Late reactie, maar:quote:Op vrijdag 19 maart 2010 20:23 schreef Leandra het volgende:
Het is een beetje Hyacinth, Rose, Daisy en Violet natuurlijk met een Mercedes, sauna, and room for a pony
Volgens mij werkt er iemand van hier in het ziekenhuis waar die tweeling geboren is, kan me herinneren dat zij destijds die namen ook hier postte.quote:Op zondag 28 maart 2010 11:41 schreef flugeltje het volgende:
Weet niet of ik deze al eens gepost had, maar bij m'n gyn hangt een geboortekaartje van tweeling Xam en Max...
Ik vond het eigenlijk wel briljant gevonden
De zoon van Danny Blind heet Dailey, dus die naam gaan we vast vaker zien...quote:Op dinsdag 30 maart 2010 14:54 schreef PM-girl het volgende:
Ik zag in de krant een geboorte-advertentie van Dailey,
Misschien Lucas 2e naam? Dan valt het wel mee tochquote:Op zaterdag 10 april 2010 15:01 schreef innepin het volgende:
SherlockGeniaal.
Vanmiddag was er een mevrouw in de kruidvat die tot vijftig keer toe haar zoon riep: SEMLUCAS! SEMLUCAS!
Nou ze zei het echt als één woord, ik dacht eerst ook aan een tweede naam, maar dat gebruik je toch niet zo? Ik gebruik mijn dochters tweede naam nooit...quote:Op zaterdag 10 april 2010 15:16 schreef Mone het volgende:
[..]
Misschien Lucas 2e naam? Dan valt het wel mee toch.
Nee uit irritatie misschien? Zonde van zo'n 2e naam eigenlijk(dat 'ie dan alleen in boosheid wordt gebruikt)quote:Op zaterdag 10 april 2010 15:21 schreef innepin het volgende:
[..]
Nou ze zei het echt als één woord, ik dacht eerst ook aan een tweede naam, maar dat gebruik je toch niet zo? Ik gebruik mijn dochters tweede naam nooit...
Als mijn zoon op zijn donder krijgt dan ben ik ook geneigd hem met gebruik van zijn beide voornamen tot de orde te roepen.... en soms z'n achternaam erbij, gewoon omdat dat zo lekker doorknaltquote:Op zaterdag 10 april 2010 15:21 schreef innepin het volgende:
[..]
Nou ze zei het echt als één woord, ik dacht eerst ook aan een tweede naam, maar dat gebruik je toch niet zo? Ik gebruik mijn dochters tweede naam nooit...
quote:Op zaterdag 10 april 2010 15:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als mijn zoon op zijn donder krijgt dan ben ik ook geneigd hem met gebruik van zijn beide voornamen tot de orde te roepen.... en soms z'n achternaam erbij, gewoon omdat dat zo lekker doorknalt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |