het opnieuw te doen bij de UU met vrijstellingen. Ik hoef eigenlijk maar 150 ECTS nu te halen ipv 180 ECTS.

En waarom ik Advanced Mathematics heb? Ik hoef ten eerste geen Introduction to Business Economics te doen omdat ik de oude Tweede Fase Economie & Maatschappij heb gedaan. Je moet dus dan Introduction to Strategy and Organisation Theory volgen, maar daar heb ik dus ook vrijstelling voor omdat ik het al heb afgesloten bij Erasmus :P

Best grappig, ik moet mijn B2 2e periode met derdejaars vakken vullen XD Maargoed, ik hou mijn hart vast voor micro en macro economie :( Ik heb die twee vakken niet gehaald vorig jaar, want ik vond het best wel pittig.

En MDE? Tja, geen idee. Ik heb er totaal geen grote druk op ofzo? Kan aan mij liggen dat ik de leerstof eigenlijk best weinig vind :P Ah, we'll see. Die tentamen van vorig jaar was best te doen :o
pi_88574448
quote:
14s.gif Op woensdag 10 november 2010 17:35 schreef mafkees01 het volgende:

[..]

Het tentamen? Heb er 2,5 uur over gedaan.. Net trouwens de antwoorden nagekeken. 9 fout van 19.. Vet slecht gemaakt dus ook nog :/ De open vragen had ik wel goed gemaakt (ook nagerekend met mijn grm en dat klopte), dus hoop dan maar op een 5.. De vorige was een 7,1, dus gelukkig heb ik voor de theorie alsnog > 5. Dat is vereist.. Hopen dat de paper nog wat oplevert, anders wordt het zo'n zesjescultuur :/
Haha oke, dacht dat statistiek van 17:00 tot 20:00 was ;)

Had zelf kansrekening in 'mu' (educ).
pi_88579231
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2010 22:05 schreef BasementDweller het volgende:

[..]

Haha oke, dacht dat statistiek van 17:00 tot 20:00 was ;)

Had zelf kansrekening in 'mu' (educ).
Nope, was van half 2 tot half 5 :) Ik vind mu wel een rare zaal, niet echt geschikt voor tentamens. Je kan vet makkelijk afkijken :P
Vrijdag moet ik weer (theta). Jij al klaar?
pi_88579922
Je kan inderdaad makkelijk afkijken... maar iedere keer dat ik alleen al opkeek keken ze me aan daar van beneden of ik ging afkijken :D

Morgen Functies en reeksen in bèta, wordt een ramp :|W
pi_88590178
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2010 22:04 schreef Jaejin het volgende:

[..]

Ik heb hiervoor het gedaan bij Erasmus, maar bleef hangen bij 36 ECTS omdat ik een hertentament met 1 antwoord niet heb gehaald. Best lullig, want ik kon gewoon mijn P halen daar :p Dat was Micro Economie trouwens. Dus ik heb besloten om het opnieuw te doen bij de UU met vrijstellingen. Ik hoef eigenlijk maar 150 ECTS nu te halen ipv 180 ECTS.

En waarom ik Advanced Mathematics heb? Ik hoef ten eerste geen Introduction to Business Economics te doen omdat ik de oude Tweede Fase Economie & Maatschappij heb gedaan. Je moet dus dan Introduction to Strategy and Organisation Theory volgen, maar daar heb ik dus ook vrijstelling voor omdat ik het al heb afgesloten bij Erasmus :P

Best grappig, ik moet mijn B2 2e periode met derdejaars vakken vullen XD Maargoed, ik hou mijn hart vast voor micro en macro economie :( Ik heb die twee vakken niet gehaald vorig jaar, want ik vond het best wel pittig.

En MDE? Tja, geen idee. Ik heb er totaal geen grote druk op ofzo? Kan aan mij liggen dat ik de leerstof eigenlijk best weinig vind :P Ah, we'll see. Die tentamen van vorig jaar was best te doen :o
Ah zo vandaar.. Huh, maar ik heb ook de oude tweede face EM gedaan.. Whut..

We mogen over 75 minuten weer! :D
pi_88634098
Even een beetje spammen voor de Ragweek, omdat zo'n goed studenteninitiatief meer aandacht verdient! De nieuwe website heb ik zojuist online gezet. www.ragweekutrecht.nl
pi_88719175
Is de MU in het educatorium geen collegezaal? Hoe kun je daar tentamens maken? :P
Moo
pi_88719401
quote:
11s.gif Op zondag 14 november 2010 22:24 schreef Zuivelkoe het volgende:
Is de MU in het educatorium geen collegezaal? Hoe kun je daar tentamens maken? :P
Is inderdaad een collegezaal. Maar je hebt een tafeltje en een papiertje, dus je kan daar tentamens maken :P
  zondag 14 november 2010 @ 23:10:39 #122
137377 Gamer_V
Zie signature
pi_88721546
quote:
11s.gif Op zondag 14 november 2010 22:24 schreef Zuivelkoe het volgende:
Gaat meestal zo: twee/drie stoelen tussen de studenten en steeds een rij overslaan.
Zie ondertitel ||| Developers, developers, developers, developers. ||| Usernotes van Gamer_V
*O* Winnaar slechtste nieuwsposter FOK!games 2009 *O*
pi_88722405
quote:
14s.gif Op zondag 14 november 2010 23:10 schreef Gamer_V het volgende:

[..]

Gaat meestal zo: twee/drie stoelen tussen de studenten en steeds een rij overslaan.
Bij mij was het tussen iedereen 1 stoel en iedere rij bezet ;)
pi_88763399
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 23:31 schreef BasementDweller het volgende:

[..]

Bij mij was het tussen iedereen 1 stoel en iedere rij bezet ;)
Dan zaten jullie met flink veel studenten denk ik? MU is niet zo heel klein vind ik. Vrijdag zaten we in Thèta, die voor mijn gevoel nog groter is, en daar zaten er zelfs 2 rijen tussen en 3 stoeltjes.. Dan wordt het wel gevaarlijk als er drie docenten voor je zitten waarvan er 1 telkens rondloopt :P
Ach, afkijken doe ik toch nooit. Ten eerste riskeer ik het niet om een 1 te halen en ten tweede vertrouw ik meer op mijn eigen kennis dan die van een ander :P
pi_89896846
Jeeeuj, woensdag mag ik weer. :D
pi_91941596
Aaaaaaaaaaaaaarg proefschriftschijfbreakdown :{
Mits voldoende gebruikt niet te traceren en volledig privacy ongevoelig.
  donderdag 27 januari 2011 @ 15:29:22 #127
8369 speknek
Another day another slay
pi_91943542
Ik ook. Nog vijf maanden waar ik keihard in moet schrijven en ik crash naar het tempo van twee regels per dag.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_91943614
quote:
15s.gif Op donderdag 27 januari 2011 15:29 schreef speknek het volgende:
Ik ook. Nog vijf maanden waar ik keihard in moet schrijven en ik crash naar het tempo van twee regels per dag.
Mijn geld is op en ik heb mijn datum al, dus dat is nog maar 1 maand tijd :r (dan moet het naar de leescommissie) (5 juli is het het hopelijk zo ver) Gelukkig is de inleiding makkerlijker schrijven dan de experimente hoofdstukken maar dan nog, ik moet ook nog een hoofdstuk waar eigenlijk niks instaat :{
  donderdag 27 januari 2011 @ 15:58:15 #129
8369 speknek
Another day another slay
pi_91944843
inleiding makkelijk schrijven? :o, je hebt de experimenten al gedaan toch?
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_91944891
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 15:58 schreef speknek het volgende:
inleiding makkelijk schrijven? :o, je hebt de experimenten al gedaan toch?
De introductie bedoel ik van het proefschrift, die achtergrond heb ik veel van al paraat. (maarja het is biologie hè, introducties voor de experimentele hoofdstukken is lastiger ja)

Voor de introductie typ ik zo een paar paragraafjes maar voor de andere hoofdstukken zit ik maar met woorden te draaien, en krijg soms echt één warboel van doelen en conclusies. Het moet ook allemaal zo geschreven worden dat reviewers er geen gaten in zien (en er zijn altijd gaten)
  donderdag 27 januari 2011 @ 16:04:07 #131
8369 speknek
Another day another slay
pi_91945084
Je moet juist een paar obvious gaten erin laten, zodat iedereen daarover valt en je daar een heel goed antwoord op hebt ;).

Maar goed, succes, we zitten nu natuurlijk weer te SOGgen.
pi_91945119
quote:
12s.gif Op donderdag 27 januari 2011 16:04 schreef speknek het volgende:
Je moet juist een paar obvious gaten erin laten, zodat iedereen daarover valt en je daar een heel goed antwoord op hebt ;).

Maar goed, succes, we zitten nu natuurlijk weer te SOGgen.
Ja inderdaad!
pi_91977452
Maandag weer tentamen...
pi_92208336
quote:
Op vrijdag 28 januari 2011 08:11 schreef Booomer het volgende:
Maandag weer tentamen...
EAR FTW.. ben benieuwd :D
pi_92216036
EAR viel meer hoorde ik? Ik ben blij met ict-e, geen tentamen :)
pi_92234372
Volgende week beginnen met de minor Economie & Geografie, ben benieuwd.
pi_92254066
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 12:12 schreef lelouch het volgende:
EAR viel meer hoorde ik? Ik ben blij met ict-e, geen tentamen :)
Wat een tegenvaller was dat vak. Voelde meer als bezigheidstherapie dan ondernemend bezig zijn...
pi_92255036
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 23:27 schreef Booomer het volgende:

[..]

Wat een tegenvaller was dat vak. Voelde meer als bezigheidstherapie dan ondernemend bezig zijn...
Daar sluit ik me volledig bij aan, wat een waardeloos vak was ICT-E zeg :')
pi_92255303
Ik heb me er wel mee vermaakt hoor! Lekker kunnen programmeren :Y
  donderdag 3 februari 2011 @ 01:06:30 #140
333464 T.O.P
De enigste ekte
pi_92258412
Veel MBI'ers hier? In het Informatiekunde topic nog niet tegengekomen :P
:-)
pi_92294014
ICT-E vond ik ook maar troep.. EAR was idd goed te doen :) Zal hem wel verpest hebben alsnog, wist wel een aantal onderwerpen niet..
pi_92306050
Doen jullie allemaal dezelfde studie ofzo? :P
pi_92306192
Ik snap er ook niks van
  vrijdag 4 februari 2011 @ 02:04:19 #144
333464 T.O.P
De enigste ekte
pi_92308178
Allemaal Business Informatics masters volgens mij.
:-)
pi_92314273
Blijkbaar wel ja :p allemaal de mbi idd :)
pi_92329106
Leuk! Tijd voor deze baas om te achterhalen wie iedereen is :')
pi_92339593
Blij dat ICT-E voorbij is! _O_
pi_92550739
Hm, Drift 21 is bezet. Ben benieuwd of ze het langer uithouden dan de Amsterdamse collegae.
pi_92552952
Deze week beginnen aan EU en Oost Europa. Pittig vak...
pi_92557531
Terechte winner voor ICT-E.
Ik ben niet moeilijk te achterhalen. PM maar als je het hebt uitgevogeld :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')