quote:Op woensdag 17 maart 2010 08:38 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Goedemorgen Mietje!Lente!
Vanmorgen hoorde ik op de radio dat de keukenhof open gaat vandaag en de reporter was er al heel vroeg en er waren allemaal vogelgeluiden.
Lente! Lammetjes! Shoarma!
Hola!quote:
Doe m'n naam es eff goed schrijven Durkie.quote:Op woensdag 17 maart 2010 09:13 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ml-ietje vond het anders een stuk minder leuk.
quote:Op woensdag 17 maart 2010 09:16 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Doe m'n naam es eff goed schrijven Durkie.
Ik ga op naar mijn bakje yoghurt eens zien of de zon het doet
Nee, zat gisteravond ineens aan TV/Internet gekluisterd, dus ben het vergeten. Zo even doenquote:Op woensdag 17 maart 2010 09:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Mogguh Flurry
Heb je je nog opgegeven voor morgenavond?
Je bent niets verplicht ofzo he? Als je andere dingen hebt morgen is het ook primaquote:Op woensdag 17 maart 2010 09:21 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee, zat gisteravond ineens aan TV/Internet gekluisterd, dus ben het vergeten. Zo even doen
Whehe.quote:Op woensdag 17 maart 2010 09:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Hola!
Check straks het Shalalie Covers topic even
Hoe ist met de kokos?
quote:Op woensdag 17 maart 2010 09:25 schreef Loveless85 het volgende:
Overigens is dit, dit, dit, en dit de boef in kwestie.
Sander VStaat dat dan al echt onomstotelijk vast enzo?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt., 26 jaarIT'S GREYSIE IT'S PARTY
Mwahquote:Op woensdag 17 maart 2010 09:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Staat dat dan al echt onomstotelijk vast enzo?
Wat is er morgen? [aagje]quote:Op woensdag 17 maart 2010 09:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Je bent niets verplicht ofzo he? Als je andere dingen hebt morgen is het ook prima
Nou ja tot je veroordeelt bent niet natuurlijkquote:Op woensdag 17 maart 2010 09:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Staat dat dan al echt onomstotelijk vast enzo?
quote:Deze Hyver is niet ok. Dit gebeurt automatisch wanneer er meerdere hyvers een niet-ok melding doen. Wij kijken binnen 1-2 dagen of dit profiel inderdaad in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.
Ik dacht al gaat ze naar de Watt ofzo..hihi das nou het enige dat ik even kon verzinnen of de mindz borrel na dan.quote:
Ja, maar staat al 200% vast dat dát die gozer is, op de foto's, bedoel ik.quote:Op woensdag 17 maart 2010 09:29 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nou ja tot je veroordeelt bent niet natuurlijk![]()
Maar als je jezelf komt aangeven en ze vissen dood meisje uit je tuin...
Neuh dat lijkt me wel, hij staat zo op diverse blogs en ook De Telegraaf gebruikt zijn naam en foto's en heeft zelfs dit artikel: http://www.telegraaf.nl/b(...)nt_Sander_V.___.htmlquote:Op woensdag 17 maart 2010 09:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, maar staat al 200% vast dat dát die gozer is, op de foto's, bedoel ik.
Zal niet voor het eerst zijn dat het een verkeerde is die er aan wordt gelinkt met Hyves enzo...
Klopt, eens. Alhoewel GS wel iets zegt in de trant van 'Was het na het vertrek van Linda' over wanneer hij 'knapte'.quote:Op woensdag 17 maart 2010 09:36 schreef Dirkh het volgende:
Vind het plaatsen van die vriendin wel vergaan bij VKmag, zelfs GS heeft nog het fatsoen om die niet te plaatsen.
Dat ze die gozer online met pek en veren op het plein donderen kan ik me wel voorstellen, maar dit meisje heeft hier niets mee van doen.
quote:Op woensdag 17 maart 2010 09:25 schreef Loveless85 het volgende:
Overigens is dit, dit, dit, en dit de boef in kwestie.
Sander VHij's heul niet lelijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt., 26 jaar![]()
.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
Raar he dat je van zoiets dan schrikt. Ik had ook echt zoiets van 'huh WTFquote:
Ja het gaat mijn verstand ook echt te boven waarom iemand zoiets doet (en eigenlijk vind ik het helemaal niet erg dat ik dat soort dingen niet snap).quote:Op woensdag 17 maart 2010 09:46 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Raar he dat je van zoiets dan schrikt. Ik had ook echt zoiets van 'huh WTFheul geen rare vieze oude man', maar eigenlijk gewoon een normale sociaal uitziende gozer
![]()
Kan er ECHT niet bij waarom je dan zoiets doet... Als je hem zo ziet zou je toch niet zeggen dat hij bv. moeite zou hebben met vinden van een vriendin oid, waarom in godsnaam dan een meisje van 12 ontvoeren
Dat dacht ik gisteravond ook ja..hij is niet direct een griezel ofzo.quote:Op woensdag 17 maart 2010 09:46 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Raar he dat je van zoiets dan schrikt. Ik had ook echt zoiets van 'huh WTFheul geen rare vieze oude man', maar eigenlijk gewoon een normale sociaal uitziende gozer
![]()
Kan er ECHT niet bij waarom je dan zoiets doet... Als je hem zo ziet zou je toch niet zeggen dat hij bv. moeite zou hebben met vinden van een vriendin oid, waarom in godsnaam dan een meisje van 12 ontvoeren
Omdat het hem dus niet ging om een gewone vriendin. Dat was klaarblijkelijk niet interessant genoeg.quote:Op woensdag 17 maart 2010 09:46 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
![]()
Jawel, ik geloof best dat als die agent bekent heeft ofzo ze 's middags het wel al 'vrijwel zeker' zouden weten. Maar FW twittert het als een soort cliffhanger voor RTL Nieuws 'Milly dood gevonden... RTL Nieuws 2130!', en vervolgens bevestigen ze het niet eens in die uitzending en durft de media er pas rond 23u echt wat zekerder over te zijn.quote:Op woensdag 17 maart 2010 09:55 schreef Greys het volgende:
De ouders kregen 's middags al bezoek van de Burgemeester.
Dus er was vast eerder al iets 'zo goed als zeker'.
En ja, ik snap wat je bedoelt Ll.
Maar het is een beetje naïef om te denken dat de strijd om 'wie is het snelste/eerste met het nieuws' ooit zal verminderen of over zal gaan
Je kunt dat toch niet tegenhouden.quote:Op woensdag 17 maart 2010 09:57 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Jawel, ik geloof best dat als die agent bekent heeft ofzo ze 's middags het wel al 'vrijwel zeker' zouden weten. Maar FW twittert het als een soort cliffhanger voor RTL Nieuws 'Milly dood gevonden... RTL Nieuws 2130!', en vervolgens bevestigen ze het niet eens in die uitzending en durft de media er pas rond 23u echt wat zekerder over te zijn.
Nou dan sla je de plank volgens mij best mis. Zeker aangezien hij een politiek verslaggever is en voor zover ik weet helemaal niks met deze zaak te maken had en niet Dordrecht was ofzo.
Nou, er stond een collega van hem op het dak die het zou hebben gezien. Hij had dus 1 bron. Dat was natuurlijk niet voldoende, maar in the heat of the moment kan ik dat wel voorstellen.quote:Op woensdag 17 maart 2010 09:52 schreef Loveless85 het volgende:
En ik vind het nog steeds zum kotsen dat Frits Wester al om 2120 loopt te twitteren dat ze dood gevonden is terwijl daar totaal geen bron of reden toe was.
Die AntoinPeters? Maar die klom volgens mij pas daarna op dat dak en twitterde zelf pas zoiets rond 2230, om het vervolgens erna weer deels te ontkrachten...quote:Op woensdag 17 maart 2010 10:05 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Nou, er stond een collega van hem op het dak die het zou hebben gezien. Hij had dus 1 bron. Dat was natuurlijk niet voldoende, maar in the heat of the moment kan ik dat wel voorstellen.
Heb me meer geërgerd aan de misplaatste verontwaardiging van de bekende Nederlandse Twitteraars die zelf ook geen enkel moment gelegen laten om een scoop te hebben of de media te gebruiken voor hun eigen belang.
We zullen het vast nooit weten hoe het allemaal echt gegaan is.quote:Op woensdag 17 maart 2010 10:06 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Die AntoinPeters? Maar die klom volgens mij pas daarna op dat dak en twitterde zelf pas zoiets rond 2230, om het vervolgens erna weer deels te ontkrachten...
http://www.geenstijl.nl/m(...)ou_nieuws_van_1.htmlquote:En Frits. Wat is jouw nieuws van de dag?
Nieuws is nieuws. Ook als het klotenieuws is. Frits Wester (RTL) meldde gisteravond als eerste op Twitter dat Milly Boele uit Dordrecht dood was. Frits is journalist. En doet wat ie moet doen. Nieuws melden. Twitteraar JP Geelen, de man die voor de Volkskrant televisiekijkt en daar stukjes van bakt, vond dat dat helemaal niet mocht. Iedereen kon zien dat de politie in Dordrecht geen wazige tip van een paragnost aan het natrekken was. Dit was een gevalletje informatie daderkennis. Dat zie je aan het aantal agenten ter plaatse, de hoogte van de hekken, de grootte van de witte tent en tel daarbij op een stamelende politiewoordvoerder, dan voel je de bui al hangen. Maar nieuws is voor JP Geelen pas nieuws als het op Teletekst 101 staat. In ongemeen felle tweets wenste @jpgeelen @fritswester de tiefus. Hier, hier, hier en hierrr. Vandaag doet Geelen in de Azijnbode er een schep bovenop en noemt hij Frits Wester een lijkenpikker. De media betichten over Milly te berichten, en daar dan weer een mening over hebben, gelardeerd met zinnetjes als "hoe triest ook" dat is jalousie de métier met een strik er omheen. [Hier de column, toevallig aangetroffen ergens op internet] Quote: "Zelfs Frits Wester heeft de smaak van het hypernieuws te pakken: op Twitter verklaarde hij Milly alvast maar even dood, zonder ook maar één officiële bevestiging, zelfs niet in zijn eigen ingelaste RTL Nieuws. Vandaag zal hij schouderophalend zeggen dat hij toch gelijk had. Primeurjager gaat over lijken." (Overigens. De Volkskrant was trouwens de krant die ooit een volstrekt verzonnen verhaal plaatste over een verdwenen meisje in een pretpark, de krant ook die ooit vijf dagen voor de verkiezingen onze jongens in Irak een kogel in de rug schoot met een martelhoax. Maar dit geheel terzijde.) Zometeen om 11:30 uur is er een persconferentie in Dordrecht. Live op RTL. Kijken, JP!
*giechel*quote:Op woensdag 17 maart 2010 10:13 schreef Loveless85 het volgende:
Wat een subtiele afsluiter van het onderwerp Greys
Ik lees het niet echt als zijnde medestanders hoorquote:Op woensdag 17 maart 2010 10:15 schreef Loveless85 het volgende:
Oh wacht toch niet. Medestanders![]()
[..]
http://www.geenstijl.nl/m(...)ou_nieuws_van_1.html
Neuh klopt, doelde meer op die vent die ze op de hak nemenquote:Op woensdag 17 maart 2010 10:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik lees het niet echt als zijnde medestanders hoor
Het druipt van het sarcasme en eigenlijk begrijpen ze wel dat Frits als journalist gewoon graag de eerste wilde zijn. Zo lees ik het.
Ja het is heerlijkquote:Op woensdag 17 maart 2010 10:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Van dit soort weer krijg je automatisch nog meer zin in flurries he?
quote:Op woensdag 17 maart 2010 10:17 schreef Loveless85 het volgende:
Zijn het er ook vast genoeg mee oneens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |