Ik heb vrijstelling voor Wiskundequote:Op zondag 31 oktober 2010 15:51 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
Haha ik ook de Engelse versie. Ja het is inderdaad een heel oppervlakkig vak, maar ook wel goed ter oriëntatie zodat je een beetje inzicht hebt in de minors.
Had je wiskunde een beetje goed gemaakt, ik had een 2,3en ook een no-go voor m'n paper. Verrekte kutzooi!
Whut, hoe dat zo, die vrijstelling?quote:Op zondag 7 november 2010 15:05 schreef Jaejin het volgende:
[..]
Ik heb vrijstelling voor WiskundeAl denk ik dat ik daarmee problemen ga krijgen in de volgende periode als ik Microeconomics en Advanced Mathematics ga volgen o_o;
In een uurtje klaar?quote:Op dinsdag 9 november 2010 17:59 schreef mafkees01 het volgende:
Succes ermee dan maar. Net statistiek gehad in MU en dat ging wel oke.. Ben benieuwd wat daaruit rolt.. Nu leren voor vrijdag.. SPM :/
Het tentamen? Heb er 2,5 uur over gedaan.. Net trouwens de antwoorden nagekeken. 9 fout van 19.. Vet slecht gemaakt dus ook nog :/ De open vragen had ik wel goed gemaakt (ook nagerekend met mijn grm en dat klopte), dus hoop dan maar op een 5.. De vorige was een 7,1, dus gelukkig heb ik voor de theorie alsnog > 5. Dat is vereist.. Hopen dat de paper nog wat oplevert, anders wordt het zo'n zesjescultuur :/quote:
Ik heb hiervoor het gedaan bij Erasmus, maar bleef hangen bij 36 ECTS omdat ik een hertentament met 1 antwoord niet heb gehaald. Best lullig, want ik kon gewoon mijn P halen daar :p Dat was Micro Economie trouwens. Dus ik heb besloten om het opnieuw te doen bij de UU met vrijstellingen. Ik hoef eigenlijk maar 150 ECTS nu te halen ipv 180 ECTS.quote:Op zondag 7 november 2010 18:26 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
Whut, hoe dat zo, die vrijstelling?
En waarom Advanced Mathematics? Dat komt later toch pas. Volgend blok is Micro en Introduction to Businesseconomics.
Lukt MDE een beetje?
Haha oke, dacht dat statistiek van 17:00 tot 20:00 wasquote:Op woensdag 10 november 2010 17:35 schreef mafkees01 het volgende:
[..]
Het tentamen? Heb er 2,5 uur over gedaan.. Net trouwens de antwoorden nagekeken. 9 fout van 19.. Vet slecht gemaakt dus ook nog :/ De open vragen had ik wel goed gemaakt (ook nagerekend met mijn grm en dat klopte), dus hoop dan maar op een 5.. De vorige was een 7,1, dus gelukkig heb ik voor de theorie alsnog > 5. Dat is vereist.. Hopen dat de paper nog wat oplevert, anders wordt het zo'n zesjescultuur :/
Nope, was van half 2 tot half 5quote:Op woensdag 10 november 2010 22:05 schreef BasementDweller het volgende:
[..]
Haha oke, dacht dat statistiek van 17:00 tot 20:00 was
Had zelf kansrekening in 'mu' (educ).
Ah zo vandaar.. Huh, maar ik heb ook de oude tweede face EM gedaan.. Whut..quote:Op woensdag 10 november 2010 22:04 schreef Jaejin het volgende:
[..]
Ik heb hiervoor het gedaan bij Erasmus, maar bleef hangen bij 36 ECTS omdat ik een hertentament met 1 antwoord niet heb gehaald. Best lullig, want ik kon gewoon mijn P halen daar :p Dat was Micro Economie trouwens. Dus ik heb besloten om het opnieuw te doen bij de UU met vrijstellingen. Ik hoef eigenlijk maar 150 ECTS nu te halen ipv 180 ECTS.
En waarom ik Advanced Mathematics heb? Ik hoef ten eerste geen Introduction to Business Economics te doen omdat ik de oude Tweede Fase Economie & Maatschappij heb gedaan. Je moet dus dan Introduction to Strategy and Organisation Theory volgen, maar daar heb ik dus ook vrijstelling voor omdat ik het al heb afgesloten bij Erasmus
Best grappig, ik moet mijn B2 2e periode met derdejaars vakken vullen XD Maargoed, ik hou mijn hart vast voor micro en macro economieIk heb die twee vakken niet gehaald vorig jaar, want ik vond het best wel pittig.
En MDE? Tja, geen idee. Ik heb er totaal geen grote druk op ofzo? Kan aan mij liggen dat ik de leerstof eigenlijk best weinig vindAh, we'll see. Die tentamen van vorig jaar was best te doen
Is inderdaad een collegezaal. Maar je hebt een tafeltje en een papiertje, dus je kan daar tentamens makenquote:Op zondag 14 november 2010 22:24 schreef Zuivelkoe het volgende:
Is de MU in het educatorium geen collegezaal? Hoe kun je daar tentamens maken?
Gaat meestal zo: twee/drie stoelen tussen de studenten en steeds een rij overslaan.quote:Op zondag 14 november 2010 22:24 schreef Zuivelkoe het volgende:
Is de MU in het educatorium geen collegezaal? Hoe kun je daar tentamens maken?
Bij mij was het tussen iedereen 1 stoel en iedere rij bezetquote:Op zondag 14 november 2010 23:10 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
Gaat meestal zo: twee/drie stoelen tussen de studenten en steeds een rij overslaan.
Dan zaten jullie met flink veel studenten denk ik? MU is niet zo heel klein vind ik. Vrijdag zaten we in Thèta, die voor mijn gevoel nog groter is, en daar zaten er zelfs 2 rijen tussen en 3 stoeltjes.. Dan wordt het wel gevaarlijk als er drie docenten voor je zitten waarvan er 1 telkens rondlooptquote:Op zondag 14 november 2010 23:31 schreef BasementDweller het volgende:
[..]
Bij mij was het tussen iedereen 1 stoel en iedere rij bezet
Mijn geld is op en ik heb mijn datum al, dus dat is nog maar 1 maand tijdquote:Op donderdag 27 januari 2011 15:29 schreef speknek het volgende:
Ik ook. Nog vijf maanden waar ik keihard in moet schrijven en ik crash naar het tempo van twee regels per dag.
De introductie bedoel ik van het proefschrift, die achtergrond heb ik veel van al paraat. (maarja het is biologie hè, introducties voor de experimentele hoofdstukken is lastiger ja)quote:Op donderdag 27 januari 2011 15:58 schreef speknek het volgende:
inleiding makkelijk schrijven?, je hebt de experimenten al gedaan toch?
Ja inderdaad!quote:Op donderdag 27 januari 2011 16:04 schreef speknek het volgende:
Je moet juist een paar obvious gaten erin laten, zodat iedereen daarover valt en je daar een heel goed antwoord op hebt.
Maar goed, succes, we zitten nu natuurlijk weer te SOGgen.
Wat een tegenvaller was dat vak. Voelde meer als bezigheidstherapie dan ondernemend bezig zijn...quote:Op woensdag 2 februari 2011 12:12 schreef lelouch het volgende:
EAR viel meer hoorde ik? Ik ben blij met ict-e, geen tentamen
Daar sluit ik me volledig bij aan, wat een waardeloos vak was ICT-E zegquote:Op woensdag 2 februari 2011 23:27 schreef Booomer het volgende:
[..]
Wat een tegenvaller was dat vak. Voelde meer als bezigheidstherapie dan ondernemend bezig zijn...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |