Gezopen en vorige week ook gepaktquote:
En als ik het goed gezien heb, blies hij 435 ugl. Da's ook gewoon 1 promille.quote:
Kennelijk niets opsteken van die arrestaties en korte rijontzeggingen, dus ik vermoed dat de rechter hem z'n rijbewijs voor langere tijd afpakt.quote:Recidivist en niet naar de cursus willen, dat zo iemand nog een rijbewijs heeft
Dat zegt niks. Zulk volk rijdt vaak gewoon door zonder rbw.quote:Op dinsdag 20 april 2010 22:00 schreef Light het volgende:
[..]
En als ik het goed gezien heb, blies hij 435 ugl. Da's ook gewoon 1 promille.
[..]
Kennelijk niets opsteken van die arrestaties en korte rijontzeggingen, dus ik vermoed dat de rechter hem z'n rijbewijs voor langere tijd afpakt.
Echt hè.quote:Op dinsdag 20 april 2010 20:45 schreef Piles het volgende:
Je rijdt in een aso-bak, je bent kamper-achtige, en als je moet blazen ben je elke keer schuldig. En dan nog klagen dat ze altijd jou moeten hebben
Wow, goede tip! Hoe kom je aan die site?quote:Op dinsdag 27 april 2010 19:13 schreef OxygeneFRL het volgende:
HIer bekijk ik de laatste tijd de afleveringen terug:
http://www.uitzendinggemist.nl/index.php/serie2?serID=1457&pgNum=2&md5=bed4e3cde35c6c8197d9e11e84364bf5
Uh....die bestaat al een tijdjequote:Op dinsdag 27 april 2010 19:21 schreef k_man het volgende:
[..]
Wow, goede tip! Hoe kom je aan die site?
quote:Op dinsdag 27 april 2010 19:21 schreef k_man het volgende:
[..]
Wow, goede tip! Hoe kom je aan die site?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |