Willem is een soort van kabouter plop, want bij mij voelt het nog steeds een beetje als plopjes al komen er soms ineens ook wel
PLOP's voorbij. Martijn voelt het alsof er iemand tegen z'n hand tikt... Overigens voel ik het al wel als Willem naar de hand van Martijn 'toekruipt' Dat gaat namelijk wat minder geleidelijk en dan voel ik het gewicht in de ballon van binnen verschuiven. Naar z'n papa toe

Suzanna, ik heb een tijdje slecht gedaan en veel eten laten komen

Gelukkig was het bij mij maar een paar weken dat het niet zo lekker ging met koken.... Het begint nu overigens wel weer saladetijd te worden, dus wellicht dat je met een aantal stevige maaltijdsalades ook een stukje vooruit komt?
Orea, gewoon lekker van genieten hoor. Zolang het kan en je er het geld voor (over) hebt zou ik vooral lekker doen. Ik ben ook koopziek, alleen zit ik vooral op de tweedehands toer, stukkie goedkoper ook

Ik vind het ook wel leuk om dingen te krijgen van mensen, zo heb ik weer zakken vol van een collega gehad. Sommige dingen zijn echt enorm stom, maar er zitten ook enorme leuke spulletjes tussen

Overigens denk ik ook echt dat het scheelt dat ik een jongen krijg, bij een meisje zou ik ook vast en zeker mezelf veel minder vaak weten te bedwingen...
Keshet, ik ben deze zwangerschap alleen bij de Gyn geweest, maar volgens mij kreeg ik bij een van m'n zwangerschappen vorig jaar ook zo'n popje toen ik nog wel bij de verloskundige liep. Ik ga eens voor je kijken of ik het nog heb. (na de bewuste miskraam weet ik niet meer precies wat ik met alle spulletjes gedaan heb)
Rarekwast, volgens mij maakt het niet zoveel uit. Ik heb gekozen voor Tommee Tippie, close to nature omdat ze enigzins op de tepel lijkt en ik primair borstvoeding wil gaan geven. Slechte dingen zijn er sowieso niet te koop hier in NL volgens mij. Het is maar wat je zelf het prettigst vind.
NIKKI_ ook Hapto.... Die ontspanningsoefeningen zijn heerlijk he? Ik ben nu met de eerste drie behandelingen bezig waarbij Martijn vooral nog leert om met Willem te spelen en mij te laten ontspannen. De standjes komen vast in de laatste drie behandelingen aan bod tegen de 34 weken. Dan leer je inderdaad ook persen enzo. Ik was al dol op Haptonomie, maar ik merk nu dat Martijn het ook wel heel erg fijn vind. Vooraf vond ie het wat zweverig, maar nu hij goed meedoet merkt hij ook het effect....
Hier blijven de nachten heerlijk, ik slaap zo ontzettend lekker... Ik merk wel dat m'n bloeddruk wat laag is momenteel, ben overdag vaak wat slapjes. Dat los ik dan op door te eten, dus dat is wat minder

Verder is het nestelen zo'n beetje begonnen, ben nogal opruimerig en voel de druk van nog maar een X-aantal weken hebben voor het huis helemaal op orde moet zijn. (alsof Willem ziet dat we de bijkeuken ook onder handen hebben genomen, maar goed

)
Fijne dag allemaal, de achterdeur staat hier alweer open omdat het buiten wederom heerlijk is. Geniet ervan!
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:flugeltje is een kloon van yvonne toch?