Nee dank je...straks heb ik 16 jarig grut binnen.quote:Op woensdag 17 maart 2010 09:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Als je nou je voordeur open zet en een open flesje Jilz op tafel plaatst dan komt er vast zo wel eentje binnen.
Of handtasjes.quote:Op woensdag 17 maart 2010 12:14 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Nee dank je...straks heb ik 16 jarig grut binnen.
Geen zorgen, ik krijg hem wel rechtquote:Op woensdag 17 maart 2010 12:20 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
En van beide trekt mijn vloer krom.
daarvoor kan je dan net als Heineken Sjoerd Kooistra weer aansprakelijk stellenquote:Op woensdag 17 maart 2010 12:20 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
En van beide trekt mijn vloer krom.
Dat wordt toch weer een vette jetlag danquote:Op woensdag 17 maart 2010 12:53 schreef wonderer het volgende:
Mogguh
Dit was niet helemaal de bedoeling.
quote:Op woensdag 17 maart 2010 13:14 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Hebben we het nog steeds over mijn vloer?
14 uur slapen niet. Ik werd om tien uur wakker en dacht, nog effe lekker blijven liggen, en toen werd ik om half een weer wakkerquote:
mag dat dan niet ?quote:Op woensdag 17 maart 2010 13:14 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Hebben we het nog steeds over mijn vloer?
Je 15 days of fame zijn overquote:
ja en nu?quote:
No such thing as TMI when it's about you dollquote:Op woensdag 17 maart 2010 13:35 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Nee over mijn vloer is al teveel gezegd.
Je hebt al te veel mannen over de vloer gehad dan ?quote:Op woensdag 17 maart 2010 13:35 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Nee over mijn vloer is al teveel gezegd.
Het is officieel mijn vloer niet eens.quote:Op woensdag 17 maart 2010 13:40 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Je hebt al te veel mannen over de vloer gehad dan ?
Hij is van de bank?quote:Op woensdag 17 maart 2010 13:48 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Het is officieel mijn vloer niet eens.
Mijn vloer is echt van mij.... de muren eromheen en de bodem eronder... da's een ander verhaalquote:
Nee van de vorig bewoners en uiteindelijk toen geen zin gehad om hem eruit te slopen. Gaat dit jaar wel gebeuren en dan komt er weer een mooie donkere vloer in.quote:
Maar voor die tijd nog wel eerst Gordon en Joling over de vloer inclusief camera team ?quote:Op woensdag 17 maart 2010 14:04 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Nee van de vorig bewoners en uiteindelijk toen geen zin gehad om hem eruit te slopen. Gaat dit jaar wel gebeuren en dan komt er weer een mooie donkere vloer in.
Ga je bij Steve op de koffie ?quote:Op woensdag 17 maart 2010 13:48 schreef oinaru_isan het volgende:
"Station Weert."
Ik ben met de trein.
Het is vast een look-alike... ik dacht pas ook tegenover Jezus te zitten in de trein. Maar hij nieste z'n baard vol en veegde het snot aan z'n hand af, dus dat kan Jezus niet zijn natuurlijk ...quote:Op woensdag 17 maart 2010 14:15 schreef oinaru_isan het volgende:
Hé, Paul Rosenmöller zit bij mij in de coupé.
je dacht alleen "Jezus wat een viezerik"quote:Op woensdag 17 maart 2010 14:20 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Het is vast een look-alike... ik dacht pas ook tegenover Jezus te zitten in de trein. Maar hij nieste z'n baard vol en veegde het snot aan z'n hand af, dus dat kan Jezus niet zijn natuurlijk ...
Hij zit te bellen en ik herken ook zijn stem.quote:Op woensdag 17 maart 2010 14:20 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Het is vast een look-alike... ik dacht pas ook tegenover Jezus te zitten in de trein. Maar hij nieste z'n baard vol en veegde het snot aan z'n hand af, dus dat kan Jezus niet zijn natuurlijk ...
Nou, niet alleen datquote:Op woensdag 17 maart 2010 14:23 schreef TheVulture het volgende:
[..]
je dacht alleen "Jezus wat een viezerik"
Daar ben ik vaak geweest zegquote:Op woensdag 17 maart 2010 13:48 schreef oinaru_isan het volgende:
"Station Weert."
Ik ben met de trein.
Mooi is dat eigenlijk he?quote:Op woensdag 17 maart 2010 14:07 schreef oinaru_isan het volgende:
Iedere molecuul uit je lichaam is ook ooit van iets of iemand anders geweest.
Het verklaart wel de stemmen in m'n hoofd en de moodswings.quote:Op woensdag 17 maart 2010 14:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mooi is dat eigenlijk he?
Dat je een samenraapsel bent van de bouwstenen en misschien dus ook wel de emoties/ziel van heel veel voorgangers
A product of time and space.
Inmiddels nader ik Maastricht.quote:Op woensdag 17 maart 2010 14:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Daar ben ik vaak geweest zeg
(heb er 6jr op school gezeten. nee niet op heet station)
Vandaar dat je jezelf begint te quoten, in feite typ je telkens met een andere persoonlijkheidquote:Op woensdag 17 maart 2010 14:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het verklaart wel de stemmen in m'n hoofd en de moodswings.
Dat zijn de verschillende mensen waaruit ik besta
Kortom: Met mij in bed is het altijd een orgie!quote:Op woensdag 17 maart 2010 14:38 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Vandaar dat je jezelf begint te quoten, in feite typ je telkens met een andere persoonlijkheid
Wanneer kunnen jullie?quote:Op woensdag 17 maart 2010 14:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Kortom: Met mij in bed is het altijd een orgie!
Wij zijn toch ook wel eens met de trein daarheen gegaan?quote:Op woensdag 17 maart 2010 14:45 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Met de trein!
Oinaru_isan met de trein!
Ja jij dan gedeeltelijk!quote:Op woensdag 17 maart 2010 14:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wij zijn toch ook wel eens met de trein daarheen gegaan?
Om beaverhausen te zoeken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 17 maart 2010 15:08 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja jij dan gedeeltelijk!Je werd met de auto opgepikt en toen zijn we inderdaad op zoek gegaan naar Beaverhausen!
Láchen! HOE kinderachtig eigenlijk en ik zou 'm werkelijk waar knijpen als er een clubje Fokkers op zoek zou gaan naar mij.
Was dat zegmaar, zegmaar dat weekend dat XMN8R, BlubberZwijn, jij en ik in dat huisje zaten in Overloon? Of waar het ook was?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Huh!?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |