Krijgen criminelen tegenwoordig een pasje?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:58 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Bij één van mijn vorige banen werkte een meneer die zo ongeveer alle gevangenissen van binnen gezien had (ja, hij had zijn bijlmerpasje nog in zijn overall zitten) en die vertelde dat mij.
En ook iedere keer terugkomen bij die gast die geen nieuws heeftquote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:58 schreef Bellatrix het volgende:
Die appieflappie reportages door de Milly fragmenten heen.
Onzin. Dat zijn uitschieters. Doe even normaal.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:59 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
Jij wil niet weten waar meisjes van twaalf tegenwoordig al mee bezig zijn, heb zelf dochter van die leeftijd.
Dat vind ik dus echt grote onzin altijd. Dan gaan de grootste criminelen ineens de moraalridder uithangen...quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:58 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Bij één van mijn vorige banen werkte een meneer die zo ongeveer alle gevangenissen van binnen gezien had (ja, hij had zijn bijlmerpasje nog in zijn overall zitten) en die vertelde dat mij.
sja, aangenomen worden bij de politie betekent helaas niet dat je gee enge freak kan ijn, zoals nu blijkt.quote:
Ik sloot zowel deel 1, 2 als 3quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:57 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Wederom policy.
Diegene die het topics sluit opent een nieuwe.
Ik weet wel dat het in Amerika zo is, door dat programma America's hardest prisons op National Geographic, daar zijn pedofielen niet veilig voor de rest van de gevangenen.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:56 schreef Lightning_NL het volgende:
[..]
Dat zeggen veel mensen... Maar waar is dat nou eigenlijk op gebaseerd? Persoonlijke ervaring of aanname?
lijkt me niet, als je die twee mensen bij elkaar ziet zegmaar kan ik me er weinig bij voorstellenquote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:58 schreef Ludacriss het volgende:
Als die gast 26 jaar is zou het kunnen dat ze misschien wel iets met elkaar hadden ondanks het leeftijds verschil?
ik ga mooi zappen tussen P&W en rtl nieuwsquote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:00 schreef Adelante het volgende:
[..]
En ook iedere keer terugkomen bij die gast die geen nieuws heeftStraks ook nog tijdens shownieuws
Dat dus. Je wilt zo'n figuur aan de hoogste boom opknopen .. hoe haal je het godverdomme in je hoofd ..quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:59 schreef Disavowed het volgende:.
Normaal vind ik dit soort nieuws erg vervelend en ga dan weer over tot de orde van de dag. Maar nu ben ik echt kwaad.
als het goed is nu!quote:
Zelf geen kinderen zeker?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:00 schreef HalvinCarris het volgende:
[..]
Onzin. Dat zijn uitschieters. Doe even normaal.
RIP trouwens.
Zo erg...
Heel eerlijk?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:56 schreef Dynd het volgende:
Zeg nou eerlijk, stel jij woont de straat ernaast, zou jij niet even gaan kijken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |