Ja, tekenend. Dat is al een paar dagen af en toe zo. Met het warmere weer wordt het alleen nog maar minder. SV sterft een langzame dood. Kijkers kwijtraken is makkelijk, kijkers terugkrijgen is veel lastiger.quote:Op donderdag 18 maart 2010 13:42 schreef Jian het volgende:
Gewoon al een kwartier geen nieuwe post op de chat, tekenend ?
En inderdaad natuurlijk een klein percentage aan politiek correcte antwoorden, helaas komen daar de viewers niet op af...quote:Op donderdag 18 maart 2010 12:38 schreef Copycat het volgende:
[..]
Er is behoefte aan kennis en kunde. Dus: over en uit.
Ik ben ook verdwenen. Maar kom nog wel eens terug als er leuke vrouwen onstream zijnquote:Op donderdag 18 maart 2010 13:51 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, tekenend. Dat is al een paar dagen af en toe zo. Met het warmere weer wordt het alleen nog maar minder. SV sterft een langzame dood. Kijkers kwijtraken is makkelijk, kijkers terugkrijgen is veel lastiger.
Had het al even terug gezien op RTL. Vind het allemaal nogal vaag eerlijk gezegd. Hoe komt RTL aan een filmpje van Jaap die met Joran zit te telefoneren?quote:Op donderdag 18 maart 2010 14:23 schreef beequeen het volgende:
Iemand dit al gelezen?
Terror Jaap en Joran.
Jaap in zijn bekende acteermodus. Dit is allemaal gespeeld. Alles voor de publiciteit zullen we maar weer denken.quote:Op donderdag 18 maart 2010 14:23 schreef beequeen het volgende:
Iemand dit al gelezen?
Terror Jaap en Joran.
Pcies, die Peter R, "een filmpje waarvan zelfs Jaap niet weet dat wij het hebben" Ja daaaag, zat je achter de bank dan bij Jaap toen hij dat gesprek voerdequote:Op donderdag 18 maart 2010 14:33 schreef spuitje het volgende:
[..]
Had het al even terug gezien op RTL. Vind het allemaal nogal vaag eerlijk gezegd. Hoe komt RTL aan een filmpje van Jaap die met Joran zit te telefoneren?
Aan de andere kant: boeien!!
Wat zeg je?quote:Op donderdag 18 maart 2010 14:02 schreef 5thencounter het volgende:
En inderdaad natuurlijk een klein percentage aan politiek correcte antwoorden, helaas komen daar de viewers niet op af...
Ja, dat vond ik ook vreemd.quote:Op donderdag 18 maart 2010 14:33 schreef spuitje het volgende:
Had het al even terug gezien op RTL. Vind het allemaal nogal vaag eerlijk gezegd. Hoe komt RTL aan een filmpje van Jaap die met Joran zit te telefoneren?Aan de andere kant: boeien!!
zoiets had ik dus ook,wie heeft het gefilmd en wie heeft het opgestuurd?quote:Op donderdag 18 maart 2010 14:39 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ja, dat vond ik ook vreemd.
Wat Pb zegt denk ik. Hij heeft dat filmpje wrs zelf opgestuurd en moeten we medelijden krijgen met die vetklep omdat Joran hem genaaid heeft. Eigen schuld, dat weet je als je met een pathologische leugenaar in zee gaat.
Als het is zoals PB denkt dat het is, is het natuurlijk ook nog maar de vraag of Joran inderdaad geld van Jaap heeft gehad en of dat ook daadwerkelijk in een coffee-shop is gestokenquote:Op donderdag 18 maart 2010 14:39 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ja, dat vond ik ook vreemd.
Wat Pb zegt denk ik. Hij heeft dat filmpje wrs zelf opgestuurd en moeten we medelijden krijgen met die vetklep omdat Joran hem genaaid heeft. Eigen schuld, dat weet je als je met een pathologische leugenaar in zee gaat.
Dollartekentjes in de ogen.quote:Op donderdag 18 maart 2010 14:47 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik snap de combinatie Jaap en Joran ook nog steeds niet. Jaap is een publieke mongool en Joran een crimineel, wat hebben die twee nou voor baat bij deze samenwerking?
Dus dat!quote:Op donderdag 18 maart 2010 14:45 schreef Copycat het volgende:
Je bent ook wel überdom als je die paljas van een Joran geld leent voor een coffeeshop in Thailand. En ethisch zit je ook niet bepaald lekker in elkaar imo.
/intensive care zelfs.quote:Op donderdag 18 maart 2010 14:48 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dus dat!
Maar je hoort iedere keer een ander verhaal. Volgens andere bronnen heeft Jaap de gokschulden van Joran hebben afgelost.
Ach, /care.
Allebei mediageil. Jaap heeft geloof ik meer dan een jaar lopen leuren met die reportage voor het uitgezonden werd.quote:Op donderdag 18 maart 2010 14:47 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik snap de combinatie Jaap en Joran ook nog steeds niet. Jaap is een publieke mongool en Joran een crimineel, wat hebben die twee nou voor baat bij deze samenwerking?
Ach, als de helft waar is van wat ze over die Joran zeggen komt binnen afzienbare tijd wel het bericht dat iemand hem heeft omgelegd. Zo zie ik het.quote:Op donderdag 18 maart 2010 14:48 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dus dat!
Maar je hoort iedere keer een ander verhaal. Volgens andere bronnen heeft Jaap de gokschulden van Joran afgelost.
Ach, /care.
Die potjes staan er al dagen en Alsido heb ik vanmorgen ook nog gezien en gehoord. Helaas geen vervanging van hem dus.quote:Op donderdag 18 maart 2010 13:31 schreef Jian het volgende:
Ik heb net effe de stream aangezwengeld, er staan 2 potjes met bloemen op de bar nu. Zullen toch niet de vervangers van Alsido en Liesbeth zijn ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |