Er zit een soort knopje op de bovenkant, die indrukken en je HDD er gewoon uitpakken. Bij de arcade hetzelfde uitvoeren om het stofklepje te verwijderen en je HDD in die plek te klikken.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 15:59 schreef Opie het volgende:
[..]
Maar met overklikken bedoel je dat ik mijn huidige HDD eruit makkelijk uit kan halen (hoe eigenlijk)? Om hem vervolgens in de ARCADE te stoppen? Is het echt zo makkelijk?
8/10quote:These aren't game-breaking flaws, however; certainly not in light of the huge world Just Cause 2 places at your fingertips. Even the glitches you encounter--sound stutters, maybe a lockup or two--aren't likely to be too bothersome, and can be somewhat alleviated by installing the game to your hard drive. But Just Cause 2 stands out more for its joys than its blemishes. After all, you can grapple to a gas canister, shoot it, and fly into the air like a rocket. And if that sounds like fun to you, it's time for a vacation to the island paradise of Panau.
Als je uit omgeving Den Haag komtquote:Op dinsdag 23 maart 2010 15:45 schreef Opie het volgende:
Godverkut. Net met Microsoft gebeld en die wisten te melden dat mijn garantie in september 2009 is afgelopen. En aangezien mijn 360 geen RROD of E74 error toont, maar gewoon geen videosignaal geeft (of zeer verstoorde kleuren) kom ik niet in aanmerking voor dat extra jaar garantie.
91 EURO. Om dat kreng te laten repararen. Alleen te voldoen via creditcard. Nice...
Iemand een idee of dit beter/gemakkelijker kan?
"Ja, je kan ook gewoon een nieuwe kopen", zegt die knakker.. Nee, alsof dat goedkoper is.
http://games.fok.nl/review/376648/1/1/50/just-cause-2.htmlquote:Op dinsdag 23 maart 2010 18:02 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
8/10
http://www.gamespot.com/xbox360/action/justcause2/review.html
Vermakelijk in het begin, kotsmakend in the end. Net Haribo Banaantjes.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 19:38 schreef Wessiej het volgende:
[..]
http://games.fok.nl/review/376648/1/1/50/just-cause-2.html
Van mij een 7,5
Daar vat je Just Cause 2 wel samen jaquote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:05 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Vermakelijk in het begin, kotsmakend in the end. Net Haribo Banaantjes.
Post dan link jong!quote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:49 schreef AQuila360 het volgende:
Wie heeft brievenmaandag gezien?
Daar leest die KANE gast van C&C die vragen in het Nederlands voor dat klinkt super grappig![]()
Dat, en de screenshots zijn enorme bullshots, die levels van AA en detail zie je echt niet terug in de game...quote:
photoshoppen met screens is niks nieuwsquote:Op woensdag 24 maart 2010 00:18 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Dat, en de screenshots zijn enorme bullshots, die levels van AA en detail zie je echt niet terug in de game...
Klopt, ware het niet in sommige gevallen het wel érg duidelijk is.quote:Op woensdag 24 maart 2010 00:20 schreef Morthill het volgende:
[..]
photoshoppen met screens is niks nieuws
quote:Op woensdag 24 maart 2010 00:24 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Klopt, ware het niet in sommige gevallen het wel érg duidelijk is.
[ afbeelding ]
Codemasters, de koning der bullshots.
Nog meer screensquote:Op dinsdag 23 maart 2010 23:58 schreef Cyberia18 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En een redesign van de box-art.
Van:
[ afbeelding ]
Naar:
[ afbeelding ]
Die shit is wel een beetje aan het einde maar wel grappigquote:Op dinsdag 23 maart 2010 23:38 schreef MrMonkeyman het volgende:
[..]
Post dan link jong!
Nieuwe C&C zuigt trouwens, al helemaal wat ze met Kane doen
Nee, volgens mij is ie PC only, niet dat je iets mist hoor, het is geen geweldige game... Denk dat C&C3 en Red Alert 3 niet zo goed verkochten op de 360, dat ze daarom er vanaf zijn gestapt.quote:Op woensdag 24 maart 2010 07:51 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Die shit is wel een beetje aan het einde maar wel grappig![]()
http://www.gamekings.tv/i(...)le-martin-en-steven/
Komt C&C 4 eigenlijk ook naar de 360? Mij lijkt die nu wel leuker op de console omdat je geen basis meer hoef te bouwen en het wat kleinschaliger is.
dat is niet ingamequote:Op woensdag 24 maart 2010 00:24 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Klopt, ware het niet in sommige gevallen het wel érg duidelijk is.
[ afbeelding ]
Codemasters, de koning der bullshots.
Ik vind RTS op de console ook niet echt fijn spelen maar in deze nieuwe opzet zou het toch wel beter speelbaar zijn?quote:Op woensdag 24 maart 2010 09:21 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Nee, volgens mij is ie PC only, niet dat je iets mist hoor, het is geen geweldige game... Denk dat C&C3 en Red Alert 3 niet zo goed verkochten op de 360, dat ze daarom er vanaf zijn gestapt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |