Geniaal ook hoe hij er op het einde nog even over klaagt dat de politie meteen een bon uitschrijft en niet gewoon even waarschuwt. Ze hebben er verdomme 10 minuten voor gereden met 'RECHTS HOUDEN', blauwe zwaailichten, etc.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:58 schreef StephanL het volgende:
Haha die vent is blindHij doet alsof hij geen nederlands verstaat
![]()
quote:Op dinsdag 6 april 2010 20:55 schreef henkde_j het volgende:
Bijschaven....maar natuurlijk niet letterlijk
duidelijk niet nee sjeesquote:Op dinsdag 13 april 2010 21:10 schreef -Peach het volgende:
Whahaha dat was een huisgenoot met de auto van n andere huisgenoot die ALTIJD met n bijna lege tank rijdt![]()
en die 7 jaar lang blowen heeft 'm duidelijk geen goed gedaan
Iets van "je kan het in je ééntje" (het duwen).quote:Op dinsdag 13 april 2010 21:00 schreef henkde_j het volgende:
Wat een helder licht![]()
Zei die agent nu net "het is wel een G-tje, of niet?"
Dat ze de quiz gedumpt hebben is goed inderdaad, maar bij die vragen aan de agent krijg ik eerlijk gezegd een beetje een 'Koos Spee in Wegmisbruikers'-gevoel... Nou ja, het is wel wat minder tenenkrommend dan de Spee-stukjes in Webmisbruikers en het is nog altijd beter dan de quiz, maar toch.quote:Op dinsdag 13 april 2010 23:25 schreef Meddo het volgende:
[..]
Iets van "je kan het in je ééntje" (het duwen).
Leuke aflevering verder. Goed dat ze quiz vervangen hebben door die vragen aan de agent
Maar Koos, nu zie ik steeds vaker mensen rijden met dagverlichting, mag iedereen dat zo maar op zijn auto monteren?quote:Op woensdag 14 april 2010 00:07 schreef Omniej het volgende:
[..]
Dat ze de quiz gedumpt hebben is goed inderdaad, maar bij die vragen aan de agent krijg ik eerlijk gezegd een beetje een 'Koos Spee in Wegmisbruikers'-gevoel... Nou ja, het is wel wat minder tenenkrommend dan de Spee-stukjes in Webmisbruikers en het is nog altijd beter dan de quiz, maar toch.
Leukquote:Op dinsdag 30 maart 2010 17:38 schreef Meddo het volgende:
Ze komen ook met een nieuw programma"Handhavers"
http://www.handhavers.tv/handhavers/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |