quote:Op woensdag 17 maart 2010 08:38 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Goedemorgen Mietje!Lente!
Vanmorgen hoorde ik op de radio dat de keukenhof open gaat vandaag en de reporter was er al heel vroeg en er waren allemaal vogelgeluiden.
Lente! Lammetjes! Shoarma!
Hola!quote:
Doe m'n naam es eff goed schrijven Durkie.quote:Op woensdag 17 maart 2010 09:13 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ml-ietje vond het anders een stuk minder leuk.
quote:Op woensdag 17 maart 2010 09:16 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Doe m'n naam es eff goed schrijven Durkie.
Ik ga op naar mijn bakje yoghurt eens zien of de zon het doet
Nee, zat gisteravond ineens aan TV/Internet gekluisterd, dus ben het vergeten. Zo even doenquote:Op woensdag 17 maart 2010 09:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Mogguh Flurry
Heb je je nog opgegeven voor morgenavond?
Je bent niets verplicht ofzo he? Als je andere dingen hebt morgen is het ook primaquote:Op woensdag 17 maart 2010 09:21 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee, zat gisteravond ineens aan TV/Internet gekluisterd, dus ben het vergeten. Zo even doen
Whehe.quote:Op woensdag 17 maart 2010 09:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Hola!
Check straks het Shalalie Covers topic even
Hoe ist met de kokos?
quote:Op woensdag 17 maart 2010 09:25 schreef Loveless85 het volgende:
Overigens is dit, dit, dit, en dit de boef in kwestie.
Sander VStaat dat dan al echt onomstotelijk vast enzo?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt., 26 jaarIT'S GREYSIE IT'S PARTY
Mwahquote:Op woensdag 17 maart 2010 09:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Staat dat dan al echt onomstotelijk vast enzo?
Wat is er morgen? [aagje]quote:Op woensdag 17 maart 2010 09:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Je bent niets verplicht ofzo he? Als je andere dingen hebt morgen is het ook prima
Nou ja tot je veroordeelt bent niet natuurlijkquote:Op woensdag 17 maart 2010 09:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Staat dat dan al echt onomstotelijk vast enzo?
quote:Deze Hyver is niet ok. Dit gebeurt automatisch wanneer er meerdere hyvers een niet-ok melding doen. Wij kijken binnen 1-2 dagen of dit profiel inderdaad in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.
Ik dacht al gaat ze naar de Watt ofzo..hihi das nou het enige dat ik even kon verzinnen of de mindz borrel na dan.quote:
Ja, maar staat al 200% vast dat dát die gozer is, op de foto's, bedoel ik.quote:Op woensdag 17 maart 2010 09:29 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nou ja tot je veroordeelt bent niet natuurlijk![]()
Maar als je jezelf komt aangeven en ze vissen dood meisje uit je tuin...
Neuh dat lijkt me wel, hij staat zo op diverse blogs en ook De Telegraaf gebruikt zijn naam en foto's en heeft zelfs dit artikel: http://www.telegraaf.nl/b(...)nt_Sander_V.___.htmlquote:Op woensdag 17 maart 2010 09:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, maar staat al 200% vast dat dát die gozer is, op de foto's, bedoel ik.
Zal niet voor het eerst zijn dat het een verkeerde is die er aan wordt gelinkt met Hyves enzo...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |