quote:Results
Out of 72 faces, you correctly identified 70.
In other words, you got 97% correct.
On our previous version of this test, the average person with normal face recognition was able to recognize about 80% of the faces. If you correctly identified less than 65% of the faces, this may indicate face recognition difficulties.
Het eerste deel van de test gaat nog wel.. Maar daarnaquote:Results
Out of 72 faces, you correctly identified 49.
In other words, you got 68% correct.
Of je interesseert je stomweg niet voor de "bekende" mensen op de foto's...quote:If you correctly identified less than 65% of the faces, this may indicate face recognition difficulties.
Heb je die quiz gedaan? Het is geen herken de celebrity hoor.quote:Op woensdag 17 maart 2010 07:40 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Of je interesseert je stomweg niet voor de "bekende" mensen op de foto's...
Dan was ik in de war met een andere, heb een hekel aan invulformuliertjes...quote:Op woensdag 17 maart 2010 09:07 schreef Iblis het volgende:
[..]
Heb je die quiz gedaan? Het is geen herken de celebrity hoor.
Inderdaad, die ruis... ik had er daar volgens mij echt geen 1 van goed.quote:Op woensdag 17 maart 2010 10:51 schreef Karammel het volgende:
Out of 72 faces, you correctly identified 51.
In other words, you got 71% correct.
Kon 3 van de 6 personen nauwelijks herkennen. Toen die ruis er overheen werd gegooid werd het al helemaal onmogelijk.
Dus de kans dat ik jullie hufters zal herkennen is overduidelijk groot....be afraid!quote:Results
Out of 72 faces, you correctly identified 67.
In other words, you got 93% correct.
On our previous version of this test, the average person with normal face recognition was able to recognize about 80% of the faces. If you correctly identified less than 65% of the faces, this may indicate face recognition difficulties.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 31% gewijzigd door #ANONIEM op 17-03-2010 15:40:26 ]
Mischien omdat mannen meer naar gezichten kijken?quote:Op woensdag 17 maart 2010 21:22 schreef Merkie het volgende:
Het valt me op dat de mannen in dit topic gemiddeld veel hoger scoren dan vrouwen.
quote:Op woensdag 17 maart 2010 22:29 schreef Drinky het volgende:
[..]
Mischien omdat mannen meer naar gezichten kijken?
Nee, dat is 't 'm niet denk ik
Andere browser proberen.quote:Op donderdag 18 maart 2010 15:15 schreef Tegan het volgende:
Ik kan het niet doen want hij herkent mijn 1, 2 en 3 niet.
Volgens mij valt dat vies tegen. Maar ga niet iedereen controleren.quote:Op woensdag 17 maart 2010 21:22 schreef Merkie het volgende:
Het valt me op dat de mannen in dit topic gemiddeld veel hoger scoren dan vrouwen.
Zodra je die zes mensen moest onthouden was het echt moeilijk voor mij.quote:Out of 72 faces, you correctly identified 55.
In other words, you got 76% correct.
quote:Op donderdag 18 maart 2010 20:15 schreef Koenholio het volgende:
Out of 72 faces, you correctly identified 63.
In other words, you got 88% correct.
Ik heb net een joint gerookt en scoor ook 94 procentquote:Op vrijdag 19 maart 2010 00:16 schreef BrandX het volgende:
ikj ben zo 'weg' van de limocello dat ik niets meer onthou
ik weet niet eens hoe ik joints zou moeten scorenquote:Op vrijdag 19 maart 2010 00:18 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ik heb net een joint gerookt en scoor ook 94 procent
Ik snap er niks van waarom ik zo hoog gescoord heb althans.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 00:41 schreef vosss het volgende:
Het valt me op dat jullie allemaal best aardig zijn in gezichten herkennen.
Dat had ik niet van Fok!kers verwacht eik. Jullie komen toch nooit buiten?
Of hebben jullie allemaal een webcam en oefenen jullie daar mee ofzo?
Ja, daar heb ik ook een beetje zitten gokken. Toont ook wel aan hoe moeilijk het is om iemand van bijvoorbeeld een bewakingscamera te herkennen.quote:Op woensdag 17 maart 2010 15:38 schreef RM-rf het volgende:
volgens mij kwam ik vooral bij de laatste test met die kleurspikkels verschrikkelijk in de problemen, daar heb ik bijna enkel en alleen zitten gokken en herkende ik niks meer
quote:Op woensdag 17 maart 2010 09:06 schreef yavanna het volgende:
Out of 72 faces, you correctly identified 60.
In other words, you got 83% correct.
Beter dan ik had verwacht, maar nu let ik er dan ook op. Normaliter boeien de meeste mensen mij niet bijster en onthou ik hun gezichten niet zo .
Dat had ik ook,quote:Op vrijdag 19 maart 2010 19:19 schreef MilaNL het volgende:
Out of 72 faces, you correctly identified 56.
In other words, you got 78% correct.
Grappig, want terwijl ik bezig was dacht ik echt dat het niks zou worden. Toch nog redelijk gemiddeld
quote:Out of 72 faces, you correctly identified 66.
In other words, you got 92% correct.
Mag ik je aanraken?quote:Op zondag 21 maart 2010 17:45 schreef Burakius het volgende:
Out of 72 faces, you correctly identified 68.
In other words, you got 94% correct.
Ik wist al dat ik goed was in gezichten. Aan de andere kant, ik ben zeer slecht met namen. Ik denk dat ik één van de hoogste hier heb zo even rond kijkend.
Oké.... heel even danquote:
nou geweldigquote:Op zondag 21 maart 2010 20:20 schreef Outlined het volgende:
Die test ga ik zeker doen. Gezicht herkenning (en ook overeenkomsten tussen verschillende gezichten) is mijn specialiteit (je kan er alleen niet je brood mee verdienen helaas).
Ik ben inderdaad gezegend. Ik zou het graag willen delen met jou en de rest, ik weet alleen niet hoe.quote:
Maar heb je die test nou al gedaan? Nu wil iedereen natuurlijk weten wat je hebt gescoord.quote:Op zondag 21 maart 2010 20:32 schreef Outlined het volgende:
[..]
Ik ben inderdaad gezegend. Ik zou het graag willen delen met jou en de rest, ik weet alleen niet hoe.
ontzettend vrijgevig!quote:Op zondag 21 maart 2010 20:32 schreef Outlined het volgende:
[..]
Ik ben inderdaad gezegend. Ik zou het graag willen delen met jou en de rest, ik weet alleen niet hoe.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |