Die sites zijn nieuwssites en dit is nieuws.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:28 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Het is gewoon de hang naar sensatie ten koste van anderen waar het om draait. Niet alleen op FOK maar ook bij de NOS, RTL, NU, Telegraaf en vele anderen
En daar mag je inderdaad vraagtekens bij zetten
Dat waren niet de ramptoeristen die met die informatie kwamen, de beste man is zelf naar de politie gestaptquote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:29 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Echt ramptoeristen die conclusies gaan trekken aan de hand van de minimale beetjes informatie die ze hebben echt stelletje sjonnies ...
Nu heeft de buurman/annex politieagent het gedaan, lekker die vent staat indien onschuldig dus ook zo voor zijn rest van zijn leven bekend.
Overigens was het de butler maarja,
Gewetenswroeging? Spijt? Nachtmerries? Geen ideequote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:30 schreef vencodark het volgende:
En ik vraag me af wat die kerel toch bewogen heeft zelf naar de politie ook te gaan.
Daar heb je wel gelijk inquote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:29 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Echt ramptoeristen die conclusies gaan trekken aan de hand van de minimale beetjes informatie die ze hebben echt stelletje sjonnies ...
Nu heeft de buurman/annex politieagent het gedaan, lekker die vent staat indien onschuldig dus ook zo voor zijn rest van zijn leven bekend.
Overigens was het de butler maarja,
misschien werd het vuur hem te heet onder de voetenquote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:30 schreef vencodark het volgende:
En ik vraag me af wat die kerel toch bewogen heeft zelf naar de politie ook te gaan.
Ik vind dat niet vreemd. Het zijn allemaal aannames dat dat die ene persoon is die zich heeft gemeld op het politiebureau en dat hij achter het hele gebeuren zit.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:27 schreef Tommy.Cooper het volgende:
[..]
Dus in zoverre kan het toch wel betrouwbare informatie zijn.
Desondanks is het vreemd dat telegraaf die info al weer verwijderd heeft
Als ouder denk je toch meteen aan wat er nu boven rustig ligt te slapen. Je moet er niet aan denken dat het op gruwelijke wijze van je afgenomen wordt. Onvoorstelbaar om met zoiets te moeten dealen.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:28 schreef Kleurdoos het volgende:
ik weet nog dat mijn wereld stil stond na de geboorte van mijn dochter, dat het maf was dat iedereen door bleef gaan met waar hij mee bezig was terwijl er voor mij zoiets belangrijks en geweldigs gebeurde.
Ik kan me denk ik 1% het verdriet voorstellen dat je krijgt als dat je afgenomen wordt.
En dan ook nog door een of andere gefrustreerde eikel die naast je woont, een gast die je leven volledig vernielt. Dat je als ouder geen dag meer kan leven zonder verdriet.
In en in triest
Er werd net nog gezegd dat die fotos niet geplaatst mogen worden...moeilijk he..lezen..quote:
Sorry, ik heb vanavond geen TV gehad, dus moest het met Geenstijl doen, waar vandaag nog staat dat het adres niet bekend is...quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:29 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Het adres is vanavond breed uitgemeten in de media.
Verschillende huisnummers gingen de rondte.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:29 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Het adres is vanavond breed uitgemeten in de media.
Hij wist dat hij vroeg of laat ontdekt zou worden. Dan maar zichzelf aangeven om de beloning op te strijken voor advocaatkosten.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:30 schreef vencodark het volgende:
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:30 schreef vencodark het volgende:
Neequote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:32 schreef SteelDogg het volgende:
Ik ga slapen jongens, ik hoor morgen wel wat er verder gebeurd is...
Wat ik nu eigenlijk nog niet snap... Is er wat bevestigd?? Is ze nou ECHT gevonden of niet???
Het gaat mij meer om de ongefundeerde berichtgeving... elke scheet wordt als feit gepresenteerd.... daarnaast worden verdachten gelijk aan de schandpaal genageld met behulp van info die op internet te vinden is zonder dat vaststaat dat ze de dader zijnquote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:28 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Het is gewoon de hang naar sensatie ten koste van anderen waar het om draait. Niet alleen op FOK maar ook bij de NOS, RTL, NU, Telegraaf en vele anderen
En daar mag je inderdaad vraagtekens bij zetten
Nope, tis nog steeds niet officieel bevestigd.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:32 schreef SteelDogg het volgende:
Wat ik nu eigenlijk nog niet snap... Is er wat bevestigd?? Is ze nou ECHT gevonden of niet???
Hoe is 't afgelopen met die tonnen WAO geld?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:28 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Mooi voorbeeld is die Michel S., de moordenaar van onder andere Jessica Laven. Die kreeg een heel opmerkelijk 'ongeluk'
http://krant.telegraaf.nl(...)n.dood.justitie.html
nee morgen persconferentie.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:32 schreef SteelDogg het volgende:
Alsof iedereen maar ff hele stormlooptopics door gaat zitten lezen. Ook niet aan te raden als je alle onzin ziet.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:31 schreef DjinN het volgende:
[..]
Er werd net nog gezegd dat die fotos niet geplaatst mogen worden...moeilijk he..lezen..
lekkere sensatiezoekerij weer van telegraafquote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:31 schreef R2R het volgende:
[..]
Ik vind dat niet vreemd. Het zijn allemaal aannames dat dat die ene persoon is die zich heeft gemeld op het politiebureau en dat hij achter het hele gebeuren zit.
Nu wordt z'n foto o.a. al meteen op internet verspreid. Dan kan die persoon zich ook voorlopig niet meer op straat vertonen want dan is 'ie z'n leven niet zeker.
Beetje vervelend als naderhand blijkt dat het verhaal toch anders in elkaar steekt.
Maarja nu hebben we allemaal iemand om ons vingertje naar te wijzen. Daarna kijken we wel hoe de waarheid in elkaar steekt.
Sensatie is tenslotte belangrijker dan feiten en betrouwbare informatie, dat hebben we vanavond toch wel weer duidelijk kunnen aanschouwen.
Ik speculeer niets, het is bekend dat hij naar de politie is gegaan. Punt.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:32 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]< de enige juiste reactie op dit soort vragen/speculaties.
Dat het veel aandacht krijgt vind ik terecht.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:25 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
De zaak krijgt zoveel aandacht omdat dit in Nederland niet zo vaak gebeurt, wel?
Ik vermoed zelf dat het het huis aan de overkant is, maar nummer 91 is het in ieder geval niet. Dat klopt niet met de berichten in diezelfde media.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:32 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Verschillende huisnummers gingen de rondte.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |