OMFG i lolledquote:
En weg ontvangstquote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:56 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Weg bereik? Kan je ermee bellen dan? Of bedoel je ontvangst?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Feyenoord Rotterdam
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:01 schreef MB23 het volgende:
Digitenne is handig want ik kan dan mn telefoon op stil zetten zodat ik me niet steeds kapotschrik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
OMG die digitenne gebruikers zijn zo grappigquote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:04 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik heb liever een brommer die langskomt dan Ziggo.
Ja ik ben zo grappig....quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:04 schreef Paul het volgende:
[..]
OMG die digitenne gebruikers zijn zo grappig!!!
Wat is dat nou voor vergelijking, dat is hetzelfde als een professor vergelijken met een Paultjuhhhquote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:04 schreef Vloris het volgende:
Digitenne is qua ontvangst vanavond oneindig veel beter dan analoge kabel
Gast, wat wil je nou, ten eerste negeer je mijn argumenten omdat je weet dat je geen gelijk hebt en ten tweede is alleen analoge kabel al (wat dus net zo kut is) 2x zo duur...quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:07 schreef Paul het volgende:
[..]
Wat is dat nou voor vergelijking, dat is hetzelfde als een professor vergelijken met een Paultjuhhh
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |