Dan kan het feest beginnen.quote:
spa aubquote:
Denk dat ze inderdaad niet meer leeft, aangezien ze zijn tuin ook aan het omspitten zijn enzo.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:27 schreef FUFR het volgende:
Update 22:10 uur 26-jarige politieagent aangehouden inzake de vermissing van Milly Boele. De man heeft zichzelf maar aangegeven. Geen wonder dat de politie zo lang geen mededelingen deed en de hele avond onzekerheid liet bestaan. Dat doen ze anders namelijk nooit.
Ja!quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:28 schreef ArTiC het volgende:
De rijdende rechter![]()
uit Levi's sig:
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:30 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ja!Ik ga lekker in bed kijken.
Tot morgen mijn mede fokverslaafden.
Wat een vunz.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:35 schreef FUFR het volgende:
WTF?
Vrijspraak in zaak van filmen douchende mannen
* Gepubliceerd op 03 maart 2010, 15:32
* Laatst bijgewerkt op 03 maart 2010, 15:38
alkmaar -
De rechtbank in Alkmaar heeft woensdag een 30-jarige man uit Arnhem vrijgesproken. W. werd door justitie vervolgd omdat hij in de zomer van 2009 tijdens zijn vakantie op Texel foto's en filmpjes van naakte douchende mannen had gemaakt.
Volgens de rechtbank kan het maken van filmpjes en foto’s van naakte mannen niet als een ontuchtige handeling gekwalificeerd worden. Ook kan volgens de rechtbank niet worden bepaald of het slachtoffer in zijn seksuele schaamtegevoel is gekwetst.
De Arnhemmer maakte in het sanitairgebouw op een camping op Texel met zijn mobiele telefoon foto’s en filmpjes door zijn toestel over de afscheidingswand van de douchehokjes te houden.
Het Openbaar Ministerie (OM) eiste twee weken geleden een werkstraf van 120 uur en een voorwaardelijke celstraf van drie maanden.
toch niet met een zaagmachine?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:45 schreef Stormqueen het volgende:
inlogpost, de hele straat vol technische recherge, ambulances die leeg zijn weggereden, de rest van de straat weer beter leren kennen buiten
Wss zelfmoord, iig een dooie...
Deprimerende buurt danquote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:45 schreef Stormqueen het volgende:
inlogpost, de hele straat vol technische recherge, ambulances die leeg zijn weggereden, de rest van de straat weer beter leren kennen buiten
Eindhoven...tuigstadquote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:45 schreef Stormqueen het volgende:
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:48 schreef Stormqueen het volgende:
het is niet Milly!
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:49 schreef FUFR het volgende:
opruimwoede, eerst het mincklersplein,nu bij SQ.. we zijn bijna in helmond
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:55 schreef Stormqueen het volgende:
het gaat hier allemaal dood ook zeg
Wel mannen in witte pakken gezien tho
nee want die leg in Dordt.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:55 schreef Juup© het volgende:
[..]
Oké dan.
Misschien is zij wel in stukken gezaagd?
En Yvonne.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:56 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee want die leg in Dordt.
Je weets, waar dat vriendje van Inu woont
en dat huis werd in juli opgeleverd?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:21 schreef Juup© het volgende:
[..]
Laminaat verwijderen, spullen inpakken voor verhuizing, etc..
Dus als ze in een loopgraaf ligt weten we genoegquote:
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:01 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Dus als ze in een loopgraaf ligt weten we genoeg
Mei of Juni. Ik moet op tijd beginnen met bepaalde kamers anders red ik het niet.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
en dat huis wordt in juli opgeleverd?
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:01 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Dus als ze in een loopgraaf ligt weten we genoeg
tip: begin met de computerkamerquote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:05 schreef Juup© het volgende:
[..]
Mei of Juni. Ik moet op tijd beginnen met bepaalde kamers anders red ik het niet.
moet je dan meteen uit je eigen huisquote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:05 schreef Juup© het volgende:
[..]
Mei of Juni. Ik moet op tijd beginnen met bepaalde kamers anders red ik het niet.
Nee maar het laminaat gaat mee dus moet ik het er eerst uithalen. Zijn niet zo rijk.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
moet je dan meteen uit je eigen huis
het is maart....quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:07 schreef Juup© het volgende:
[..]
Nee maar het laminaat gaat mee dus moet ik het er eerst uithalen. Zijn niet zo rijk.
ook in maart is Juup niet zo rijkquote:
Ik ben niet zo snel, ben al op leeftijd.quote:
Het verhuizen zelf zal binnen 1 dag gedaan zijn aangezien wij een verhuisbedrijf laten komen, maar verder heb ik er 6 weken voor uitgetrokken om de nieuwe woning klaar te maken voor bewoning en de oude woning volgens de regels achter te laten.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:13 schreef ArTiC het volgende:
laat die man lekker relaxt doen, we weten wat prikkels met Juup doen dus ik heb niet de verwachting dat ze in 2 weken overhuizen
die 6 weken horen dus bij het proces overhuizenquote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:15 schreef Juup© het volgende:
[..]
Het verhuizen zelf zal binnen 1 dag gedaan zijn aangezien wij een verhuisbedrijf laten komen, maar verder heb ik er 6 weken voor uitgetrokken om de nieuwe woning klaar te maken voor bewoning en de oude woning volgens de regels achter te laten.
Dat geloof ik graag, al ligt dat net iets anders. Vakantie is best goed te doen met mij, toen wij naar de USA gingen is het allemaal perfect verlopen.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:16 schreef Stormqueen het volgende:
ik ben wel blij dat ik niet met juup op vakantie hoef
Oké danquote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:16 schreef ArTiC het volgende:
[..]
die 6 weken horen dus bij het proces overhuizen
verhuisbedrijf?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:15 schreef Juup© het volgende:
[..]
Het verhuizen zelf zal binnen 1 dag gedaan zijn aangezien wij een verhuisbedrijf laten komen, maar verder heb ik er 6 weken voor uitgetrokken om de nieuwe woning klaar te maken voor bewoning en de oude woning volgens de regels achter te laten.
Burn baby burnquote:(Novum) - Een man heeft zich dinsdag voor het winkelend publiek in Eindhoven in brand gestoken. Even voor 18.00 uur overgoot hij zichzelf op het Minckelersplein met een brandbare vloeistof en stak hij zichzelf aan.
Omstanders doofden het vuur en belden 112. Een traumahelikopter is ter plaatse gekomen. Uiteindelijk is de man per ambulance ernstig gewond afgevoerd naar een ziekenhuis. Zijn toestand is volgens een politiewoordvoerder zorgwekkend. Wat de man tot zijn actie heeft gedreven, is niet duidelijk.
hoaxquote:
BB?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:55 schreef Stormqueen het volgende:
het gaat hier allemaal dood ook zeg
Wel mannen in witte pakken gezien tho
Volgens het ED (quote:
die tuin was al een bouwval aan de foto's op hyves te zien.quote:Op woensdag 17 maart 2010 08:47 schreef -moppie- het volgende:
Zouden de buren hem niet hebben zien graven ofzo
jaquote:Op woensdag 17 maart 2010 08:42 schreef -moppie- het volgende:
jee, jij ook al?!
ik zie op de pics ook kinderbadjes enzo.quote:Op woensdag 17 maart 2010 08:50 schreef -moppie- het volgende:
echt bizar dat mensen tot zoiets in staat zijn, en dan ook nog maar 2 deuren verder.
ik d8 ook al dat ze niet al te ver weg was, maar je buren.....quote:Op woensdag 17 maart 2010 08:50 schreef -moppie- het volgende:
echt bizar dat mensen tot zoiets in staat zijn, en dan ook nog maar 2 deuren verder.
Ah, nee, die heeft alleen drugsbazen als buren, geen moordende politemannenquote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:56 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee want die leg in Dordt.
Je weets, waar dat vriendje van Inu woont
aha!quote:Op woensdag 17 maart 2010 09:00 schreef Inu het volgende:
[..]
Ah, nee, die heeft alleen drugsbazen als buren, geen moordende politemannen
Waar Milly is gevonden woonde wel mn ex op kamers![]()
ist heus?quote:Op woensdag 17 maart 2010 09:03 schreef FUFR het volgende:
en als je ECHT een baggerreporter bent ga je schoolmeisjes van 12 jaar staan te interviewen
dat is altijd zo geweest, 500 jaar geleden vielen er gewoon bendes je dorp binnen en werden alle vrouwen meegenomen.quote:Op woensdag 17 maart 2010 09:02 schreef -moppie- het volgende:
Je moet gewoon goed nadenken op wat voor wereld je je kind zet! Je kan het als ouders allemaal wel goed (willen) doen maar er zijn zoveel gekken! Inderdaad je kind is nergens veilig.
rtl4quote:
Ja, en ws als je buurman politieman is dan leer je je kinderen ook wel naar hem te gaan als er iets gebeurtquote:Op woensdag 17 maart 2010 09:02 schreef -moppie- het volgende:
Je moet gewoon goed nadenken op wat voor wereld je je kind zet! Je kan het als ouders allemaal wel goed (willen) doen maar er zijn zoveel gekken! Inderdaad je kind is nergens veilig.
dat dusquote:Op woensdag 17 maart 2010 09:07 schreef Inu het volgende:
[..]
Ja, en ws als je buurman politieman is dan leer je je kinderen ook wel naar hem te gaan als er iets gebeurt
Woonde je ex in dat huis, bij die vent, in die straat. More details please!quote:Op woensdag 17 maart 2010 09:00 schreef Inu het volgende:
[..]
Ah, nee, die heeft alleen drugsbazen als buren, geen moordende politemannen
Waar Milly is gevonden woonde wel mn ex op kamers![]()
Ik weet niet precies waar Milly woonde en waar mn ex ook alweer woonde, maar de huizen daar zijn erg typisch en dat zijn maar 3 of 4 straten.quote:Op woensdag 17 maart 2010 09:08 schreef Levitation het volgende:
[..]
Woonde je ex in dat huis, bij die vent, in die straat. More details please!
Die komt toch een dag te laat.quote:Op woensdag 17 maart 2010 09:08 schreef amaranta het volgende:
ga me nu maar aanmelden bij amber alert
Ik vind ze echt foeifoeifoei lelijk.quote:Op woensdag 17 maart 2010 09:09 schreef Inu het volgende:
[..]
Ik weet niet precies waar Milly woonde en waar mn ex ook alweer woonde, maar de huizen daar zijn erg typisch en dat zijn maar 3 of 4 straten.
Zijn huizen die in blokken zijn gebouwd en als je dan een extra verdieping erbij wilt oid dan zet je er gewoon een blok bij
als het kalf verdronken is he..quote:
Ik zou niet eens zien dat het niet haar eigen huis is. Weet ik veel wie in welk huis hoort.quote:Op woensdag 17 maart 2010 09:12 schreef amaranta het volgende:
[..]
als het kalf verdronken is he..
Maargoed, als nu meer mensen zich aanmelden kan er wellicht voorkomen worden dat er weer zoiets bizars gebeurt
Al, eerlijk is eerlijk Als ik mijn buurmeisje bij mijn andere buurman naar binnen zie gaan, denk ik niet gelijk dat hij haar gaat vermoorden.
Ik ken ze allemaal van gezicht, maar verder zou ik niet weten welk kind bij wie hoort.quote:Op woensdag 17 maart 2010 09:20 schreef Levitation het volgende:
Ik ken de bewoonster van nr 3. En weet welke volwassenen er op 2 en 4 en 15 (achter ons) wonen, maar de kinderen? Geen idee!
Ja, ik ookquote:Op woensdag 17 maart 2010 09:11 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik vind ze echt foeifoeifoei lelijk.Ziet er uit als betondorp in A'dam. En dat was noodbouw na de oorlog (en nooit meer afgebroken
).
Een beetje jaquote:Op woensdag 17 maart 2010 09:10 schreef -moppie- het volgende:
26 is wel een beetje jouw leeftijd toch Inu?
Bij Job kwam op de eerste dag dat we aan het schilderen waren de buurman vragen of hij een tientje kon lenenquote:Op woensdag 17 maart 2010 09:23 schreef ArTiC het volgende:
ik ken ze allemaal wel maarja..zegt ook niet alles...die relaxte aardige onderbuurman kan ook doordraaien en rare dingen doen ineens
dat lieg je!quote:Op woensdag 17 maart 2010 09:23 schreef ArTiC het volgende:
ik ken ze allemaal wel maarja..zegt ook niet alles...die relaxte aardige onderbuurman kan ook doordraaien en rare dingen doen ineens
Het hoeft niet perse vandaag te gebeuren. Over een jaar vind ik ook prima.quote:Op woensdag 17 maart 2010 09:27 schreef -moppie- het volgende:
zon![]()
Ama, lijkt het je wat, je hele huis overhoop met 2 kleintjes?
Die nieuwbouw in De Lieven is inderdaad wel leuk, vind de huisjes alleen een beetje smal en de tuinen erg klein. (loop er iedere dag langs) Maar inderdaad is het buurtje verre van ideaal, best pauper inderdaad. Al is het park langs de A2 wel mooi.quote:Op woensdag 17 maart 2010 09:31 schreef amaranta het volgende:
[..]
Het hoeft niet perse vandaag te gebeuren. Over een jaar vind ik ook prima.
Het gaat er meer om dat we nu moeten gaan beslissen. Verhuizen of hier blijven en uitbouwen.
Rob had naar nieuwbouw gekeken in de lieven, mooie huizen maar blijft een pauperwijk. + mijn ouders op 50 meter afstand![]()
Veldhoven heeft ook veel mooie nieuwbouw, we hadden een mooi huis gezien, dat zelfs in prijs was gezakt, maar dat huis heeft een tuin van 1 km² en geen achterom.
Op de smelen staat ook een mooie maar dat kunnen wij echt nooit aan.
dus..... ik denk aanbouw.
Daarnaast zitten we hier echt goed. En ik ben oprecht blij met de buren (van nr 11). Ik vertrouw ze echt voor de volle 100%
Ik denk wel dat je dat eruit krijgt.quote:Op woensdag 17 maart 2010 09:34 schreef -moppie- het volgende:
Je moet natuurlijk ook een beetje kijken wat een aanbouw gaat kosten en of je dat er uberhaupt ooit weer een keer uitkrijgt als je het weer wil verkopen.
Er zijn 4 contourwoningen (zie site www.delieven.nl) die al bij voorbaat zijn uitgebouwd, en daar was zijn oog op gevallen.quote:Op woensdag 17 maart 2010 09:41 schreef Levitation het volgende:
[..]
Die nieuwbouw in De Lieven is inderdaad wel leuk, vind de huisjes alleen een beetje smal en de tuinen erg klein. (loop er iedere dag langs) Maar inderdaad is het buurtje verre van ideaal, best pauper inderdaad. Al is het park langs de A2 wel mooi.
De keuken heeft oorspronkelijk toch op de plek van het dressoir gestaan?quote:Op woensdag 17 maart 2010 09:26 schreef amaranta het volgende:
De kinderen ken ik ook allemaal gelukkig.
Nr 23 gaat voor 3 jaar naar America overigens, gisteren 2 containers volgeladen. Ik hoorde op radio macuto (radiomacuto is een spaanse benaming voor iemand die veel roddelt) dat ze het huis niet gaan onderhuren.
Wij gaan naar alle waarschijnlijkheid toch uitbouwen![]()
ROb wil verhuizen en ik niet. Hij vergeet voor het gemak dat ik minder ben gaan verdienen toen ik parttime ging werken. En kijkt allemaal naar huizen die we toch niet aankunnen.
Nieuwbouw is leuk maar als we verhuizen wil hij geen rijtjeshuis meer, ergo, kunnen we niet betalen.
Dus nu wordt het wss aanbouw. En dan, als het aan mij ligt, de keuken naar achteren. Dat hadden we eik al moeten doen. Denk dat dat juist veel ruimte scheelt.
Voor degenen die mijn woonkamer kennen.
Keuken op plek dressoir, en waar tv meubel etc staan de eetkamertafel en dan waar nu d keuken zit het zitgedeelte.
Met een aanbouw zie ik het ook zo voor me, dus keuken naar achteren en zitgedeelte naar voren.
Samen met nog meerdere FOK!kers. Ik bedoel dat er meerdere FOK!kers daar een huis gekocht hebben.quote:Op woensdag 17 maart 2010 09:57 schreef Inu het volgende:
Miss Bleu gaat toch ook in de Lieven wonen?
Het lijkt me altijd zo lang duren voordat je in een nieuwbouwhuis kunt... Ik wil altijd meteen alles a la minute, niet over een jaar
Toen het huis gebouwd werd ja.quote:Op woensdag 17 maart 2010 09:52 schreef Juup© het volgende:
[..]
De keuken heeft oorspronkelijk toch op de plek van het dressoir gestaan?
Even moeten wachten heeft ook voordelen, ik vond bij ons alles wel erg snel gaan afgelopen jaar.quote:Op woensdag 17 maart 2010 09:57 schreef Inu het volgende:
Miss Bleu gaat toch ook in de Lieven wonen?
Het lijkt me altijd zo lang duren voordat je in een nieuwbouwhuis kunt... Ik wil altijd meteen alles a la minute, niet over een jaar
Ik moest een paar maanden wachten tot ik mn huis in mocht, maar de mensen die een studio hebben gekocht moesten volgens mij echt een jaar wachten ofzo. Dat zou ik echt heeel lang vindenquote:Op woensdag 17 maart 2010 10:04 schreef Levitation het volgende:
[..]
Even moeten wachten heeft ook voordelen, ik vond bij ons alles wel erg snel gaan afgelopen jaar.
behalve de verbouwing.quote:Op woensdag 17 maart 2010 10:04 schreef Levitation het volgende:
[..]
Even moeten wachten heeft ook voordelen, ik vond bij ons alles wel erg snel gaan afgelopen jaar.
Ouders van een vriendin wonen in Almere en die kopen gewoon elke keer als er weer een nieuwe wijk wordt gebouwd een nieuw, groter huis van tekeningquote:Op woensdag 17 maart 2010 10:12 schreef -moppie- het volgende:
Ik zou in ieder geval nooit een huis van een tekening kunnen kopen, heb dan toch altijd een heel ander beeld. Ben ook blij dat we toen het huis gekocht hebben waar we nu wonen ipv nieuwbouw, toen ik de huizen 'klaar' zag vond ik ze zo afschuwelijk lelijk.
quote:Geachte Leden
Tijdens onze gebruikelijke veiligheid enhancement protocol, merkte we meerdere login poging fout bij het inloggen op uw online banking-account. We hebben geloofd dat iemand anders dan u probeert toegang tot uw account, om redenen van veiligheid hebben we tijdelijk opgeschort uw account en uw toegang tot online bankieren is beperkt. We raden u aan enkele minuten duren om uw account, het niet om dit zal leiden om rekening te houden vergrendeld update.
Okay, thanks I guess... same to you... I guess...quote:Op woensdag 17 maart 2010 10:30 schreef ArTiC het volgende:
voordat ik het vergeet: happy St Patrick's Day
Sowieso verdien je gemaakte kosten voor verbouwingen in deze markt niet terug.quote:Op woensdag 17 maart 2010 11:01 schreef Stormqueen het volgende:
Overigens maria, als jullie hebben uitgebouwd, de keuken verplaatst en de badkamer vervangen moet je 4 ton gaan vragen om de kosten er uit te krijgen en dan is het natuurlijk geen starterswoning meer
kut ierquote:Op woensdag 17 maart 2010 10:30 schreef ArTiC het volgende:
voordat ik het vergeet: happy St Patrick's Day
Godschalk Rosemondtstraatquote:Op woensdag 17 maart 2010 10:47 schreef Stormqueen het volgende:
http://www.ed.nl/regio/ei(...)vonden-in-woning.ece
ik heb jou gefunkt, je pakte niet op.quote:
Hij is naar Schijndel, waarschijnlijk nu al op de terugweg.quote:Op woensdag 17 maart 2010 11:08 schreef FUFR het volgende:
[..]
ik heb jou gefunkt, je pakte niet op.![]()
Was de melkvrouw er?
ik denk dat M. en R. beter kunnen verhuizen. Want het is veel, heel veel werk. Ze houden geen tuin over. Het kost bakken met geld. En over een jaar wil R. toch weer weg. Ik zeg niet dat dat erg is, maar doe het dan meteen en bespaar jezelf de ellende en het geld!quote:Op woensdag 17 maart 2010 11:03 schreef Levitation het volgende:
[..]
Sowieso verdien je gemaakte kosten voor verbouwingen in deze markt niet terug.Wij hebben 1600 euro moeten toeleggen bij de verkoop, nog afgezien van onze verbouwingskosten (ongeveer 10k).
Dan zou ik voor 150.000 moeten verbouwen zo duur was dit huis nou ook weer niet. Daarnaast gaan we niks aan de badkamer laten doen. Hooguit het beneden toilet opnieuw betegelen.quote:Op woensdag 17 maart 2010 11:01 schreef Stormqueen het volgende:
Overigens maria, als jullie hebben uitgebouwd, de keuken verplaatst en de badkamer vervangen moet je 4 ton gaan vragen om de kosten er uit te krijgen en dan is het natuurlijk geen starterswoning meer
Ja maar M. wil niet verhuizen en R. vindt de woonkamer te klein.quote:Op woensdag 17 maart 2010 11:21 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik denk dat M. en R. beter kunnen verhuizen. Want het is veel, heel veel werk. Ze houden geen tuin over. Het kost bakken met geld. En over een jaar wil R. toch weer weg. Ik zeg niet dat dat erg is, maar doe het dan meteen en bespaar jezelf de ellende en het geld!
Ik denk wel dat SQ gelijk heeft. Het kost handen vol geld en het levert vrijwel geen meerwaarde op.quote:Op woensdag 17 maart 2010 11:23 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ja maar M. wil niet verhuizen en R. vindt de woonkamer te klein.
Lijkt mij een prima tussenoplossing. Maar het is nog helemaal nietgezegd dat we dat gaan doen he.
Nogmaals. Ik wil hier niet weg. Ik ben niet van plan om om de drie jaar te verhuizen. En Rob vindt het hier te klein.quote:Op woensdag 17 maart 2010 11:30 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik denk wel dat SQ gelijk heeft. Het kost handen vol geld en het levert vrijwel geen meerwaarde op.
+ die enorme zooi die het geeft incl. 2 kleine kids.quote:Op woensdag 17 maart 2010 11:30 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik denk wel dat SQ gelijk heeft. Het kost handen vol geld en het levert vrijwel geen meerwaarde op.
Als jullie het ervoor over hebben dan is alles prima.quote:Op woensdag 17 maart 2010 11:32 schreef amaranta het volgende:
[..]
Nogmaals. Ik wil hier niet weg. Ik ben niet van plan om om de drie jaar te verhuizen. En Rob vindt het hier te klein.
Als we dit gewoon als oplossing hebben dan is het toch goed?
We hebben ook nog altijd Strijp R op het oog namelijk. Alleen lijkt daar geen schot in te zitten.quote:Op woensdag 17 maart 2010 11:35 schreef amaranta het volgende:
Maar ik zeg ook al, misschien doen we wel helemaal niks.
quote:Op woensdag 17 maart 2010 11:36 schreef amaranta het volgende:
[..]
We hebben ook nog altijd Strijp R op het oog namelijk. Alleen lijkt daar geen schot in te zitten.
aangezien het schild groen is verwacht ik eerder dat het een Ier is.quote:
Met een Ierse kiltquote:Op woensdag 17 maart 2010 11:49 schreef ArTiC het volgende:
[..]
aangezien het schild groen is verwacht ik eerder dat het een Ier is.
quote:
1. Hij heb een rokkie anquote:Op woensdag 17 maart 2010 11:49 schreef ArTiC het volgende:
[..]
aangezien het schild groen is verwacht ik eerder dat het een Ier is.
Als ik een foto van mezelf maak bij de KFC en ik noem die neger.jpg dan ben ik toch ook geen neger ofwel?quote:Op woensdag 17 maart 2010 11:56 schreef Levitation het volgende:
[..]
1. Hij heb een rokkie an
2. tjek de url
Oh jawel!quote:Op woensdag 17 maart 2010 11:59 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Als ik een foto van mezelf maak bij de KFC en ik noem die neger.jpg dan ben ik toch ook geen neger ofwel?
goed puntquote:Op woensdag 17 maart 2010 11:59 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Als ik een foto van mezelf maak bij de KFC en ik noem die neger.jpg dan ben ik toch ook geen neger ofwel?
Ik had het over het schild....ik kan me niet voorstellen dat de schotten iers groene schilden gebruiktenquote:Op woensdag 17 maart 2010 12:01 schreef Levitation het volgende:
Maar de kleuren in de kilt staan voor de clan waar iemand toe behoort. En niet alle rokkies zijn dus rood.
klopt, daaraan herkende je vriend of vijand. Of door verf op je face te smeren a la mel gibsonquote:Op woensdag 17 maart 2010 12:01 schreef Levitation het volgende:
Maar de kleuren in de kilt staan voor de clan waar iemand toe behoort. En niet alle rokkies zijn dus rood.
THIS IS GLASGOW!!!!!quote:Op woensdag 17 maart 2010 12:05 schreef FUFR het volgende:
[..]
klopt, daaraan herkende je vriend of vijand. Of door verf op je face te smeren a la mel gibson
75%?quote:
ik bel de ambulancequote:Op woensdag 17 maart 2010 12:11 schreef Stormqueen het volgende:
zie ik bb de zaagtafel weer uit de schuur trekken
Welke vinger staat er vandaag op het programma?quote:Op woensdag 17 maart 2010 12:11 schreef Stormqueen het volgende:
hoeft ie niet te werken?quote:Op woensdag 17 maart 2010 12:11 schreef Stormqueen het volgende:
wat eten jullie vanavond?quote:Op woensdag 17 maart 2010 12:11 schreef Stormqueen het volgende:
DAS RESTAURANT, stelletje autistenquote:
Je hapte!quote:Op woensdag 17 maart 2010 12:19 schreef FUFR het volgende:
[..]
DAS RESTAURANT, stelletje autisten
en in das restaurant 1 EINZ ONE tafel.
zo!
Duimquote:
een zaagdagquote:
111 tafels?quote:Op woensdag 17 maart 2010 12:19 schreef FUFR het volgende:
[..]
zo!
Woensdag, gehaktdag.quote:
een 1 zonder tafel?quote:Op woensdag 17 maart 2010 12:19 schreef FUFR het volgende:
[..]
zo!
visdag!quote:
Hoe denk je anders dat FUF aan die buik is gekomen?quote:
quote:
hmm... snie goe.quote:Op woensdag 17 maart 2010 12:28 schreef ArTiC het volgende:
Man mogelijk door misdrijf om leven gekomen
EINDHOVEN - In een woning aan de Godschalk Rosemondtstraat in Eindhoven (Stratum) is dinsdagavond om 21.15 uur een dode man aangetroffen. Hij zou onder verdachte omstandigheden om het leven zijn gekomen.
De recherche is woensdagochtend nog bezig met sporenonderzoek. Over de identiteit van de man kon de politie woensdagochtend nog niets zeggen.
het schijnt dat ie met een zaagmachine bewerkt is.....quote:
En, had je goeie info voor ze?quote:Op woensdag 17 maart 2010 12:44 schreef Stormqueen het volgende:
de plisie stond net al aan de deur hier
Als je dicht genoeg bij de zon komt, wordt het vanzelf warm!quote:Op woensdag 17 maart 2010 13:56 schreef Juup© het volgende:
Is het koud buiten in het zonlicht uit de wind?
als het steenkoud was had je dat wel opgemerktquote:Op woensdag 17 maart 2010 14:00 schreef Juup© het volgende:
Dan ga ik de honden maar eens borstelen e.d. Ben al buiten geweest maar heb er niet op gelet of het lekker was in de zon uit de wind
Graan wordt helemaal nog niet geoogstquote:Op woensdag 17 maart 2010 13:59 schreef -moppie- het volgende:
Heb hier het raam maar opengezet om een graantje mee te pikken.
Dat is ook weer waarquote:Op woensdag 17 maart 2010 14:00 schreef ArTiC het volgende:
[..]
als het steenkoud was had je dat wel opgemerkt
nee, hoestdrankquote:
Dat scheelt, hoestdrank kun je gewoon kopen.quote:
whiskey!!!quote:
ik moet nog rijdenquote:
aandacht is makkelijker, gewoon je broek naar beneden trekkenquote:Op woensdag 17 maart 2010 14:16 schreef Levitation het volgende:
[..]
Dat scheelt, hoestdrank kun je gewoon kopen.
quote:Op woensdag 17 maart 2010 14:18 schreef ArTiC het volgende:
[..]
aandacht is makkelijker, gewoon je broek naar beneden trekken
oh ja; negatieve aandacht is ook aandacht!quote:Op woensdag 17 maart 2010 14:18 schreef ArTiC het volgende:
[..]
aandacht is makkelijker, gewoon je broek naar beneden trekken
ehquote:Op woensdag 17 maart 2010 14:06 schreef Levitation het volgende:
SQ: heb je zin om vrijdagmiddag te gaan zwemmen?Opeens heb ik daar bestwel zin in.
En ik heb momenteel wel 101 goeie redenen om te gaan.![]()
![]()
ze hebben toch ook speciale (let op het volgende kan kwetsend overkomen!) whale-days en dames dagen?quote:Op woensdag 17 maart 2010 14:23 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
eh
mag ik er nog even over denken? Ben flink ongesteld en behoorlijk self-conscious over mijn lichaam momenteel
Dat laatste moet je gewoon schijt aan hebben SQ. je bent zoals je bent.quote:Op woensdag 17 maart 2010 14:23 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
eh
mag ik er nog even over denken? Ben flink ongesteld en behoorlijk self-conscious over mijn lichaam momenteel
je zou echt raar opkijken als je daar zwemt en een harpoen komt voorbij.quote:Op woensdag 17 maart 2010 14:28 schreef ArTiC het volgende:
ik denk niet dat er haais in de zwembad zwemmen, net als er geen japanse walvisvaarders door het zwembad varen.
quote:Op woensdag 17 maart 2010 14:23 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
eh
Tellen mocro's ook mee als haai?quote:Op woensdag 17 maart 2010 14:28 schreef ArTiC het volgende:
ik denk niet dat er haais in de zwembad zwemmen, net als er geen japanse walvisvaarders door het zwembad varen.
mooi gesproken. jullie mogen ook wel onze sportschoolpaskes lenen of draaf ik dan doorquote:Op woensdag 17 maart 2010 14:30 schreef Levitation het volgende:
[..]
Je zwemt dan toch naast mij, gekkie! Ik ben ook gewoon weer terug bij af, whale-size dus.
Dat ongesteld is inderdaad ellendig. Kijk maar hoe je je vrijdag voelt.
Maar wat onze lijven betreft: hoe meer lijf, hoe meer reden om te gaan zwemmen!
Volgens mij heb jij dat pasje zelf hard nodig!quote:Op woensdag 17 maart 2010 14:31 schreef FUFR het volgende:
[..]
mooi gesproken. jullie mogen ook wel onze sportschoolpaskes lenen of draaf ik dan door
jij gemeen mens, mie droevig nuquote:Op woensdag 17 maart 2010 14:32 schreef Levitation het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij dat pasje zelf hard nodig!
als voer!quote:Op woensdag 17 maart 2010 14:31 schreef Levitation het volgende:
[..]
Tellen mocro's ook mee als haai?
Menstruatie, fiets, spons..quote:Op woensdag 17 maart 2010 14:42 schreef Levitation het volgende:
Oh, SQ ik heb opeens en plan B. Meer menstruatie, dikke lijven en portomonnee proof!
We kunnen vrijdag ook gewoon een eind gaan fietsen.
Gaat best. Beter dan zwemmen iig.quote:
Het gaat vrijdag weer regenen hequote:Op woensdag 17 maart 2010 14:42 schreef Levitation het volgende:
Oh, SQ ik heb opeens en plan B. Meer menstruatie, dikke lijven en portomonnee proof!
We kunnen vrijdag ook gewoon een eind gaan fietsen.
zolang je in het water blijft bloei je niet.quote:Op woensdag 17 maart 2010 14:45 schreef Levitation het volgende:
[..]
Gaat best. Beter dan zwemmen iig.
Als het goed is is het vrijdagmiddag droog.quote:
quote:Op woensdag 17 maart 2010 14:45 schreef -moppie- het volgende:
[..]
zolang je in het water blijft bloei je niet.
Heb jij weleens ongesteld in bad gelegen en zo ja, kreeg je dan plaatselijke rode vlekken?quote:
wat gemeen van je, iedereen weet dat levi geen bad heeftquote:Op woensdag 17 maart 2010 14:49 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Heb jij weleens ongesteld in bad gelegen en zo ja, kreeg je dan plaatselijke rode vlekken?
Ikke niet!
Ik ga dan niet in bad liggen.quote:Op woensdag 17 maart 2010 14:49 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Heb jij weleens ongesteld in bad gelegen en zo ja, kreeg je dan plaatselijke rode vlekken?
Ikke niet!
Ik zal mijn ervaringen van het douchen tijdens de menstruatie maar voor me houden, aangezien hier ook mannen meelezen.quote:Op woensdag 17 maart 2010 14:52 schreef -moppie- het volgende:
Zwemmen tijdens menstruatie zonder tampon?
Ik raad je aan wél een tampon te gebruiken. Weet niet waar het 'bloeden stopt tijdens zwemmen' fabeltje vandaan komt maar tenzij je voor schut wilt, zou ik er toch maar 1 gebruiken.quote:Op woensdag 17 maart 2010 14:52 schreef -moppie- het volgende:
Zwemmen tijdens menstruatie zonder tampon?
Het gaat erover uit dat de schede zeg maar sluit door het water, je moet dus wel met je ass/k** onder water zijn.quote:Op woensdag 17 maart 2010 14:55 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik zal mijn ervaringen van het douchen tijdens de menstruatie maar voor me houden, aangezien hier ook mannen meelezen.
En het lijkt mij gewoon een fabeltje. Ik ga het iig niet proberen, lijkt me niet fijn voor de andere mensen in het bad.![]()
bloedworstquote:
schede, het slechtste woord wat ooit voor een doos verzonnen is.quote:Op woensdag 17 maart 2010 14:56 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Het gaat erover uit dat de schede zeg maar sluit door het water, je moet dus wel met je ass/k** onder water zijn.
Ik vertaal iets letterlijk. Duh...quote:Op woensdag 17 maart 2010 15:00 schreef FUFR het volgende:
[..]
schede, het slechtste woord wat ooit voor een doos verzonnen is.
Noem het dan vagina, poes, kudt, ze toybox of wat dan ook.
Maar schede? Nee.
Ik geloof er geen zak van en ga het risico ook niet lopen. Of een tampon er in, of gewoon uit dat water blijven. Da's voor iedereen prettiger.quote:Op woensdag 17 maart 2010 14:56 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Het gaat erover uit dat de schede zeg maar sluit door het water, je moet dus wel met je ass/k** onder water zijn.
ik verzon het ter plekke.quote:Op woensdag 17 maart 2010 15:02 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Ik vertaal iets letterlijk. Duh...
maar toybox gaat er bij mij weer niet in hoor FUFR
Ik zeg toch niet dat je het niet moet gaan doen, of juist wel of wat dan ook.quote:Op woensdag 17 maart 2010 15:02 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik geloof er geen zak van en ga het risico ook niet lopen. Of een tampon er in, of gewoon uit dat water blijven. Da's voor iedereen prettiger.
quote:Op woensdag 17 maart 2010 15:22 schreef Stormqueen het volgende:
je bloedt wel onder water, het valt alleen minder op omdat het mengt met miljoenen liters water.
Maar ik heb slierten en klonten en die verdoezel je niet...
Sorry voor het late antwoord, bb had me in de tuin opgesloten. Fietsen lijkt me een puik plan Levi
Damn, je lijkt Juup wel. Wil je nog iets melden met deze lijst?quote:Op woensdag 17 maart 2010 15:24 schreef FUFR het volgende:
OMFG
Black Beauty
Pastel Delight Blue
Pastel Delight Yellow
2030
Afterglow
Atlantis
Awaken
Beauty & the Beach
BFF
Celtic Sun
Coconut Kiss
Cruisin'
Dorothy Who?
DV8
Emerald Sparkle
Fairy Dust
For Audrey
Frostbite
Grape Juice
Happy go lucky
L8R G8R
Laced Up
Luna
Metallic Muse
Meteor Shower
Millennium
Moody Blue
Nova
OMG
Paper Chasing
Passion in the Pacific
Peachy Keen
QT
Recycle
Re-Fresh mint
Ruby Pumps
Snow globe
Something Sweet
Sour Apple
Stella
Strawberry Fields
Thunderbird
Tree Hugger
Watermelon Rind
Wireless Holographic Topcoat
Ultraviolet
Wild & Willing
Gold Sparkle
18k gold
Amethyst and Diamond
Blue moonglo
Chainmail Charm
Cherry Tobacco
Hi-Ho Silver
Hue are you?
Never so evergreen
Party Hearty
Sparkling Sherry
All Access
Clear as ice
Fatal
Groovy
Party Time
Rock & Roll
Shiny Star
Spicy
Carribean Sea
Deep Blue Sea
Juicy Orange
Effect Nails
Effect Nails
QuickDry
Paris magic color
Scale Effect
Ocean
Goddess on stage
My Favorite Jeans
Midnight Passion
Brilliant with Diamond Powder
Brilliant with Diamond Powder
Long lasting
Long lasting
Long lasting
Megashine
Oranjerood
Donkerrood
Edinburgh
Kingston
Jet-Set
Jet-Set
White
Plum
Vampy rood
Absolutely Alice
Alpine Snow
At Your Quebec & Call
Black Onyx
Charmed by a snake
Done out in Deco
In my back pocket
La Paz-itively hot
Louvre me, Louvre me not
Mad as a hatter
No Room for the Blues
OPI & Apple pie
OPI Ink Suede
Over the Taupe
Tickle my France-y
Fantasea
Foil fix Luxe
Foil fix Rage
Iron Butterfly
Lemonade
Mirror Mirror
Poison Apple
Solid Gold
oh, nu mogen mannen ineens geen nagellak meer?quote:Op woensdag 17 maart 2010 15:26 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
blijf van m'n nagellaklijst af, die is helemaal niet voor jullie
dat wel, maar je blijft van m'n lijst afquote:Op woensdag 17 maart 2010 15:32 schreef FUFR het volgende:
[..]
oh, nu mogen mannen ineens geen nagellak meer?
quote:Op woensdag 17 maart 2010 15:34 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dat wel, maar je blijft van m'n lijst af
kom maar van de kast.quote:Op woensdag 17 maart 2010 15:36 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nope. Althans, je kan het niet opslaan
?quote:Op woensdag 17 maart 2010 15:37 schreef FUFR het volgende:
[..]
kom maar van de kast.
kom maar, kom maar
geef toe, je hebt het gechecked.quote:
gave stempelquote:
orly is een vliegveld in frankrijk he...quote:
nee, ben aan het schilderen, dat vindt nagellak niet tofquote:Op woensdag 17 maart 2010 15:48 schreef ArTiC het volgende:
Heb je vandaag wel groene nagellak ivm St Patty?
eh nee, eigenlijk niet.quote:
[voorspelbaar]quote:Op woensdag 17 maart 2010 15:49 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
orly is een vliegveld in frankrijk he...
nee, dat zijn er tien.quote:Op woensdag 17 maart 2010 15:51 schreef FUFR het volgende:
ok, een oppervlak van 6x2.5 en daar platen op van 1.20 vierkant. Das toch 12,5 platen ?
Help effe, ik ben al 30 jaar van school
ok, dank.quote:Op woensdag 17 maart 2010 15:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Oh wacht, het oppervlak moet helemaal bedekt zijn...
Dan heb je d'r 11 nodig
voor de voortent?quote:Op woensdag 17 maart 2010 15:54 schreef FUFR het volgende:
[..]
ok, dank.
als mijn voortentvloer niet uitkomt.....
vur dat juup dat es uit elkaar heeft...quote:
Symantec PCAnywhere, maar da kost geld + je moet poorten in je vuurmuur/roetert open gooienquote:Op woensdag 17 maart 2010 15:58 schreef FUFR het volgende:
[..]
vur dat juup dat es uit elkaar heeft...
He, welk prg raad je aan voor een pc zonder monitor te beheren?
RA?
Ha...eh..mashi?
Remote desktop?
Teamviewer?quote:Op woensdag 17 maart 2010 15:58 schreef FUFR het volgende:
[..]
vur dat juup dat es uit elkaar heeft...
He, welk prg raad je aan voor een pc zonder monitor te beheren?
RA?
Ha...eh..mashi?
Remote desktop?
Teamviewer it is!quote:Op woensdag 17 maart 2010 16:02 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Symantec PCAnywhere, maar da kost geld + je moet poorten in je vuurmuur/roetert open gooien
RDP, gratisch maar ook een poortje openen
VNC, gratisch, poortje open gooien, instabiel
Teamviewer, gratisch bij privé gebruik, geen poorten openen. Wel zo instellen dat er geen interactienodig is (vast wachtwoord inschakelen dus).
KPNfail hier:quote:Op woensdag 17 maart 2010 16:18 schreef Levitation het volgende:
KPNfail:
[..]
Advies: we mogen buiten kantooruren niet meer met de lift. Het gebouw heeft 8 etages.
no senks menquote:Op woensdag 17 maart 2010 16:30 schreef FUFR het volgende:
Artic TV werkt goed!
ik gebruikte eerst RA maar die kun je niet klakkeloos installeren.
dit werkt nu al
senks!
ik zei ook TV. Ik wil ook senks.quote:Op woensdag 17 maart 2010 16:30 schreef FUFR het volgende:
Artic TV werkt goed!
ik gebruikte eerst RA maar die kun je niet klakkeloos installeren.
dit werkt nu al
senks!
Levi?quote:Op woensdag 17 maart 2010 16:33 schreef Levitation het volgende:
[..]
ik zei ook TV. Ik wil ook senks.
senks Levidingesquote:Op woensdag 17 maart 2010 16:33 schreef Levitation het volgende:
[..]
ik zei ook TV. Ik wil ook senks.
Neehee, ik wil senks.quote:
ik wilde mijn senks wel delen hoorquote:
Senks he!quote:
de mijne ook niet, een aaiphone met onbreekbaar glasquote:
die kunnen toch ook binnen schijten...quote:Op woensdag 17 maart 2010 16:52 schreef Stormqueen het volgende:
er staat nu ook een dixie voor de polisies!
nee, dan vervuilen ze craim sien!quote:Op woensdag 17 maart 2010 16:53 schreef FUFR het volgende:
[..]
die kunnen toch ook binnen schijten...
als ze dat nu nog niet rond hebben.... tsss...quote:Op woensdag 17 maart 2010 16:58 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee, dan vervuilen ze craim sien!
Rotje in de pot doen! Laggu man!quote:Op woensdag 17 maart 2010 16:52 schreef Stormqueen het volgende:
dan kriede heul ander sporenonderzoekquote:Op woensdag 17 maart 2010 16:53 schreef FUFR het volgende:
[..]
die kunnen toch ook binnen schijten...
Wat een zeikerds.quote:Op woensdag 17 maart 2010 16:52 schreef Stormqueen het volgende:
't is kennelijk nogal een mysteriequote:Op woensdag 17 maart 2010 17:04 schreef FUFR het volgende:
[..]
als ze dat nu nog niet rond hebben.... tsss...
Grisom al gezien?quote:Op woensdag 17 maart 2010 17:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
't is kennelijk nogal een mysterie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |