abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_79288931
Doen sauna's wel eens moeilijk over zwangere vrouwen eigenlijk? Ik wil ook weer eens gaan maar m'n man is bang dat ze me niet toelaten ofzo
pi_79289480
hihi CP welnee!! Je wordt gewoon toegelaten!!
pi_79289533
Dat dacht ik ook, maar toen bedacht ik me dat het wellicht niet zo fris is als ineens de vliezen breken ofzo. Of als je onwijs lekt. En ik heb nog wel eens dat als ik hard moet niesen dat ik dan een klein beetje incontinent ben
pi_79289586
Sja, dat is een risico wat je neemt!! Niet niesen dan maar
Je mag zelfs gewoon tot het einde, alleen vanaf een week of 35 niet meer in het dompelbad (nou ga ik daar sowieso al nooit in) i.v.m. eventuele ontsluiting die je al hebt en infectiegevaar...
  donderdag 18 maart 2010 @ 12:01:16 #80
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_79289621
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 11:58 schreef CrazyPrincess het volgende:
Dat dacht ik ook, maar toen bedacht ik me dat het wellicht niet zo fris is als ineens de vliezen breken ofzo. Of als je onwijs lekt. En ik heb nog wel eens dat als ik hard moet niesen dat ik dan een klein beetje incontinent ben
Dat kunnen toch zo veel mensen hebben? Ook als je niet zwanger bent? Ze doen heus geen tena-test hoor.
Gewoon gaan dus.
  donderdag 18 maart 2010 @ 12:01:29 #81
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_79289629
Die belletjes zien er wel heel schattig uit... Hmmm... Zou ik toch??
pi_79289675
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 12:01 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Dat kunnen toch zo veel mensen hebben? Ook als je niet zwanger bent? Ze doen heus geen tena-test hoor.

Sauna is heerlijk. Het ruikt altijd zo lekker . Gewoon lekker in je nakie walvissen.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_79289732
de meneer heeft ineens ook nesteldrang en riep al, nou anders gaan we niet dit weekend, maar het weekend daarop wel! Dan kan ik verder met behang afsteken + behangen
Nou, ik sleep hem zondag wel aan zijn oren mee gewoon
  donderdag 18 maart 2010 @ 12:04:49 #84
259886 pessie
pi_79289761
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 12:02 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Sauna is heerlijk. Het ruikt altijd zo lekker . Gewoon lekker in je nakie walvissen.
Whaa

Ik wil nog steeds een keer naar een sauna waar mensen wel een bikini aanhebben... Maar ben nog nooit in de sauna geweest dus wordt het afgeraden tijdens de zwangerschap. (Heeft iets te maken met hitte en het gewend zijn meen ik).
pi_79289829
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 12:04 schreef pessie het volgende:

[..]

Whaa

Ik wil nog steeds een keer naar een sauna waar mensen wel een bikini aanhebben... Maar ben nog nooit in de sauna geweest dus wordt het afgeraden tijdens de zwangerschap. (Heeft iets te maken met hitte en het gewend zijn meen ik).
Gadver in een bikini een sauna in

Das vies... En ik zou het ook niet hygiënisch vinden.
pi_79289907
Ik snap dat ook niet zo goed... Het is niet hygiënisch, en iedereen loopt er naakt. Als je voor het eerst gaat voel je je 1 minuut ongemakkelijk en daarna is het weg. Sauna hoort niet met badkleding
pi_79289934
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 12:01 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Gewoon gaan dus.
Daar had ik nog nooit bij stil gestaan Nu wil ik helemaal niet meer

Maar je hebt een goed punt. Ik sleur m'n man gewoon mee. Heeeeeeeeeeeerlijk om nog een keertje te gaan
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 12:04 schreef pessie het volgende:

[..]

Whaa

Ik ga de sauna's ook niet in denk ik. Of maar heel eventjes. Wel lekker alle baden en de rode lampen enzo. Het is al lekker om even een dagje te luieren. Beetje in zo'n bad hangen. Eruit, naar de relaxruimte, beetje lezen. Dan weer in bad hangen

En met bikini lijkt me echt helemaal niets. Veel te warm. Zeker in de sauna's.
pi_79290000
Rode lampen mag niet CP.... (die infrarood dingen!) die gaan te diep... Kan je beter in een niet te warme sauna of stoombad gaan....
pi_79290044
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 12:10 schreef Orea het volgende:
Rode lampen mag niet CP.... (die infrarood dingen!) die gaan te diep... Kan je beter in een niet te warme sauna of stoombad gaan....
Owh Die vind ik nou juist lekkerder dan een sauna... Mag ik niet heel even?
pi_79290129
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 12:10 schreef Orea het volgende:
Oh die deed ik wel gewoon, en dan hield ik mn handdoek voor mn buik, of alleen op mn rug.
pi_79290156
Nou ja van mij mag je doen wat je niet laten kan! Mij werd het afgeraden, ook door de vlos en de gyn....
Zal eens kijken of ik er via google iets over kan vinden...
  donderdag 18 maart 2010 @ 12:15:07 #92
259886 pessie
pi_79290179
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 12:08 schreef Orea het volgende:
Ik snap dat ook niet zo goed... Het is niet hygiënisch, en iedereen loopt er naakt. Als je voor het eerst gaat voel je je 1 minuut ongemakkelijk en daarna is het weg. Sauna hoort niet met badkleding
Hmm... Maar... Eng....

En vinden jullie het dan niet vervelend dat iedereen die enorme boops met gigatepels kan bekijken? Of wordt er niet gekeken in de sauna?
pi_79290228
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 12:15 schreef pessie het volgende:

[..]

Hmm... Maar... Eng....

En vinden jullie het dan niet vervelend dat iedereen die enorme boops met gigatepels kan bekijken? Of wordt er niet gekeken in de sauna?
Ech wel Vleeskeuring zeg ik.

Oh en als mensen graag naar mn tepels willen staren, dan moeten ze dat vooral doen.
pi_79290241
quote:

[..]

Hmm... Maar... Eng....

Natuurlijk wordt er wel gekeken, maar meer zoals mensen normaal al naar je kijken. je wordt echt niet aangegaapt of van onder tot boven helemaal geanalyseerd hoor. Iedereen loopt daar naakt, dus je bent allemaal hetzelfde
pi_79290299
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 12:14 schreef Orea het volgende:
Nou ja van mij mag je doen wat je niet laten kan! Mij werd het afgeraden, ook door de vlos en de gyn....
Zal eens kijken of ik er via google iets over kan vinden...
Ik vind nogal tegenstrijdige verhalen. De een zegt dat het wel kan, de ander niet
pi_79290317
quote:

[..]

Hmm... Maar... Eng....

je wilt niet weten wat er allemaal rondloopt in de sauna. Dan kijken ze echt niet meer op of om van een zwangere dame met mega boobs, buik en tepels

En logisch dat je het eng vind de allereerste keer dat ik ging deed ik het ook in mijn broek. Maar als je daar eenmaal overheen bent. Echt, het is héérlijk!
pi_79290357
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 12:18 schreef CrazyPrincess het volgende:

[..]

Ik vind nogal tegenstrijdige verhalen. De een zegt dat het wel kan, de ander niet
Ja ik kan niet echt iets eenduidends vinden via google, alleen dat de stralen van een infrarood sauna vrij diep je lichaam in gaan en zo bij de kleine kunnen komen. En dat dit niet goed is. Gewone sauna is puur warmte zeg maar...
  donderdag 18 maart 2010 @ 12:20:49 #98
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_79290391
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 12:08 schreef CrazyPrincess het volgende:

[..]

Daar had ik nog nooit bij stil gestaan Nu wil ik helemaal niet meer
Laat ik het zo zeggen, ik ben al bijna 7 maanden niet meer zwanger maar ik nies nog steeds met gekruiste benen.
pi_79290403
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 12:20 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Laat ik het zo zeggen, ik ben al bijna 7 maanden niet meer zwanger maar ik nies nog steeds met gekruiste benen.
pi_79290433
Dan maar gewoon sauna
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')