Al een examen aangevraagd? Meestal duurt dat wel zo'n 6 weken, dus dan zou ik die 5 lessen spreidenquote:Op woensdag 24 maart 2010 15:44 schreef Trusten het volgende:
Vandaag zei m'n instructeur dat hij inschat nog 5 lessen en dan mag ik afrijden
Wachttijd is ongeveer 3 a 4 weken momenteel zei hij, maar zal hem er zeker aan herrineren het snel aan te vragenquote:Op woensdag 24 maart 2010 16:52 schreef GuitarJJ het volgende:
Al een examen aangevraagd? Meestal duurt dat wel zo'n 6 weken, dus dan zou ik die 5 lessen spreiden
Denk het wel jaquote:Op woensdag 24 maart 2010 13:41 schreef BlackRhino het volgende:
Bij twijfel: gewoon GAS!
Ik ben volgens mij hier wel de enige met motorrijbewijs maar zonder autorijbewijs
Ja maar dan heb ik de tijd om eraan te wennen en krijg ik niet bij iedere bocht commentaar van mijn rijinstructeur.. Ten tweede is het voor mij best wel naja vervelend om 2 lessen voordat je opnieuw gaat afrijden een compleet andere auto voor je krijgt. Daar word ik iig zenuwachtig vanquote:Op woensdag 24 maart 2010 08:01 schreef BlackRhino het volgende:
[..]
En als je nou straks een eigen auto kooptMoet je ook aan wennen natuurlijk.
Als je voor het cbr parkeert, dan vul je een paar vakjes in en dan ben je klaar, no worries.quote:Op woensdag 24 maart 2010 22:20 schreef BlackRhino het volgende:
Ik zie nu dat je het formulier zelfreflectie mee moet nemen naar je examen, heb ik m'n instructeur niet over gehoord, zal ie dat morgenochtend nog geven
Wat goed BR! Gefeliciteerdquote:
Proficiatquote:
Gefeliciteerd!!!quote:
hmm dus 5 voor 9 is wel een relaxte tijd? ik moet maandag, zelfde tijd!!! wat is trouwens ongeveer de tijd dat je bezig bent? een half uur?quote:Op donderdag 25 maart 2010 15:06 schreef BlackRhino het volgende:
Haha, okeIk heb in totaal 12 lessen (uren) gehad. Examenritje was gewoon erg relaxed, weinig verkeer op straat, alles ging goed. Moest eerst een zelfstandige route rijden naar de schouwburg in het centrum, daar parkeeroefening gedaan (gewoon in vak), toen op "commando" rijden, ergens hellingproef gedaan, toen straatje keren en toen langzaam terug naar het CBR. Was nog geen half uur.
Hij had helemaal geen op- of aanmerkingen, gewoon goed
quote:Hoe vraag ik een rijbewijs aan?
U vraagt het rijbewijs persoonlijk aan bij de Stadswinkel. U kunt een afspraak maken met de onderstaande link of door te bellen met de Stadswinkel.
Dat hangt geloof ik van de gemeente af. De meeste gemeentes hebben zo'n digitaal loket waar je die spullen kan aanvragen. Andere gemeenten hebben dat niet en dan moet je er zelf heen. Ik mag hopen dat Dordrecht wel zo'n digitaal loket heeftquote:Op donderdag 25 maart 2010 15:30 schreef BlackRhino het volgende:
Dus je moet het ZELF aanvragen OP het stadskantoor/gemeentehuisIk heb nu gewoon digitaal een afspraak gemaakt voor rijbewijs afname voor over 5 werkdagen.
Dit heb ik gewoon gedaan: http://www.dordrecht.nl/p(...)tPagina?F_PAGINA=651
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |