http://blog.nietoverdrijven.com/?page_id=338 Da's de mijne, pick a day ;')quote:Op donderdag 18 maart 2010 00:21 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
4 april ben ik hier niet meer. alhoewel niets is zeker. ik zou eind deze maand weer teruggaan, cause shit hit the fan at home.. en rond de zomer ben ik hier voor onbepaalde tijd, vanwege moeders..
we moeten agenda's trekken... i wanna c u...
you've got a full plate!quote:Op donderdag 18 maart 2010 00:22 schreef wonderer het volgende:
[..]
http://blog.nietoverdrijven.com/?page_id=338 Da's de mijne, pick a day ;')
Utrecht is prima, is een half uurtje met de trein.quote:Op donderdag 18 maart 2010 00:31 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
you've got a full plate!![]()
ik kom daar nog op terug.![]()
Zal wel Utecht worden.
same here, i think.quote:Op donderdag 18 maart 2010 00:34 schreef wonderer het volgende:
[..]
Utrecht is prima, is een half uurtje met de trein.
Chueca?quote:Op donderdag 18 maart 2010 00:41 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
same here, i think.
ken leuke tenten daar. i mail je wel.
als dat 25 maart maar opgelost is als ik mag/moetquote:Op donderdag 18 maart 2010 00:11 schreef wonderer het volgende:
[..]
Yeah, hoewel het programma voor morgen is verneukt wegens een castlid met stemproblemen dus geen naakte mannen op het toneel voor mij
Hoop het ook voor je... Rooie Esther is al een week uit de running wegens stemproblemen.quote:Op donderdag 18 maart 2010 00:48 schreef Stroekie het volgende:
[..]
als dat 25 maart maar opgelost is als ik mag/moet
cheuca? that's gay.quote:Op donderdag 18 maart 2010 00:46 schreef wonderer het volgende:
[..]
Chueca?
Ik zie je mail wel tegemoet. Als je maar niet mijn msn-adres gebruikt.
dan wordt het programma te lang en saai en komt mathijs zelf te weinig aan het woordquote:Op donderdag 18 maart 2010 00:12 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ik vind die Matthijs vreselijk...ik ken hem niet, heb een paar afleveringen gezien, maar hij laat niemand uitpraten...
oeiquote:Op donderdag 18 maart 2010 00:50 schreef wonderer het volgende:
[..]
Hoop het ook voor je... Rooie Esther is al een week uit de running wegens stemproblemen.
Ow ik bedoel ook niet dat je uit moet gaan van het slechtste nieuws, maar die onzekerheid... bah!quote:Op woensdag 17 maart 2010 23:25 schreef wonderer het volgende:
[..]
Mja. De vader van een goede vriend heeft het ook net doorstaan en die is 80 of zo, en die leeft ook nogDus ik maak me weinig zorgen.
quote:Op donderdag 18 maart 2010 00:51 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dan wordt het programma te lang en saai en komt mathijs zelf te weinig aan het woord
Yep, die werkt.quote:Op donderdag 18 maart 2010 00:51 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
cheuca? that's gay...but 4 u i'll make an exception
![]()
Nee, niet je msn-adres.. maar wat je me mailde naar mijn gmail, omtrent dat boek.... is dat nog steds gangbaar?
Leuke avatar. Bert!quote:Op donderdag 18 maart 2010 00:56 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ow ik bedoel ook niet dat je uit moet gaan van het slechtste nieuws, maar die onzekerheid... bah!
Yeah, dat wel. Maar ik denk wel dat het goed komt, het is op zich redelijk onschuldig, als hartproblemen dat uberhaupt kunnen zijn. Ik heb zelf iets vergelijkbaars gehad, maar dat was stress. Misschien is dat hier ook wel, hoewel hij een verdikte hartspier heeft door zijn hoge bloeddruk.quote:Op donderdag 18 maart 2010 00:56 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ow ik bedoel ook niet dat je uit moet gaan van het slechtste nieuws, maar die onzekerheid... bah!
done and donequote:
Oh, ik had net nog even geedit, hoef niet per se naar Chueca. Lijkt me eigenlijk voor praten ook niet zo erg handig.quote:Op donderdag 18 maart 2010 00:59 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
done and done![]()
i've got alot of questions
Euj! Je bent zelfs een keer in Almulooooquote:Op donderdag 18 maart 2010 00:22 schreef wonderer het volgende:
[..]
http://blog.nietoverdrijven.com/?page_id=338 Da's de mijne, pick a day ;')
Onder voorbehoud. Ik had die datum bij iemand voorgesteld maar daar heb ik geen antwoord op. Ben jij er dan ook?quote:Op donderdag 18 maart 2010 01:02 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Euj! Je bent zelfs een keer in Almuloooo![]()
Ben benieuwd! Gaat vast goed komen!quote:Op donderdag 18 maart 2010 00:59 schreef wonderer het volgende:
[..]
Yeah, dat wel. Maar ik denk wel dat het goed komt, het is op zich redelijk onschuldig, als hartproblemen dat uberhaupt kunnen zijn. Ik heb zelf iets vergelijkbaars gehad, maar dat was stress. Misschien is dat hier ook wel, hoewel hij een verdikte hartspier heeft door zijn hoge bloeddruk.
Nee, maar ik zag iets herkenbaarsquote:Op donderdag 18 maart 2010 01:02 schreef wonderer het volgende:
[..]
Onder voorbehoud. Ik had die datum bij iemand voorgesteld maar daar heb ik geen antwoord op. Ben jij er dan ook?
daar is hij zelf het meest van overtuigtquote:Op donderdag 18 maart 2010 00:57 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
o.k. o.k.
hij zal wel heel goed zijn.
Zet je schrap: de vrouw van de zoon van een vriendin van mijn moederquote:Op donderdag 18 maart 2010 01:03 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Nee, maar ik zag iets herkenbaars
Wat is er in Almelo te doen dan?
maar chueca is wel knus en cosyquote:Op donderdag 18 maart 2010 00:57 schreef wonderer het volgende:
[..]
Yep, die werkt.
Oh, en een andere tent is ook goed hoor. Stairway to heaven of zo. Of we kunnen pannenkoeken gaan eten in de muntkelder
hahaha ken Cheuca alleen van naam. u know i'm straight...quote:Op donderdag 18 maart 2010 01:01 schreef wonderer het volgende:
[..]
Oh, ik had net nog even geedit, hoef niet per se naar Chueca. Lijkt me eigenlijk voor praten ook niet zo erg handig.
hoe is het met die buurjongen? hebben ze nog steeds heibel, dat stel?quote:Op donderdag 18 maart 2010 01:02 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Euj! Je bent zelfs een keer in Almuloooo![]()
quote:Op donderdag 18 maart 2010 01:04 schreef Stroekie het volgende:
[..]
daar is hij zelf het meest van overtuigt
Pannenkoeken kunnen ook voor lunchquote:Op donderdag 18 maart 2010 01:07 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
hahaha ken Cheuca alleen van naam. u know i'm straight...![]()
what voor tijdstip had je in gedachte? ergens in de middag toch?
Whahaha dit klinkt als zo'n standaard "verhaal" over de bakker, wiens buurvrouw en daar de tante van de slager, etc etcquote:Op donderdag 18 maart 2010 01:06 schreef wonderer het volgende:
[..]
Zet je schrap: de vrouw van de zoon van een vriendin van mijn moeder
Die is al fan van mijn schrijfsels sinds ik 16 was of zo, dus die wil me uithoren over Cadans en Dubbel leven.
Ik heb ze (gelukkig) al een tijdje niet meer gehoord!quote:Op donderdag 18 maart 2010 01:08 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
hoe is het met die buurjongen? hebben ze nog steeds heibel, dat stel?
Zondag?quote:Op donderdag 18 maart 2010 01:14 schreef wonderer het volgende:
Heb jij geen tijd zondag, Bart? Ik wil jou ook wel eens ontmoeten...
rotterdamquote:Op donderdag 18 maart 2010 01:57 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Zondag?
Ow dan is je boekpresentatie of niet? Eh... waar is dat?
Je mag weer nu, ik ben richting treinquote:Op donderdag 18 maart 2010 07:24 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Oh dat kom ik wel later terug.
Hee een oude bekende.quote:Op donderdag 18 maart 2010 07:28 schreef Deceit het volgende:
Goedemorgen
Je gaat de wereld weer bestoken met jullie goede product en aftellen tot je weer naar huis mag?quote:Op donderdag 18 maart 2010 07:32 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Je mag weer nu, ik ben richting trein
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |