quote:Op zaterdag 20 maart 2010 10:49 schreef Circle.Of.Filth het volgende:
Score vanochtend;
BMI 28,1
Meer dan 8 kilo afgevallen![]()
Mijn taille heeft al 7 cm minder omvang![]()
Toch proberen om te bewegen niet te lang in 1 houding zitten/staan/liggen.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 11:04 schreef sylvesterrr het volgende:
Ik heb al twee dagen niet gesport.Ik heb gewoon geen kracht meer in m'n benen. Tevens heb ik last van mijn schouder en onderrug.
Weet je wat leuk is de meetlint op je slechtste stand ooit houden rond je taille dan heb je ineens een stuk ruimte over zie je direct het resultaat van het diëten/bewegenquote:
Score vanochtend;
BMI 28,1
Score vanochtend;
BMI 28,1
Ik heb dat helaas nooit bijgehouden.. Merk het alleen met mijn kleding. Ik ga zo voor het eerst in mijn leven kleding in een te grote maat wegdoenquote:Op zaterdag 20 maart 2010 11:32 schreef Circle.Of.Filth het volgende:
[..]
Weet je wat leuk is de meetlint op je slechtste stand ooit houden rond je taille dan heb je ineens een stuk ruimte over zie je direct het resultaat van het diëten/bewegen
4 maten alquote:Op zaterdag 20 maart 2010 11:40 schreef winka het volgende:
[..]
Ik heb dat helaas nooit bijgehouden.. Merk het alleen met mijn kleding. Ik ga zo voor het eerst in mijn leven kleding in een te grote maat wegdoenIk heb nu maat 42 en maat 46 gaat nu de deur uit. Op de één of andere manier best wel moeilijk
Ik ben ook 19.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 16:25 schreef VliegVlieg het volgende:
Hoi, ik overweeg ook om met een dieet te beginnen, in combinatie met sport uiteraard. Ik ben 19 jaar en weeg 122,8 kilo (net gewogen). Dat komt blijkbaar overeen met een BMI van 34. Heel leuk allemaal, maar zijn hier mensen die een dieet hebben toegepast om zo snel mogelijk zo veel kilo's kwijt te raken die heeft gewerkt?
Ik zit ook nog wat te twijfelen... Ik zou sowieso sommige dingen willen verkopen, en ook wat dingen laten innemen door een kleermaker. Maar onderwijl ligt het nog gewoon in mijn kastquote:Op zondag 21 maart 2010 11:13 schreef winka het volgende:
Gister al mijn kleren van maat 42+ weggegooid, dat was wel even slikken..Nu is de weg terug nog een stukje moeilijker..
Knap hoor! Ik heb alleen de echt véél te grote maten weg gedaan. Misschien dat ik over een tijdje de rest ook weg durf te doenquote:Op zondag 21 maart 2010 11:13 schreef winka het volgende:
Gister al mijn kleren van maat 42+ weggegooid, dat was wel even slikken..Nu is de weg terug nog een stukje moeilijker..
Aha ik zie dat er meer mensen last van hebben;quote:Op zondag 21 maart 2010 13:16 schreef Circle.Of.Filth het volgende:
Ik merk dat ik meer tandsteen heb met het dieet wat ik volg.
Is dat een bekend verschijnsel met een low carb dieet?![]()
Geen probleem verder ik poets/flos/stoker het wel weg
Niet frauderen hequote:Op maandag 22 maart 2010 00:09 schreef DancingPhoebe het volgende:
Kzit nu soort van op -11 ('ttelt pas als ik het 3 dagen achter elkaar op de schaal heb) maar ik heb mijn (voorlopige?) doel bijgesteld van -20, naar -22, dus nu zit opnieuw (soort van) op de helft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |