quote:Op zaterdag 20 maart 2010 20:59 schreef PM-girl het volgende:
Ik zag van de week een geboorte-advertentie, met een gewone naam, Stijn, of Thijmen ofzoiets. Broertje van Twister!
OMG, haar ouders wilden haar naar mevr. Beck vernoemen maar het ging mis met de spelling?quote:Op zondag 21 maart 2010 00:21 schreef Vivi het volgende:
Een kassiere bij de super had een naambordje op waarop stond: " P i e j a a" .
Da's wel heel erg. Arm kind.quote:Op zondag 21 maart 2010 00:21 schreef Vivi het volgende:
Een kassiere bij de super had een naambordje op waarop stond: " P i e j a a" .
Niet mijn smaak, maar ik snap wel wat mensen er in zien. Zo heet de dochter van vrienden R a v e n n a. Ook niet helemaal mijn ding, maar vind het voor hun best leuk.quote:Op zondag 21 maart 2010 02:23 schreef otacon het volgende:
Ik hou van aparte namen! Een nederlandse vriendin van mij heet sahara en haar zusje Sierra
luke!quote:Op zaterdag 20 maart 2010 23:56 schreef Sugarsnap het volgende:
Bram heeft in totaal 3 namen, Bram Teunis George. We hebben hem vernoemd naar zijn 2 nog levende overopa's (mijn opa en die van J.)
We zijn trouwens op zoek naar een leuke jongensnaam voor nr 2 (die nog in de maak is)
Voorwaarden: kort, Nederlands klinkend, makkelijk uit te spreken ivm Britse achternaam, dus niet een naam die je altijd zou moeten spellen. Wij zijn op Rens en Luuk blijven steken. Als meisjesnamen hebben we Eline en Hannah
Milo!quote:Op zaterdag 20 maart 2010 23:56 schreef Sugarsnap het volgende:
Bram heeft in totaal 3 namen, Bram Teunis George. We hebben hem vernoemd naar zijn 2 nog levende overopa's (mijn opa en die van J.)
We zijn trouwens op zoek naar een leuke jongensnaam voor nr 2 (die nog in de maak is)
Voorwaarden: kort, Nederlands klinkend, makkelijk uit te spreken ivm Britse achternaam, dus niet een naam die je altijd zou moeten spellen. Wij zijn op Rens en Luuk blijven steken. Als meisjesnamen hebben we Eline en Hannah
Tokkie?quote:Op zondag 21 maart 2010 02:23 schreef otacon het volgende:
Ik hou van aparte namen! Een nederlandse vriendin van mij heet sahara en haar zusje Sierra
Tim, Tom, Bob, Paul. Rik, Koen, Frank, Jelle, Jur, Chris, Bart, Daan, Mick, Erik, Gijs, Joost, Ben, Jim....quote:Op zaterdag 20 maart 2010 23:56 schreef Sugarsnap het volgende:
echt?quote:Op woensdag 24 maart 2010 08:47 schreef Johannes_Klabanus het volgende:
Elmo is een heiligennaam (een vorm van Erasmus)
Kan wel wezen, een heiligennaam, maar 98% van de wereldbevolking denkt in eerste instantie aan dat roodharige schatje. Geen porum dus anno 2010... Ik zie dat kind al op de psz aan komen kakken: Elmo nieuwuh schoenuh...!quote:Op woensdag 24 maart 2010 08:47 schreef Johannes_Klabanus het volgende:
Elmo is een heiligennaam (een vorm van Erasmus), dus waarom niet...
Nee, een beetje raar is het wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |