Dan kan het feest beginnen.quote:
spa aubquote:
Denk dat ze inderdaad niet meer leeft, aangezien ze zijn tuin ook aan het omspitten zijn enzo.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:27 schreef FUFR het volgende:
Update 22:10 uur 26-jarige politieagent aangehouden inzake de vermissing van Milly Boele. De man heeft zichzelf maar aangegeven. Geen wonder dat de politie zo lang geen mededelingen deed en de hele avond onzekerheid liet bestaan. Dat doen ze anders namelijk nooit.
Ja!quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:28 schreef ArTiC het volgende:
De rijdende rechter![]()
uit Levi's sig:
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:30 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ja!Ik ga lekker in bed kijken.
Tot morgen mijn mede fokverslaafden.
Wat een vunz.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:35 schreef FUFR het volgende:
WTF?
Vrijspraak in zaak van filmen douchende mannen
* Gepubliceerd op 03 maart 2010, 15:32
* Laatst bijgewerkt op 03 maart 2010, 15:38
alkmaar -
De rechtbank in Alkmaar heeft woensdag een 30-jarige man uit Arnhem vrijgesproken. W. werd door justitie vervolgd omdat hij in de zomer van 2009 tijdens zijn vakantie op Texel foto's en filmpjes van naakte douchende mannen had gemaakt.
Volgens de rechtbank kan het maken van filmpjes en foto’s van naakte mannen niet als een ontuchtige handeling gekwalificeerd worden. Ook kan volgens de rechtbank niet worden bepaald of het slachtoffer in zijn seksuele schaamtegevoel is gekwetst.
De Arnhemmer maakte in het sanitairgebouw op een camping op Texel met zijn mobiele telefoon foto’s en filmpjes door zijn toestel over de afscheidingswand van de douchehokjes te houden.
Het Openbaar Ministerie (OM) eiste twee weken geleden een werkstraf van 120 uur en een voorwaardelijke celstraf van drie maanden.
toch niet met een zaagmachine?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:45 schreef Stormqueen het volgende:
inlogpost, de hele straat vol technische recherge, ambulances die leeg zijn weggereden, de rest van de straat weer beter leren kennen buiten
Wss zelfmoord, iig een dooie...
Deprimerende buurt danquote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:45 schreef Stormqueen het volgende:
inlogpost, de hele straat vol technische recherge, ambulances die leeg zijn weggereden, de rest van de straat weer beter leren kennen buiten
Eindhoven...tuigstadquote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:45 schreef Stormqueen het volgende:
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:48 schreef Stormqueen het volgende:
het is niet Milly!
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:49 schreef FUFR het volgende:
opruimwoede, eerst het mincklersplein,nu bij SQ.. we zijn bijna in helmond
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:55 schreef Stormqueen het volgende:
het gaat hier allemaal dood ook zeg
Wel mannen in witte pakken gezien tho
nee want die leg in Dordt.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:55 schreef Juup© het volgende:
[..]
Oké dan.
Misschien is zij wel in stukken gezaagd?
En Yvonne.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:56 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee want die leg in Dordt.
Je weets, waar dat vriendje van Inu woont
en dat huis werd in juli opgeleverd?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:21 schreef Juup© het volgende:
[..]
Laminaat verwijderen, spullen inpakken voor verhuizing, etc..
Dus als ze in een loopgraaf ligt weten we genoegquote:
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:01 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Dus als ze in een loopgraaf ligt weten we genoeg
Mei of Juni. Ik moet op tijd beginnen met bepaalde kamers anders red ik het niet.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
en dat huis wordt in juli opgeleverd?
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:01 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Dus als ze in een loopgraaf ligt weten we genoeg
tip: begin met de computerkamerquote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:05 schreef Juup© het volgende:
[..]
Mei of Juni. Ik moet op tijd beginnen met bepaalde kamers anders red ik het niet.
moet je dan meteen uit je eigen huisquote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:05 schreef Juup© het volgende:
[..]
Mei of Juni. Ik moet op tijd beginnen met bepaalde kamers anders red ik het niet.
Nee maar het laminaat gaat mee dus moet ik het er eerst uithalen. Zijn niet zo rijk.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
moet je dan meteen uit je eigen huis
het is maart....quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:07 schreef Juup© het volgende:
[..]
Nee maar het laminaat gaat mee dus moet ik het er eerst uithalen. Zijn niet zo rijk.
ook in maart is Juup niet zo rijkquote:
Ik ben niet zo snel, ben al op leeftijd.quote:
Het verhuizen zelf zal binnen 1 dag gedaan zijn aangezien wij een verhuisbedrijf laten komen, maar verder heb ik er 6 weken voor uitgetrokken om de nieuwe woning klaar te maken voor bewoning en de oude woning volgens de regels achter te laten.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:13 schreef ArTiC het volgende:
laat die man lekker relaxt doen, we weten wat prikkels met Juup doen dus ik heb niet de verwachting dat ze in 2 weken overhuizen
die 6 weken horen dus bij het proces overhuizenquote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:15 schreef Juup© het volgende:
[..]
Het verhuizen zelf zal binnen 1 dag gedaan zijn aangezien wij een verhuisbedrijf laten komen, maar verder heb ik er 6 weken voor uitgetrokken om de nieuwe woning klaar te maken voor bewoning en de oude woning volgens de regels achter te laten.
Dat geloof ik graag, al ligt dat net iets anders. Vakantie is best goed te doen met mij, toen wij naar de USA gingen is het allemaal perfect verlopen.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:16 schreef Stormqueen het volgende:
ik ben wel blij dat ik niet met juup op vakantie hoef
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |