Hij heeft er zelfs zijn sollicitatie voor verzet naar 4 uur in de middag.quote:Op donderdag 18 maart 2010 11:44 schreef Pearlbitch het volgende:
Breaking news: ook morgen wordt SV Actueel gedaan door Neef Harrie!!
Zet ik weer mijn wekkertjequote:Op donderdag 18 maart 2010 11:44 schreef Pearlbitch het volgende:
Breaking news: ook morgen wordt SV Actueel gedaan door Neef Harrie!!
Ik heb de stream nog niet eens aangezet sinds ik thuis ben. Ik vind geklungel wel leuk om mee te spotten, maar er is veel te weinig van, je moet maar geluk hebben dat er iets is te zien.quote:Op donderdag 18 maart 2010 12:15 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik vind er niks meer aan. Eerst was dat geklungel allemaal grappig, nu is het gewoon dom.
Ik kan er ook niet meer in komen. Vind het suf en stom en kan me er niet meer toe zetten die stream aan te slingeren. Het The Office tintje is er vanaf en al die ooms en tantes die zich BN-er wanen maken het alleen maar meer triest en minder haha.quote:Op donderdag 18 maart 2010 12:15 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik vind er niks meer aan. Eerst was dat geklungel allemaal grappig, nu is het gewoon dom.
Yep, en dan krijgen we ipv de bar een lege keuken te zienquote:Op donderdag 18 maart 2010 12:18 schreef snetje het volgende:
De camera in de keuken wordt eindelijk opgehangen!!![]()
![]()
Er is dringend behoefte aan een Rel-avond voor de dooie momenten, naast de Jaapshow en het OP zou dat prima in het saaie format passen....quote:Op donderdag 18 maart 2010 12:17 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik kan er ook niet meer in komen. Vind het suf en stom en kan me er niet meer toe zetten die stream aan te slingeren. Het The Office tintje is er vanaf en al die ooms en tantes die zich BN-er wanen maken het alleen maar meer triest en minder haha.
Er is behoefte aan kennis en kunde. Dus: over en uit.quote:Op donderdag 18 maart 2010 12:29 schreef 5thencounter het volgende:
Er is dringend behoefte aan een Rel-avond voor de dooie momenten, naast de Jaapshow en het OP zou dat prima in het saaie format passen....
Vrije avonden zijn er nog genoeg in de programmering: maandag, donderdag, vrijdag, zaterdag of zondag.quote:Op donderdag 18 maart 2010 12:29 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Er is dringend behoefte aan een Rel-avond voor de dooie momenten, naast de Jaapshow en het OP zou dat prima in het saaie format passen....
Zelfs de kijkcijfers van Jaap zijn ingestort.quote:Op donderdag 18 maart 2010 12:38 schreef Copycat het volgende:
[..]
Er is behoefte aan kennis en kunde. Dus: over en uit.
Met 50%?quote:Op donderdag 18 maart 2010 12:42 schreef Scrutinizer het volgende:
Zelfs de kijkcijfers van Jaap zijn ingestort.
Zo'n 30%, schat ik.quote:
Tabula Rasa is weer terug bij af. 10 afleveringen en geen fuck verbeterd. Maar iets zegt me dat de makers wel tevreden zijn met hoe die show nu is.quote:Ik dacht gisteren even 'Oh, Jaap's show' en dat was het. Totaal geen behoefte om hem weer nietszeggend te zien worstelen met even nietszeggende gasten. Ook dat is niet meer grappig, ook niet meer bij vlagen.
Jaap is een pak volle melk dat zo bol staat dat het bijna knapt.quote:De THTdatum is verstreken.
quote:Op donderdag 18 maart 2010 12:55 schreef Jian het volgende:
De 1e keer dat ik echt helemaal niets gezien heb van de Jaap-show, geen vijf minuten en ik voel niet eens de behoefte om te informeren of het wat was
Die ben ik gisterenmiddag alleen even tegengekomen op de chat, samen met zijn "retarded" side-kick Remco. Hij komt uit Amsterdam zei iequote:Op donderdag 18 maart 2010 12:58 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]Jij was te gast gisteren, Danny Smits.
Nee, die twee worden vervangen door een schaaltje paaseitjes.quote:Op donderdag 18 maart 2010 13:31 schreef Jian het volgende:
Ik heb net effe de stream aangezwengeld, er staan 2 potjes met bloemen op de bar nu. Zullen toch niet de vervangers van Alsido en Liesbeth zijn ?
Twee potjes zijn welkomquote:Op donderdag 18 maart 2010 13:31 schreef Jian het volgende:
Ik heb net effe de stream aangezwengeld, er staan 2 potjes met bloemen op de bar nu. Zullen toch niet de vervangers van Alsido en Liesbeth zijn ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |