Jammer dat ze geen indicatie van de prijs geven. Bovendien heb ik geen idee wat mijn errorcode is omdat ik geen videosignaal binnenkrijg op mijn tv.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 18:54 schreef patenes het volgende:
[..]
Als je uit omgeving Den Haag komt
www.123omgebouwd.nl
Works like a charm for me
die waren dan ook heel erg kut.quote:Op woensdag 24 maart 2010 09:21 schreef SpankmasterC het volgende:
Denk dat C&C3 en Red Alert 3 niet zo goed verkochten op de 360, dat ze daarom er vanaf zijn gestapt.
Volgens mij is mijn HDD nu ook niet origineel, maar hij doet het als een malle en kan vooralsnog nog steeds op LIVEquote:Op woensdag 24 maart 2010 13:56 schreef Mert het volgende:
Ik ben van plan de volgende Harddisk aan te schaffen:
http://cgi.ebay.com/XBOX-(...)?hash=item5ad7ec4a71
Iemand die ervaring heeft met het gebruiken van een niet orginele HD? En dan gaat het mij er vooral om dat ik niet van Live gekickt word. Misschien is er zelfs iemand die nog een beter adresje heeft?
De volgende BAN ronde is het EXIT voor jou Spankyquote:Op woensdag 24 maart 2010 14:09 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Volgens mij is mijn HDD nu ook niet origineel, maar hij doet het als een malle en kan vooralsnog nog steeds op LIVEHad nog gevraagd aan de MS Helpdesk hoe ik een illegale harddisk kon herkennen maar daar wisten ze niets op...
quote:Op woensdag 24 maart 2010 14:46 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
De volgende BAN ronde is het EXIT voor jou Spanky
quote:
Grill als in barbecue of zo?quote:Op woensdag 24 maart 2010 15:17 schreef charmed_angel het volgende:
Het werkt! Je hebt een code ingewisseld voor: Grill Prop
http://xbox360.ign.com/articles/107/1079102p1.htmlquote:Op woensdag 24 maart 2010 14:01 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
die waren dan ook heel erg kut.
ben wel benieuwd naar supreme commander 2
quote:8.5 Presentation
The strategic zoom functionality is great, and multiple elements like build queuing and auto-grouping help out with managing the chaos. Forgettable story in the campaign.
7.5 Graphics
Smoother performance in comparison to the original. Its visuals won't blow you away, but they do a great job of reinforcing the thrill of gigantic battles.
8.0 Sound
The zip and boom of weapon discharges as hundreds fire from your front lines adds excitement to the fighting, reinforced by a solid musical score. The voice acting is dull and awkward.
8.0 Gameplay
Limited thrills in the single-player campaign, but the core gameplay is complex, varied, and a lot of fun.
8.0 Lasting Appeal
The campaign won't hold your attention for long. Skirmish and online play is the way to go with this game, and there's enough depth to keep you interested for a long time.
8.3
Impressive OVERALL
quote:Op woensdag 24 maart 2010 15:22 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
http://xbox360.ign.com/articles/107/1079102p1.html
[..]
weet ik veelquote:
Net even getest, en je poppetje krijgt inderdaad een barbecue erbijquote:
Hoe krijg je die dan erbij? Had de code ingevoerd, ding gedownload maar hoe krijg ik hem nu bij mijn avatar?quote:Op woensdag 24 maart 2010 19:09 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Net even getest, en je poppetje krijgt inderdaad een barbecue erbij
Denk selecteren in dat Avatar aanpas menutjequote:Op woensdag 24 maart 2010 19:31 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Hoe krijg je die dan erbij? Had de code ingevoerd, ding gedownload maar hoe krijg ik hem nu bij mijn avatar?
Dat werkt bij mij nooit. Ik zit nog steeds met dat Kerstkadoquote:Op woensdag 24 maart 2010 21:13 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Denk selecteren in dat Avatar aanpas menutje
Alles gratis uiteraard. Vond dat Kerstkadootje rond Kerst wel geinig. Maar ik kon 'm niet uitzetten. Bij Metro dat masker gekregen, niets, kan 'm niet eens terugvindenquote:
Die BBQ heb ik al wel bij een aantal avatars gezien, die staat misschien onder Props (avatar awards) ofzo?quote:Op woensdag 24 maart 2010 22:54 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Alles gratis uiteraard. Vond dat Kerstkadootje rond Kerst wel geinig. Maar ik kon 'm niet uitzetten. Bij Metro dat masker gekregen, niets, kan 'm niet eens terugvindenSame voor de BBQ.
Het is dat mijn Avatar zelf zo gaaf is, anders had ik een nieuwe gemaakt!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |