Truste ingepingelingringding!quote:
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:54 schreef Greys het volgende:
[..]
We hadden het een keer over 'typisch man na de sex' en 'typisch vrouw' enzo.
Dat vrouwen daarna 'altijd' willen praten. En knuffelen
Maar ik kijk het liefst gewoon Discovery daarna, dan ga ik zoeken naar een programma over neerstortende vliegtuigen. Geen idee waar het vandaan komt, maar het is echt zo
Ja, echt he...quote:
Volgens mij is ze wel bij hem gevonden ja...quote:Op woensdag 17 maart 2010 00:31 schreef Greys het volgende:
Ik bleef nog even wakker voor de extra nieuwsuitzending, maar ik heb nou net gemist of het nou idd die buurman was, die agent? Heeft die het echt gedaan?
Zou mij ook niet verbazen nee... Maar zolang de politie nog niets meldt daarover...quote:Op woensdag 17 maart 2010 00:44 schreef Pisces29 het volgende:
En ik las in het topic over verkrachting. Zou me niks verbazen. Oh god zeg
Ja, is het enige wat je kan doen...quote:
quote:Op woensdag 17 maart 2010 07:07 schreef Dirkh het volgende:
Mocht je uitslapen Pisces?
Ja, nou moet ik het weten natuurlijk. Heb jij nachtdiensten of zo?quote:Op woensdag 17 maart 2010 07:13 schreef Pisces29 het volgende:
[..]Nee, zat in de andere topics vanochtend. En internet is ook de hele nacht een drama op m'n telefoon.
quote:Op woensdag 17 maart 2010 08:18 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ja, nou moet ik het weten natuurlijk. Heb jij nachtdiensten of zo?
Ik heb de halve nacht liggen spoken (griep), dus dan wil ik bijlezen en tussen 00:00 en 04:00 kwam ik Fok bijna niet op.quote:Op woensdag 17 maart 2010 08:18 schreef Greys het volgende:
Pisces, 'hele nacht' internet drama?
Hoe veel slaap jij per dag?
Mogguh!
Ohhh, wat ben jij brutaal zeg.quote:Op woensdag 17 maart 2010 08:30 schreef Greys het volgende:
Ben je nog steeds grieperig ja?
Wel een beetje op jezelf passen he?![]()
Is er ook een meneer Pisces eigenlijk? Of is dat een te brutale vraag?
Goedemorgen Mietje!quote:
Dacht evenquote:Op woensdag 17 maart 2010 08:38 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Goedemorgen Mietje!Lente!
Vanmorgen hoorde ik op de radio dat de keukenhof open gaat vandaag en de reporter was er al heel vroeg en er waren allemaal vogelgeluiden.
Lente! Lammetjes! Shoarma!
M Lquote:Op woensdag 17 maart 2010 08:43 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Waarom? Waarom? Feest! Lente zon... niet?
Ik was weer Milly nieuws aan het lezenquote:Op woensdag 17 maart 2010 08:30 schreef Greys het volgende:
Ben je nog steeds grieperig ja?
Wel een beetje op jezelf passen he?![]()
Is er ook een meneer Pisces eigenlijk? Of is dat een te brutale vraag?
quote:Op woensdag 17 maart 2010 08:43 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Waarom? Waarom? Feest! Lente zon... niet?
quote:
Hoezo zwembroek, ik ga gewoon mijn blote kont in de zon. Wil ook bruine billen.quote:Op woensdag 17 maart 2010 08:50 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
16 graden, trek je zwembroek maar uit de kast Dirk!!!
Heb je al aan je voorkeuren gedacht?quote:Op woensdag 17 maart 2010 08:53 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Hoezo zwembroek, ik ga gewoon mijn blote kont in de zon. Wil ook bruine billen.
Nou, ik heb er van gedroomd. En net zoals bij jou lezen er mensen mee, dus die knal ik maar niet op internet.quote:Op woensdag 17 maart 2010 08:54 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Heb je al aan je voorkeuren gedacht?
quote:Op woensdag 17 maart 2010 08:57 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Nou, ik heb er van gedroomd. En net zoals bij jou lezen er mensen mee, dus die knal ik maar niet op internet.
quote:Op woensdag 17 maart 2010 09:06 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Waarom wil jij in het mannenstapelbed. Lellebel!
Niet veel meer dan al bekend was gemaakt, 26 jarige dader, agent, pas verlaten door vrouw. Meisje is gevonden in de tuin.quote:Op woensdag 17 maart 2010 09:06 schreef Ingetje79 het volgende:
Meurrrrning![]()
Ik werd om half 4 wakker gemaakt met de mededeling dat "ze" gevonden was...en dood.
Verder weet ik nog niets.
Is er al meer bekend?
quote:Op woensdag 17 maart 2010 09:08 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ja ja, nu krabbel je snel terug en wijs je naar mij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |