Zij wisten het sowieso al eerder dan wij, neem ik aan. En wat moet je anders.quote:Op woensdag 17 maart 2010 14:45 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik vind het ook nogal raar dat ie aan het twitteren is. Ik zou hartgebroken zijn en niks meer kunnen ben ik bang.
mja.. tja.. hij heeft de afgelopen dagen veel getwitterd om aandacht voor z'n zus levendig te houden. Misschien vond hij dat hij iets moest laten weten ofzo..quote:Op woensdag 17 maart 2010 14:45 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik vind het ook nogal raar dat ie aan het twitteren is. Ik zou hartgebroken zijn en niks meer kunnen ben ik bang.
Geen idee. DEnk ouder aan de leeftijd van de ouders te zien.quote:Op woensdag 17 maart 2010 14:46 schreef bloempje-moi het volgende:
[..]
Manier van verdriet uiten, denk ik. Hoe oud is de jongen?
quote:Op woensdag 17 maart 2010 14:46 schreef inZanity het volgende:
zijn er nou serieus mensen die de vriendin van deze verdachte verdenken..?![]()
walgelijk!
Soort van opluchting om eindelijk zekerheid? Weet jij veel wat hun allemaal in deze week hebben moeten meemaken.quote:Op woensdag 17 maart 2010 14:45 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
quote:DORDRECHT - De verdachte in de moordzaak van Milly Boele wordt vrijdag voorgeleid aan de rechter-commissaris in Dordrecht. De 26-jarige politieagent zijn wederrechtelijke vrijheidsberoving en moord ten laste gelegd.
© ANPOp z'n vroegst vrijdag zullen ook de resultaten van de sectie op het lichaam van het slachtoffer bekend zijn, liet persofficier Sandra ter Horst van het Openbaar Ministerie woensdag weten
Er is tijdens de persconferentie door een journaliste gevraagd waarom de speurhonden niet zijn ingezet bij de buren, waarom daar überhaupt geen sprake van is geweest. De dude zei dat er wél sprake van is geweest, maar dat ze ze niet hebbn ingezet omdat ze uit zijn gegaan van een bepaalde situatie uit zijn gegaan ofzo.quote:Op woensdag 17 maart 2010 14:42 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Psies, dat hoorde ik ook. Lijkt me logisch trouwens.
Heeft iemand nu al gevonden of en waar er over die speurhonden werd gesproken? Ik kan het niet vinden.
Hoe bedoel je?quote:Op woensdag 17 maart 2010 14:49 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Benieuwd of er nog wat aan toegevoegd gaat worden
ik lees toch echt in vorige topics dat mensen speculeren over een eventueel medeplichtigheid van deze vriendin.quote:
ik heb een roosje voor mijn msn naamquote:Op woensdag 17 maart 2010 14:47 schreef DrDentz het volgende:
Hebben jullie al een twitterstilte gehouden?
quote:Op woensdag 17 maart 2010 14:49 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Maar no worries. Gia heeft zich gemeld. Morgen is dit allemaal opgelost.
Ik wilde net vandaag met Gia een borreltje bij Café lowietje doen om het laatste puzzelstukje op de plaats te krijge, maar toen bleek ze al gevonden te zijn...quote:Op woensdag 17 maart 2010 14:49 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Er is tijdens de persconferentie door een journaliste gevraagd waarom de speurhonden niet zijn ingezet bij de buren, waarom daar überhaupt geen sprake van is geweest. De dude zei dat er wél sprake van is geweest, maar dat ze ze niet hebbn ingezet omdat ze uit zijn gegaan van een bepaalde situatie uit zijn gegaan ofzo.
Wat een hel moet het toch zijn voor de familiequote:
gewoon een meid zoals zovele van die leeftijd.quote:Op woensdag 17 maart 2010 14:43 schreef nummer_zoveel het volgende:
Nog een foto van Milly. Toch wel weer echt een meisje van twaalf:
[ afbeelding ]
Dus ik had toch gelijkquote:Op woensdag 17 maart 2010 14:49 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Er is tijdens de persconferentie door een journaliste gevraagd waarom de speurhonden niet zijn ingezet bij de buren, waarom daar überhaupt geen sprake van is geweest. De dude zei dat er wél sprake van is geweest, maar dat ze ze niet hebbn ingezet omdat ze uit zijn gegaan van een bepaalde situatie uit zijn gegaan ofzo.
Geen veroordeling hoor!quote:Op woensdag 17 maart 2010 14:46 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Tjah... als hij dat zo wil uiten...
Ja, het ene is een gerucht en het ander een feit.quote:Op woensdag 17 maart 2010 14:55 schreef Qwea het volgende:
Eerst woonde die kerel 2 huizen naast haar, ennu tegenover haar?
Nope. NIemand weet verder nog iets.quote:Op woensdag 17 maart 2010 14:55 schreef Triggershot het volgende:
Sorry, ik kom er een beetje laat in, maar is er een motief bekend?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |