Wat een gezellig gezinnetjequote:Op zondag 21 maart 2010 21:58 schreef Brighteyes het volgende:
[ afbeelding ]
Eigenlijk vind ik dat er nog een kleintje bij moet, maar ik had even geen zin meer.En de oogjes van de groene moeten even anders, zo is hij een beetje sneuiig.
Heb voor die kleinere zelf het patroon een beetje aangepast.
Dat inderdaad... al die kleurtjes, al die mooie dingenquote:Op zondag 21 maart 2010 22:24 schreef Eigenmijsje het volgende:
Ik word altijd zo vrolijk van Attic24
En supervrolijke kleurtjesquote:Op maandag 22 maart 2010 11:24 schreef Doedezemaar het volgende:
Lieve mede-haaksters die niet zo vaak op ons Ravelry-forum kijken: Ik zag dat de Wibra weer het Nova gemerceriseerde katoen op voorraad heeft, in heel wat verschillende kleuren. ¤1,49 per 50 gram.
Lekker spul om mee te haken, en goed betaalbaar.
quote:Op maandag 22 maart 2010 08:07 schreef Wampi het volgende:
Ik zeg nóóit meer dat ik fijn over GS-jes enzo ga dromen.. En Attic24 helemaal lezen vlak voor t slapen is misschien ook niet zo'n goed plan.. Ik heb me in m'n dromen echt de hele nacht bezig gehouden met tellen, waar ik nou moest beginnen en hoeveel GSjes ik nog voor wie moest haken. Lekker rustig slapen is dat, NOT!!
[/klaagmodus]
Vanavond m'n collectie wolletjes eens uitspitten en kijken wat ik mag kopen morgen als Modilaine open is.. Of toch Softfun bestellen..
Kwestie van even goed kijken wat ze doet en hoe ze het noemt, dan kom je er snel genoeg wel achter.quote:Op maandag 22 maart 2010 19:23 schreef _Arual_ het volgende:
Ik snap nu eindelijk dat er verschil is tussen US en UK... Maar the knit witch die heel veel haakfilmpjes op internet heeft staan... Is dat nu US of UK?
Ah, tnx voor het vragen Wampi... dan wordt het toch maar een besteling bij hobbydoos. Ook meteen nog maar wat catania bestellen voor mijn hexagonnetjes en GS-jes... ik ga geen 8 euro verzendkosten betalen voor jan doedel, dan maar voor dat bedrag aan andere bolletjesquote:Op dinsdag 23 maart 2010 13:32 schreef Wampi het volgende:
Lijnloos, helaas ook bij Modilaine geen Jazz meer..
Ik heb 7 bollen gekocht, had met mezelf een budget afgesproken![]()
.
Kleurtjes zijn iets minder fel dan op de foto.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |