Nee dank je...straks heb ik 16 jarig grut binnen.quote:Op woensdag 17 maart 2010 09:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Als je nou je voordeur open zet en een open flesje Jilz op tafel plaatst dan komt er vast zo wel eentje binnen.
Of handtasjes.quote:Op woensdag 17 maart 2010 12:14 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Nee dank je...straks heb ik 16 jarig grut binnen.
Geen zorgen, ik krijg hem wel rechtquote:Op woensdag 17 maart 2010 12:20 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
En van beide trekt mijn vloer krom.
daarvoor kan je dan net als Heineken Sjoerd Kooistra weer aansprakelijk stellenquote:Op woensdag 17 maart 2010 12:20 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
En van beide trekt mijn vloer krom.
Dat wordt toch weer een vette jetlag danquote:Op woensdag 17 maart 2010 12:53 schreef wonderer het volgende:
Mogguh
Dit was niet helemaal de bedoeling.
quote:Op woensdag 17 maart 2010 13:14 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Hebben we het nog steeds over mijn vloer?
14 uur slapen niet. Ik werd om tien uur wakker en dacht, nog effe lekker blijven liggen, en toen werd ik om half een weer wakkerquote:
mag dat dan niet ?quote:Op woensdag 17 maart 2010 13:14 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Hebben we het nog steeds over mijn vloer?
Je 15 days of fame zijn overquote:
ja en nu?quote:
No such thing as TMI when it's about you dollquote:Op woensdag 17 maart 2010 13:35 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Nee over mijn vloer is al teveel gezegd.
Je hebt al te veel mannen over de vloer gehad dan ?quote:Op woensdag 17 maart 2010 13:35 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Nee over mijn vloer is al teveel gezegd.
Het is officieel mijn vloer niet eens.quote:Op woensdag 17 maart 2010 13:40 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Je hebt al te veel mannen over de vloer gehad dan ?
Hij is van de bank?quote:Op woensdag 17 maart 2010 13:48 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Het is officieel mijn vloer niet eens.
Mijn vloer is echt van mij.... de muren eromheen en de bodem eronder... da's een ander verhaalquote:
Nee van de vorig bewoners en uiteindelijk toen geen zin gehad om hem eruit te slopen. Gaat dit jaar wel gebeuren en dan komt er weer een mooie donkere vloer in.quote:
Maar voor die tijd nog wel eerst Gordon en Joling over de vloer inclusief camera team ?quote:Op woensdag 17 maart 2010 14:04 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Nee van de vorig bewoners en uiteindelijk toen geen zin gehad om hem eruit te slopen. Gaat dit jaar wel gebeuren en dan komt er weer een mooie donkere vloer in.
Ga je bij Steve op de koffie ?quote:Op woensdag 17 maart 2010 13:48 schreef oinaru_isan het volgende:
"Station Weert."
Ik ben met de trein.
Het is vast een look-alike... ik dacht pas ook tegenover Jezus te zitten in de trein. Maar hij nieste z'n baard vol en veegde het snot aan z'n hand af, dus dat kan Jezus niet zijn natuurlijk ...quote:Op woensdag 17 maart 2010 14:15 schreef oinaru_isan het volgende:
Hé, Paul Rosenmöller zit bij mij in de coupé.
je dacht alleen "Jezus wat een viezerik"quote:Op woensdag 17 maart 2010 14:20 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Het is vast een look-alike... ik dacht pas ook tegenover Jezus te zitten in de trein. Maar hij nieste z'n baard vol en veegde het snot aan z'n hand af, dus dat kan Jezus niet zijn natuurlijk ...
Hij zit te bellen en ik herken ook zijn stem.quote:Op woensdag 17 maart 2010 14:20 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Het is vast een look-alike... ik dacht pas ook tegenover Jezus te zitten in de trein. Maar hij nieste z'n baard vol en veegde het snot aan z'n hand af, dus dat kan Jezus niet zijn natuurlijk ...
Nou, niet alleen datquote:Op woensdag 17 maart 2010 14:23 schreef TheVulture het volgende:
[..]
je dacht alleen "Jezus wat een viezerik"
Daar ben ik vaak geweest zegquote:Op woensdag 17 maart 2010 13:48 schreef oinaru_isan het volgende:
"Station Weert."
Ik ben met de trein.
Mooi is dat eigenlijk he?quote:Op woensdag 17 maart 2010 14:07 schreef oinaru_isan het volgende:
Iedere molecuul uit je lichaam is ook ooit van iets of iemand anders geweest.
Het verklaart wel de stemmen in m'n hoofd en de moodswings.quote:Op woensdag 17 maart 2010 14:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mooi is dat eigenlijk he?
Dat je een samenraapsel bent van de bouwstenen en misschien dus ook wel de emoties/ziel van heel veel voorgangers
A product of time and space.
Inmiddels nader ik Maastricht.quote:Op woensdag 17 maart 2010 14:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Daar ben ik vaak geweest zeg
(heb er 6jr op school gezeten. nee niet op heet station)
Vandaar dat je jezelf begint te quoten, in feite typ je telkens met een andere persoonlijkheidquote:Op woensdag 17 maart 2010 14:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het verklaart wel de stemmen in m'n hoofd en de moodswings.
Dat zijn de verschillende mensen waaruit ik besta
Kortom: Met mij in bed is het altijd een orgie!quote:Op woensdag 17 maart 2010 14:38 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Vandaar dat je jezelf begint te quoten, in feite typ je telkens met een andere persoonlijkheid
Wanneer kunnen jullie?quote:Op woensdag 17 maart 2010 14:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Kortom: Met mij in bed is het altijd een orgie!
Wij zijn toch ook wel eens met de trein daarheen gegaan?quote:Op woensdag 17 maart 2010 14:45 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Met de trein!
Oinaru_isan met de trein!
Ja jij dan gedeeltelijk!quote:Op woensdag 17 maart 2010 14:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wij zijn toch ook wel eens met de trein daarheen gegaan?
Om beaverhausen te zoeken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 17 maart 2010 15:08 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja jij dan gedeeltelijk!Je werd met de auto opgepikt en toen zijn we inderdaad op zoek gegaan naar Beaverhausen!
Láchen! HOE kinderachtig eigenlijk en ik zou 'm werkelijk waar knijpen als er een clubje Fokkers op zoek zou gaan naar mij.
Was dat zegmaar, zegmaar dat weekend dat XMN8R, BlubberZwijn, jij en ik in dat huisje zaten in Overloon? Of waar het ook was?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Huh!?
quote:Op woensdag 17 maart 2010 15:08 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja jij dan gedeeltelijk!Je werd met de auto opgepikt en toen zijn we inderdaad op zoek gegaan naar Beaverhausen!
Láchen! HOE kinderachtig eigenlijk en ik zou 'm werkelijk waar knijpen als er een clubje Fokkers op zoek zou gaan naar mij.
O ja, ik werd in Roermond opgepikt of zoiets jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Man o man wat waren we toen giebelgeitjes die dag zeg![]()
Foto's maken en zo."Kloppen we aan? hiiiiihihihihihih?"
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
Nu heb ik direct weer kedeng kedeng in mijn hoofdquote:Op woensdag 17 maart 2010 15:15 schreef TheVulture het volgende:
Jullie doen spoorzoekertje met elkaar?
Ja als jij dat kleine, verkouden kereltje was dan was dat zo ja!quote:Op woensdag 17 maart 2010 15:23 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Was dat zegmaar, zegmaar dat weekend dat XMN8R, BlubberZwijn, jij en ik in dat huisje zaten in Overloon? Of waar het ook was?
jaquote:Op woensdag 17 maart 2010 15:33 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja als jij dat kleine, verkouden kereltje was dan was dat zo ja!
Als pubermeisjes op zoek naar een etablissement in Limbrg!quote:Op woensdag 17 maart 2010 15:15 schreef TheVulture het volgende:
Jullie doen spoorzoekertje met elkaar?
En met je sjaal waarmee je drie kindernekjes kon verwarmen en dan nóg genoeg wol overhad voor die van jezelf!quote:Op woensdag 17 maart 2010 15:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
ja
maar ik deed niet mee aan die incrowd gangbang en zat niet in dat huisje, vandaar dat ik halverwege werd opgepikt op 't station voor de beaverhausen-trip.
Ik was het geklooi met gel en mesjes en alles helemaal zat.quote:Op woensdag 17 maart 2010 15:43 schreef TheVulture het volgende:
Scheerapparaat is echt horror... ik scheer me 100 keer liever nat
jij maakt te weinig meequote:Op woensdag 17 maart 2010 12:06 schreef Ang3l het volgende:
Zo stond ik een keer op de gallerij met open voordeur... en open balkondeur.
En toen ook WHAMMM.... dat was de voordeur echterkuuut.
Naar de dokter? Zaten er kapmesjes aan je apparaat dan?quote:Op woensdag 17 maart 2010 15:47 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ik was het geklooi met gel en mesjes en alles helemaal zat.
In het gezicht bevalt het helemaal, maar wat betreft hals voelt het momenteel inderdaad aan als horror.Misschien toch maar even naar de dokter...
Even pareren:quote:
Nee maar ik heb pijn. Pijn.quote:Op woensdag 17 maart 2010 15:49 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Naar de dokter? Zaten er kapmesjes aan je apparaat dan?
Heb jij tulpenbollen moeten eten??quote:Op woensdag 17 maart 2010 15:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Even pareren:
Die vriend van me gaat het helemaal maken in NY
Filet Americain
Tulpenbollen
Je kunt het ook zien als: Ik doe minder domme dingen en heb dus een kleiner repertoire om uit te putten
ja maar dat doe ik in persoonlijke kring als Gimmick, niet hier op fok, ik durf te betwijfelen of iemand die mij nog niet persoonlijk ontmoet heeft, weet waar jij op doelt met die driequote:Op woensdag 17 maart 2010 15:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Even pareren:
Die vriend van me gaat het helemaal maken in NY
Filet Americain
Tulpenbollen
Je kunt het ook zien als: Ik doe minder domme dingen en heb dus een kleiner repertoire om uit te putten
Neequote:Op woensdag 17 maart 2010 15:53 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Heb jij tulpenbollen moeten eten??![]()
Een knijpkat, a la, maar túlpenbollen?
Die filet americain is NIET als gimmick begonnen schatquote:Op woensdag 17 maart 2010 15:56 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ja maar dat doe ik in persoonlijke kring als Gimmick, niet hier op fok, ik durf te betwijfelen of iemand die mij nog niet persoonlijk ontmoet heeft, weet waar jij op doelt met die drie
Ooohhh dus dat tulpenbollen is iets van Theatermama!quote:Op woensdag 17 maart 2010 15:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Neemaar ik wilde er mee aangeven dat as er IEMAND niets moet zeggen over 1000x hetzelfde verhaal vertellen dat dat dan TMM is.
Bovendien wist Vlarp niet de afloop van het verhaal, en dus kent nog niet iedereen het van buiten.
ja die had ik gekregen van karl, mijn Duitse minaar, daar waren we in die tijd heel blij mee.quote:Op woensdag 17 maart 2010 15:53 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Heb jij tulpenbollen moeten eten??![]()
Een knijpkat, a la, maar túlpenbollen?
Ja maar carnavalspakjes en alles en alles maar zomaar doen en hop, waar een ander nog staat te twijfelen heb jij het al gedaan, maar wat is er dan met tulpenbollen, TheaterMaMa?!quote:Op woensdag 17 maart 2010 15:56 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ja maar dat doe ik in persoonlijke kring als Gimmick, niet hier op fok, ik durf te betwijfelen of iemand die mij nog niet persoonlijk ontmoet heeft, weet waar jij op doelt met die drie
Kárl?quote:Op woensdag 17 maart 2010 15:59 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ja die had ik gekregen van karl, mijn Duitse minaar, daar waren we in die tijd heel blij mee.
Ik ken alleen de middelste. En zelfs die ontvlucht mijn herinnering (terwijl het best een verhaal is dat mijn moeder zou kunnen waarderenquote:Op woensdag 17 maart 2010 15:56 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Wel eerste klas hè.quote:Op woensdag 17 maart 2010 14:45 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Met de trein!
Oinaru_isan met de trein!
ja zondagmiddag !quote:Op woensdag 17 maart 2010 17:46 schreef TheaterMaMa het volgende:
op verzoek zal ik bij gelegenheden de verhalen nog wel eens vertellen
was het gezellig op chateau rieu ?quote:Op woensdag 17 maart 2010 17:56 schreef oinaru_isan het volgende:
[..]
Wel eerste klas hè.
En ik vertrek nu weer uit Maastricht.
Dan zou ik niet met de trein zijn gegaan.quote:Op woensdag 17 maart 2010 18:12 schreef Stroekie het volgende:
[..]
was het gezellig op chateau rieu ?
Ik dacht al: wat is het addertje?quote:Op woensdag 17 maart 2010 17:56 schreef oinaru_isan het volgende:
[..]
Wel eerste klas hè.
En ik vertrek nu weer uit Maastricht.
Nou ja. Het kwam toevallig zo uit dat ik dacht, "ik kan net zo goed met de trein". Een zeker iemand verklaarde mij voor gek, maar die weet niet hoe saai het is om lang auto te moeten rijden. En treinkosten kan ik declareren, parkeerkosten niet.quote:Op woensdag 17 maart 2010 18:29 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ik dacht al: wat is het addertje?
Maar om nu inderdaad midden in de spits vrijwillig in een volgepropte tweede klas te gaan zitten...
Maar dan nóg!
quote:Op woensdag 17 maart 2010 18:36 schreef oinaru_isan het volgende:
[..]
Nou ja. Het kwam toevallig zo uit dat ik dacht, "ik kan net zo goed met de trein". Een zeker iemand verklaarde mij voor gek, maar die weet niet hoe saai het is om lang auto te moeten rijden. En treinkosten kan ik declareren, parkeerkosten niet.
Al weer thuis. Ja, maar in de auto kun je ook opeens in een file komen of een botsing krijgen. En nu kon ik onderweg nog wat e-mailen en Fok!en.quote:Op woensdag 17 maart 2010 19:27 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nou ja, het scheelt inderdaad parkeerkosten en ondanks een eventueel aanwezig navigatiesysteem kan het nog ingewikkeld zijn om in een omgeving vn ringwegen en wegafzettingen de juiste weg te vinden. Maar het is wel een risico met het oog op eventuele ergernissen en vertraging door bijvoorbeeld, ik noem maar wat, een noodst....
Oh.
Rijd je alweer?
Nee ik ga toch maar zelfquote:
Mja dat is ook zo... Je kunt natuurliojk ook in plaats van een auto, een OV-jaarkaart nemen. Maar j, als je dan naar iemand moet in een dorpje dat vrijwel alleen per buurtbus bereikbaar is... Wel ehh.. "leuk", "goed", "aardig", ik kan even het woord dat ik zoek niet vinden, dat je het treinkaartje kunt declareren.quote:Op woensdag 17 maart 2010 19:36 schreef oinaru_isan het volgende:
[..]
Al weer thuis. Ja, maar in de auto kun je ook opeens in een file komen of een botsing krijgen. En nu kon ik onderweg nog wat e-mailen en Fok!en.
Capucijners met aardappelpuree en spekjesquote:Op woensdag 17 maart 2010 19:30 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nou?Wat wordt het?
Hollandsche pot?
En je zat gisteren nog te zeuren over stinkende scheten!quote:Op woensdag 17 maart 2010 19:50 schreef wonderer het volgende:
[..]
Capucijners met aardappelpuree en spekjesHad ik zelf om gevraagd maar ik heb voor een paar jaar wel weer genoeg gehad eigenlijk. Saaie kost.
Wheheh. Zijn capucijners dan ook erg? Dat weet ik niet eens, ze zijn in Amerika niet te krijgen.quote:Op woensdag 17 maart 2010 19:55 schreef Waxxer het volgende:
[..]
En je zat gisteren nog te zeuren over stinkende scheten!Nou ja, ik neem dat het leed al geleden is tijdens je boekpresentatie.
Aha... was ik even gedesoriënteerd....quote:Op woensdag 17 maart 2010 20:11 schreef MisterO het volgende:
Vulture, ik woon in Amsterdam.
Zo teruggelezen
Dat was eerst ook zo. En volgens mij mocht het ook niet van de belastingdienst, maar tegenwoordig schijnen werkgevers ov-kosten te mogen vergoeden, ook als je een leaseauto hebt. En in de directie zitten fervente treinreizigers, dat helpt ook.quote:Op woensdag 17 maart 2010 19:50 schreef Waxxer het volgende:
.......niet qua oh wat kost dat allemaal toch duur, maar omdat er ook had kunnen worden gezegd dat je al een auto hebt ben dat dat niet voor niets is.
Maaar, ik woon hier nog maar een paar maand, kom oorspronkelijk uit Assenquote:Op woensdag 17 maart 2010 20:13 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Aha... was ik even gedesoriënteerd....
Drankorgel.... ik ga zo maar eens mijn tennisoutfit aantrekken....quote:
Aha... dus je profiel is gewoon niet up to datequote:Op woensdag 17 maart 2010 20:23 schreef MisterO het volgende:
[..]
Maaar, ik woon hier nog maar een paar maand, kom oorspronkelijk uit Assen
Profielen zijn overrated, in het echt is het allemaal een stuk leukerquote:Op woensdag 17 maart 2010 20:34 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Aha... dus je profiel is gewoon niet up to date
Ow nee he! moeten we dit gezeik weer aanhoren!quote:
True... ik heb nergens een profiel verder... hyves enzoquote:Op woensdag 17 maart 2010 20:38 schreef MisterO het volgende:
[..]
Profielen zijn overrated, in het echt is het allemaal een stuk leuker
goed hoor, beetje last van het zwarte gatquote:Op woensdag 17 maart 2010 22:18 schreef wonderer het volgende:
Hey, BartjenWhat's up, homie?
En hee TMMHoe gaat het met jou?
Hij moet gewoon de 173 pakken in Weert.quote:Op woensdag 17 maart 2010 14:06 schreef Stroekie het volgende:
Ga je bij Steve op de koffie ?
want dan ben je al te ver![]()
Hej! Hier alles goe hoor en met u? Helemaal bijgekomen van de vlucht en zo al?quote:
Yeah, ben nu wel moe (ondanks (of doordat) dat ik zo lang geslapen heb) maar ik weet niet of ik kan slapen... M'n pa krijgt volgende week pas de uitslag. Hij heeft last van een onregelmatig hartritme en dat is niet goed. Ze willen geloof ik het hart stilleggen en weer rebooten zodat het ritme weer goedkomt...quote:Op woensdag 17 maart 2010 22:41 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Hej! Hier alles goe hoor en met u? Helemaal bijgekomen van de vlucht en zo al?
(bezoek van je vader aan de cardioloog goed geweest?)
Ow heftigquote:Op woensdag 17 maart 2010 22:55 schreef wonderer het volgende:
[..]
Yeah, ben nu wel moe (ondanks (of doordat) dat ik zo lang geslapen heb) maar ik weet niet of ik kan slapen... M'n pa krijgt volgende week pas de uitslag. Hij heeft last van een onregelmatig hartritme en dat is niet goed. Ze willen geloof ik het hart stilleggen en weer rebooten zodat het ritme weer goedkomt...
Mja. De vader van een goede vriend heeft het ook net doorstaan en die is 80 of zo, en die leeft ook nogquote:
quote:Op woensdag 17 maart 2010 23:20 schreef TheaterMaMa het volgende:
je hebt het lang zat uitgesteld
kun je het al ruiken?quote:Op woensdag 17 maart 2010 23:42 schreef creno het volgende:
[..]
ik weet het, en ik stel het weer uit, morgen doe ik het echt !
te veel in de aandacht gestaan, dat geeft een hoge prestatiedruk, die is nu weg gevallenquote:Op woensdag 17 maart 2010 23:51 schreef wonderer het volgende:
Wheheh.
Waar kwam je zwarte gat vandaan trouwens, TMM?
Dat vermoeden had ik al ja. Gaat het weer beter?quote:Op donderdag 18 maart 2010 00:00 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
te veel in de aandacht gestaan, dat geeft een hoge prestatiedruk, die is nu weg gevallen
Dat nog niet.quote:
Ik doe het even rustig aan, volgende week pak ik weer doorquote:Op donderdag 18 maart 2010 00:01 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dat vermoeden had ik al ja. Gaat het weer beter?
Nee. Dat je dat online toegeeft... dat welquote:Op donderdag 18 maart 2010 00:06 schreef oinaru_isan het volgende:
Is het raar als je bij De Wereld Draait Door meer let op bepaalde jongens in het publiek dan op wat Matthijs van Nieuwkerk allemaal te vertellen heeft?
quote:Op donderdag 18 maart 2010 00:09 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nee. Dat je dat online toegeeft... dat wel
olaquote:
Yeah, hoewel het programma voor morgen is verneukt wegens een castlid met stemproblemen dus geen naakte mannen op het toneel voor mijquote:Op donderdag 18 maart 2010 00:10 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ola![]()
hoe gaat het? heb je een programma utigestippeld voor Nederland?
ik vind die Matthijs vreselijk...ik ken hem niet, heb een paar afleveringen gezien, maar hij laat niemand uitpraten...quote:Op donderdag 18 maart 2010 00:06 schreef oinaru_isan het volgende:
Is het raar als je bij De Wereld Draait Door meer let op bepaalde jongens in het publiek dan op wat Matthijs van Nieuwkerk allemaal te vertellen heeft?
Oh, dat doet ie bij iedereen? Ik heb vorige week gekeken met Antoine Bodar en die liet ie ook niet uitpraten. Schijtirritant.quote:Op donderdag 18 maart 2010 00:12 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ik vind die Matthijs vreselijk...ik ken hem niet, heb een paar afleveringen gezien, maar hij laat niemand uitpraten...
naakte mannen?quote:Op donderdag 18 maart 2010 00:11 schreef wonderer het volgende:
[..]
Yeah, hoewel het programma voor morgen is verneukt wegens een castlid met stemproblemen dus geen naakte mannen op het toneel voor mij
The full monty. 4 april in de meervaart, als je er dan nog bent. Misschien ga ik dan nog... als ik tijd heb.quote:Op donderdag 18 maart 2010 00:15 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
naakte mannen?![]()
what 4 play is that?
quote:Op donderdag 18 maart 2010 00:14 schreef wonderer het volgende:
[..]
Oh, dat doet ie bij iedereen? Ik heb vorige week gekeken met Antoine Bodar en die liet ie ook niet uitpraten. Schijtirritant.
4 april ben ik hier niet meer. alhoewel niets is zeker. ik zou eind deze maand weer teruggaan, cause shit hit the fan at home.. en rond de zomer ben ik hier voor onbepaalde tijd, vanwege moeders..quote:Op donderdag 18 maart 2010 00:16 schreef wonderer het volgende:
[..]
The full monty. 4 april in de meervaart, als je er dan nog bent. Misschien ga ik dan nog... als ik tijd heb.
o sorry... ik skimde dus het leek dramatisch...quote:Op donderdag 18 maart 2010 00:18 schreef wonderer het volgende:
Pa ligt niet dood te gaan hoorNiet dat ik medeleven niet waardeer maar door al die sterktes ga ik me nog zorgen maken of zo...
http://blog.nietoverdrijven.com/?page_id=338 Da's de mijne, pick a day ;')quote:Op donderdag 18 maart 2010 00:21 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
4 april ben ik hier niet meer. alhoewel niets is zeker. ik zou eind deze maand weer teruggaan, cause shit hit the fan at home.. en rond de zomer ben ik hier voor onbepaalde tijd, vanwege moeders..
we moeten agenda's trekken... i wanna c u...
you've got a full plate!quote:Op donderdag 18 maart 2010 00:22 schreef wonderer het volgende:
[..]
http://blog.nietoverdrijven.com/?page_id=338 Da's de mijne, pick a day ;')
Utrecht is prima, is een half uurtje met de trein.quote:Op donderdag 18 maart 2010 00:31 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
you've got a full plate!![]()
ik kom daar nog op terug.![]()
Zal wel Utecht worden.
same here, i think.quote:Op donderdag 18 maart 2010 00:34 schreef wonderer het volgende:
[..]
Utrecht is prima, is een half uurtje met de trein.
Chueca?quote:Op donderdag 18 maart 2010 00:41 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
same here, i think.
ken leuke tenten daar. i mail je wel.
als dat 25 maart maar opgelost is als ik mag/moetquote:Op donderdag 18 maart 2010 00:11 schreef wonderer het volgende:
[..]
Yeah, hoewel het programma voor morgen is verneukt wegens een castlid met stemproblemen dus geen naakte mannen op het toneel voor mij
Hoop het ook voor je... Rooie Esther is al een week uit de running wegens stemproblemen.quote:Op donderdag 18 maart 2010 00:48 schreef Stroekie het volgende:
[..]
als dat 25 maart maar opgelost is als ik mag/moet
cheuca? that's gay.quote:Op donderdag 18 maart 2010 00:46 schreef wonderer het volgende:
[..]
Chueca?
Ik zie je mail wel tegemoet. Als je maar niet mijn msn-adres gebruikt.
dan wordt het programma te lang en saai en komt mathijs zelf te weinig aan het woordquote:Op donderdag 18 maart 2010 00:12 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ik vind die Matthijs vreselijk...ik ken hem niet, heb een paar afleveringen gezien, maar hij laat niemand uitpraten...
oeiquote:Op donderdag 18 maart 2010 00:50 schreef wonderer het volgende:
[..]
Hoop het ook voor je... Rooie Esther is al een week uit de running wegens stemproblemen.
Ow ik bedoel ook niet dat je uit moet gaan van het slechtste nieuws, maar die onzekerheid... bah!quote:Op woensdag 17 maart 2010 23:25 schreef wonderer het volgende:
[..]
Mja. De vader van een goede vriend heeft het ook net doorstaan en die is 80 of zo, en die leeft ook nogDus ik maak me weinig zorgen.
quote:Op donderdag 18 maart 2010 00:51 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dan wordt het programma te lang en saai en komt mathijs zelf te weinig aan het woord
Yep, die werkt.quote:Op donderdag 18 maart 2010 00:51 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
cheuca? that's gay...but 4 u i'll make an exception
![]()
Nee, niet je msn-adres.. maar wat je me mailde naar mijn gmail, omtrent dat boek.... is dat nog steds gangbaar?
Leuke avatar. Bert!quote:Op donderdag 18 maart 2010 00:56 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ow ik bedoel ook niet dat je uit moet gaan van het slechtste nieuws, maar die onzekerheid... bah!
Yeah, dat wel. Maar ik denk wel dat het goed komt, het is op zich redelijk onschuldig, als hartproblemen dat uberhaupt kunnen zijn. Ik heb zelf iets vergelijkbaars gehad, maar dat was stress. Misschien is dat hier ook wel, hoewel hij een verdikte hartspier heeft door zijn hoge bloeddruk.quote:Op donderdag 18 maart 2010 00:56 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ow ik bedoel ook niet dat je uit moet gaan van het slechtste nieuws, maar die onzekerheid... bah!
done and donequote:
Oh, ik had net nog even geedit, hoef niet per se naar Chueca. Lijkt me eigenlijk voor praten ook niet zo erg handig.quote:Op donderdag 18 maart 2010 00:59 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
done and done![]()
i've got alot of questions
Euj! Je bent zelfs een keer in Almulooooquote:Op donderdag 18 maart 2010 00:22 schreef wonderer het volgende:
[..]
http://blog.nietoverdrijven.com/?page_id=338 Da's de mijne, pick a day ;')
Onder voorbehoud. Ik had die datum bij iemand voorgesteld maar daar heb ik geen antwoord op. Ben jij er dan ook?quote:Op donderdag 18 maart 2010 01:02 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Euj! Je bent zelfs een keer in Almuloooo![]()
Ben benieuwd! Gaat vast goed komen!quote:Op donderdag 18 maart 2010 00:59 schreef wonderer het volgende:
[..]
Yeah, dat wel. Maar ik denk wel dat het goed komt, het is op zich redelijk onschuldig, als hartproblemen dat uberhaupt kunnen zijn. Ik heb zelf iets vergelijkbaars gehad, maar dat was stress. Misschien is dat hier ook wel, hoewel hij een verdikte hartspier heeft door zijn hoge bloeddruk.
Nee, maar ik zag iets herkenbaarsquote:Op donderdag 18 maart 2010 01:02 schreef wonderer het volgende:
[..]
Onder voorbehoud. Ik had die datum bij iemand voorgesteld maar daar heb ik geen antwoord op. Ben jij er dan ook?
daar is hij zelf het meest van overtuigtquote:Op donderdag 18 maart 2010 00:57 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
o.k. o.k.
hij zal wel heel goed zijn.
Zet je schrap: de vrouw van de zoon van een vriendin van mijn moederquote:Op donderdag 18 maart 2010 01:03 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Nee, maar ik zag iets herkenbaars
Wat is er in Almelo te doen dan?
maar chueca is wel knus en cosyquote:Op donderdag 18 maart 2010 00:57 schreef wonderer het volgende:
[..]
Yep, die werkt.
Oh, en een andere tent is ook goed hoor. Stairway to heaven of zo. Of we kunnen pannenkoeken gaan eten in de muntkelder
hahaha ken Cheuca alleen van naam. u know i'm straight...quote:Op donderdag 18 maart 2010 01:01 schreef wonderer het volgende:
[..]
Oh, ik had net nog even geedit, hoef niet per se naar Chueca. Lijkt me eigenlijk voor praten ook niet zo erg handig.
hoe is het met die buurjongen? hebben ze nog steeds heibel, dat stel?quote:Op donderdag 18 maart 2010 01:02 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Euj! Je bent zelfs een keer in Almuloooo![]()
quote:Op donderdag 18 maart 2010 01:04 schreef Stroekie het volgende:
[..]
daar is hij zelf het meest van overtuigt
Pannenkoeken kunnen ook voor lunchquote:Op donderdag 18 maart 2010 01:07 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
hahaha ken Cheuca alleen van naam. u know i'm straight...![]()
what voor tijdstip had je in gedachte? ergens in de middag toch?
Whahaha dit klinkt als zo'n standaard "verhaal" over de bakker, wiens buurvrouw en daar de tante van de slager, etc etcquote:Op donderdag 18 maart 2010 01:06 schreef wonderer het volgende:
[..]
Zet je schrap: de vrouw van de zoon van een vriendin van mijn moeder
Die is al fan van mijn schrijfsels sinds ik 16 was of zo, dus die wil me uithoren over Cadans en Dubbel leven.
Ik heb ze (gelukkig) al een tijdje niet meer gehoord!quote:Op donderdag 18 maart 2010 01:08 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
hoe is het met die buurjongen? hebben ze nog steeds heibel, dat stel?
Zondag?quote:Op donderdag 18 maart 2010 01:14 schreef wonderer het volgende:
Heb jij geen tijd zondag, Bart? Ik wil jou ook wel eens ontmoeten...
rotterdamquote:Op donderdag 18 maart 2010 01:57 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Zondag?
Ow dan is je boekpresentatie of niet? Eh... waar is dat?
Je mag weer nu, ik ben richting treinquote:Op donderdag 18 maart 2010 07:24 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Oh dat kom ik wel later terug.
Hee een oude bekende.quote:Op donderdag 18 maart 2010 07:28 schreef Deceit het volgende:
Goedemorgen
Je gaat de wereld weer bestoken met jullie goede product en aftellen tot je weer naar huis mag?quote:Op donderdag 18 maart 2010 07:32 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Je mag weer nu, ik ben richting trein
vergat jij niet het woord naast in die post ?quote:Op donderdag 18 maart 2010 07:57 schreef Deceit het volgende:
Hmm lag ik er maar
Luie kut. Neem een voorbeeld aan mij: fris en vrolijk in mijn hello kitty pyjama aan het ontbijt!quote:Op donderdag 18 maart 2010 07:41 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ik lig nog op bed, dus ik moet je het antwoord schuldig blijven.
Foto!quote:Op donderdag 18 maart 2010 08:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Luie kut. Neem een voorbeeld aan mij: fris en vrolijk in mijn hello kitty pyjama aan het ontbijt!
Iemand denkt aan mequote:Op donderdag 18 maart 2010 01:58 schreef Bartjebart het volgende:
Waar is Tha_Erik eigenlijk gebleven? Of issie opgeslokt door het ESF?
jasses de horror jij in hello kittyquote:Op donderdag 18 maart 2010 08:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Luie kut. Neem een voorbeeld aan mij: fris en vrolijk in mijn hello kitty pyjama aan het ontbijt!
Neen.quote:Op donderdag 18 maart 2010 08:41 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ben je er komende zondag in rotterdam ook bij als dubbelleven gepresenteerd wordt ?
jaquote:Op donderdag 18 maart 2010 08:14 schreef Stroekie het volgende:
[..]
vergat jij niet het woord naast in die post ?
Nee dat is Hello Shitty (my sheets).quote:Op donderdag 18 maart 2010 08:38 schreef Stroekie het volgende:
[..]
jasses de horror jij in hello kittydacht dat die exclusief voor Mieke bedoeld waren
quote:Op donderdag 18 maart 2010 08:46 schreef Stroekie het volgende:
@the vulture had jij ook last van vertraging vanmorgen ?
Pyama? Ik hield je voor iemand die aanschoof met alleen een trunk aan.quote:Op donderdag 18 maart 2010 08:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat beeld heb ik nou ook van Ang3lquote:Op donderdag 18 maart 2010 09:42 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Pyama? Ik hield je voor iemand die aanschoof met alleen een trunk aan.
Is there spooning? Because I don’t spoon, I’m not a spooner.quote:
Iets met cookies enzo.quote:Op donderdag 18 maart 2010 10:01 schreef creno het volgende:
waarom springt het topic als ik op de knop "ga naar laatste ongelezen post" veel verder terug ? ik heb inmiddels zelfs al iets gepost. En dan doet ie dat nog...
Arme jijquote:Op donderdag 18 maart 2010 09:38 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Kut NS
Maar ik ben gearriveerd.... gisteravond laat gaan slapen... altijd leuk als je zo laat moet tennissen... ook nog verloren en dan stuiterend van de adrenaline niet kunnen slapen
Oei... das heul aan de andere kant van Nederlandquote:Op donderdag 18 maart 2010 10:32 schreef wonderer het volgende:
Mogguh en doei
(Bart, Rotterdam dus).
I'll livequote:
Leuk tochtje met de autoquote:Op donderdag 18 maart 2010 11:07 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Oei... das heul aan de andere kant van Nederland
(want Nederland is ook zoooo groot)
Nee ik kwam pas iets over half 9 op het station... en mijn trein had ook nog 20 minuten vertragingquote:Op donderdag 18 maart 2010 11:12 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maar zat jij nu ook in de vertraagde trein van 7.53 die pas om 8.30 uur vertrok ?
normaal heb ik altijd die van 8.23 maar die was inderdaad ook 20 minuten vertraagdquote:Op donderdag 18 maart 2010 11:18 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nee ik kwam pas iets over half 9 op het station... en mijn trein had ook nog 20 minuten vertraging
Ik weet niet precies waar je vandaan moet komen, maar 't is wel een ritje ja... Aan de andere kant, er komen ook mensen uit Groningen en Steenwijk, dus je bent niet de verstequote:Op donderdag 18 maart 2010 11:07 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Oei... das heul aan de andere kant van Nederland
(want Nederland is ook zoooo groot)
overvolle coupe vers mokka ijs o+quote:Op donderdag 18 maart 2010 11:23 schreef Stroekie het volgende:
[..]
normaal heb ik altijd die van 8.23 maar die was inderdaad ook 20 minuten vertraagd
en als een duvel uit het doosje stond toen in ene om 8.30 alsnog die van 7.53 op spoor 7
van de andere kant, buiten in het zonnetje even moeten wachten was geen straf
die overvolle coupe daarna wel
quote:
quote:Op donderdag 18 maart 2010 09:42 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Pyama? Ik hield je voor iemand die aanschoof met alleen een trunk aan.
FYI: I sleep naked.quote:Op donderdag 18 maart 2010 09:47 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat beeld heb ik nou ook van Ang3l
shalomequote:
Is dat een Nuno-reference?quote:Op donderdag 18 maart 2010 12:37 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Om vervolgens met het bedienende personeel van bil te gaan?
Ik had ook niet gedacht dat je serieus in Hello Kitty-spullen rondliep...quote:Op donderdag 18 maart 2010 12:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
[..]
FYI: I sleep naked.
The hello kitty was a joke (waar is die face palm smiley!!)
Ja, wel goed. Laatste dingen regelen voor de presentatie, en een korte nacht gehad terwijl niet doorging waar ik vroeg voor op moest.quote:Op donderdag 18 maart 2010 12:56 schreef Xiance het volgende:
[..]
shalome
ik leef!
beetje druk momenteel, maar druk is goed
en hoe is het met jou?
Als het een afgelikte boterham kan zijn, dan kan het ook vast een opgegeten boterham zijnquote:
Maar wel als er gerefereerd wordt naar het slapen met hotel personeel in Lissabon.quote:Op donderdag 18 maart 2010 13:07 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Bij Nuno moet ik aan veel dingen denken maar niet aan Shalali Shalala
quote:SYDNEY - De 48-jarige Norrie May-Welbie, die enkele dagen geleden als eerste persoon ter wereld in Australië officieel erkend werd als 'geslachtsloos', moet alsnog kiezen van welke sekse hij is.
Ik heb hetzelfde maar dan vervangen we werken door sex...en het slaat op zin dan niet het moeten.quote:Op donderdag 18 maart 2010 13:13 schreef Waxxer het volgende:
En ik moet werken en god oh god oh god oh god oh god wat heb ik daar zín in!!!!![]()
![]()
Hij?quote:Op donderdag 18 maart 2010 13:11 schreef Waxxer het volgende:
Hai!
Wat klopt er niet aan deze quote:
[..]
Nou, jij woont op een steenworp afstand van het Walhalla voor de bronstige homofiel, dus wat doe je hier?!quote:Op donderdag 18 maart 2010 13:14 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfde maar dan vervangen we werken door sex...en het slaat op zin dan niet het moeten.
Ja, gaat het om een onzijdig iemand, ga je het de hele tijd over 'hij' en 'hem' hebben in een artikel waarin staat dat een onzijdig iemand dus een keuze moet maken. En dat waarschijnlijk alleen maar omdat... eh.... "het", of de persoon in kwestie (dat klinkt wat minder oneerbiedig) als man is geboren.quote:Op donderdag 18 maart 2010 13:18 schreef wonderer het volgende:
[..]
Hij?
Ik was net zo blij dat het gelukt was... moet het alsnog veranderd worden. Stomme wereld.
De eerste zonnestralen en SAJ staat te steigerenquote:Op donderdag 18 maart 2010 13:14 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfde maar dan vervangen we werken door sex...en het slaat op zin dan niet het moeten.
Hij is mannelijk, zij is vrouwelijk, het is onzijdig. Dus dat is wel de goede benaming.quote:Op donderdag 18 maart 2010 13:23 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja, gaat het om een onzijdig iemand, ga je het de hele tijd over 'hij' en 'hem' hebben in een artikel waarin staat dat een onzijdig iemand dus een keuze moet maken. En dat waarschijnlijk alleen maar omdat... eh.... "het", of de persoon in kwestie (dat klinkt wat minder oneerbiedig) als man is geboren.
Hoho ik werk niet in een hotelquote:Op donderdag 18 maart 2010 13:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar wel als er gerefereerd wordt naar het slapen met hotel personeel in Lissabon.
Vond dat geen rare kronkel
Een rechte vloer zeg maar.quote:Op donderdag 18 maart 2010 13:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
De eerste zonnestralen en SAJ staat te steigeren
Je ze spijkeren die wel eens ooit vast om hem weer goed te trekkenquote:Op donderdag 18 maart 2010 13:40 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Een rechte vloer zeg maar.
Vroeger hoorde je dat soort uitspraken nog wel. Tegenwoordig sta ik niet meer op die mailinglijst of zo.quote:Op donderdag 18 maart 2010 13:44 schreef Ang3l het volgende:
fout]Ik zal je parketje wel eens ff in de boenwas komen wrijven![/fout]
Ook jij wordt ouder Stuart, ook jij.quote:Op donderdag 18 maart 2010 13:48 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Vroeger hoorde je dat soort uitspraken nog wel. Tegenwoordig sta ik niet meer op die mailinglijst of zo.
Maar voor "het" is er geen bezittelijk voornaamwoord... dan is het alsnog "zijn". Ben trouwens gister voor exact hetzelfde probleem naar de ING geweest en daar gingen ze er in ieder geval alles aan doen om het voor elkaar proberen te krijgenquote:Op donderdag 18 maart 2010 13:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hij is mannelijk, zij is vrouwelijk, het is onzijdig. Dus dat is wel de goede benaming.
Maar het klinkt een beetje als "dat ding"
O ja klopt.quote:Op donderdag 18 maart 2010 14:00 schreef wonderer het volgende:
[..]
Maar voor "het" is er geen bezittelijk voornaamwoord... dan is het alsnog "zijn". Ben trouwens gister voor exact hetzelfde probleem naar de ING geweest en daar gingen ze er in ieder geval alles aan doen om het voor elkaar proberen te krijgen
Zonnebankquote:Op donderdag 18 maart 2010 16:54 schreef creno het volgende:
waar is de zon ? Ik wil in m'n pauze nog ff van de zon genieten maar hij zit verstopt achter een dun wolkenveld. De ijsboeren zijn ook uit hun winterslaap hoor ik nu.
Gewoon het glas naast de zonnebank en met een lang rietje leegzuigenquote:
ivm zondag, heb je liever dat we er 15 min te vroeg zijn als 15 min te laat, dit ivm het moeilijk precies op tijd zijn met het OV, heb je nog andere plannen die dag, of is het leuk als we met een groepje ergens wat gaan eten?quote:Op donderdag 18 maart 2010 14:00 schreef wonderer het volgende:
[..]
Maar voor "het" is er geen bezittelijk voornaamwoord... dan is het alsnog "zijn". Ben trouwens gister voor exact hetzelfde probleem naar de ING geweest en daar gingen ze er in ieder geval alles aan doen om het voor elkaar proberen te krijgen
einhoven crowd komt gezamelijk met de trein?quote:Op donderdag 18 maart 2010 17:16 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ivm zondag, heb je liever dat we er 15 min te vroeg zijn als 15 min te laat, dit ivm het moeilijk precies op tijd zijn met het OV, heb je nog andere plannen die dag, of is het leuk als we met een groepje ergens wat gaan eten?
komt dromer niet mee net als de vorige keer, of Erikquote:Op donderdag 18 maart 2010 18:16 schreef Ang3l het volgende:
Ehvn crowd?
Zijn TMM en ik tezamen al een crowd?
Iets eerder is wel handig, maar mijn oudoom en achternicht (?) komen ook iets later dus ik probeer het sowieso nog een beetje te rekken.quote:Op donderdag 18 maart 2010 17:16 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ivm zondag, heb je liever dat we er 15 min te vroeg zijn als 15 min te laat, dit ivm het moeilijk precies op tijd zijn met het OV, heb je nog andere plannen die dag, of is het leuk als we met een groepje ergens wat gaan eten?
Doet het niet meerquote:
Da's wazig...quote:
Ja dat heb ik af en toe wel eensquote:
Geen speciale reden?quote:Op donderdag 18 maart 2010 19:54 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja dat heb ik af en toe wel eens
Nou ik zit lekker relaxed op de bank... op zich is dat wel eenquote:
oh das kut jahquote:Op donderdag 18 maart 2010 13:01 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, wel goed. Laatste dingen regelen voor de presentatie, en een korte nacht gehad terwijl niet doorging waar ik vroeg voor op moest.
Ik was net mijn schoenen aan het aantrekken toen mijn moeder kwam melden dat ze ziekig was en liever thuis bleef, dus nee, ging niet echt meerquote:Op donderdag 18 maart 2010 20:01 schreef Xiance het volgende:
[..]
oh das kut jah
kon je niet meer terug je bed in dan?
quote:
Manuel vind ik een lekker ding... jammer dat ie gelovig isquote:Op donderdag 18 maart 2010 20:53 schreef wonderer het volgende:
Manuel eyecandy?Misschien omdat ik zijn karakter niet zo fijn vind, dat ik hem niet echt aantrekkelijk vind... of we hebben een andere smaak
Da's wel een turnoff jaquote:Op donderdag 18 maart 2010 21:06 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Manuel vind ik een lekker ding... jammer dat ie gelovig is
En nee hij mag niet in de slaapkamer schoffelen.quote:Op donderdag 18 maart 2010 21:19 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Geen tijd voor. Dat doet de tuinman maar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |