quote:fritswester
vreselijk Milly dood gevonden in buurt eigen huis. 21.30extra uitzending RTL Nieuws
Dat zou ook nog kunnen...quote:
ik denk hetquote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:30 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
en dat is die alleenstaande buurman ?
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:31 schreef Nee het volgende:
Wat een ophef allemaal weer over een meisje.
quote:vreselijk Milly dood gevonden in buurt eigen huis. 21.30extra uitzending RTL Nieuws
2 minutes ago via Tweets60
Nou, SBS was minimaal hoor, nu af...quote:
Nu bij SBS..dadelijk op NED1 Opsporing Verzocht..ze weten nog niet wat met het meisje is gebeurt.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:22 schreef shmoopy het volgende:
Als er nieuws is, dan zijn de ouders nu al op de hoogte.
*nog steeds hoopt tegen beter weten in*
Dat is niet live.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:27 schreef Morpheus2002 het volgende:
http://www.rtl.nl/compone(...)ek11/Tue21.MILLY.xml
Live beelden RTL.
Inmiddels 3 minutes agoquote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:31 schreef StephanL het volgende:
fritswester
vreselijk Milly dood gevonden in buurt eigen huis. 21.30extra uitzending RTL Nieuws
2 minutes ago
Als dat meisje je dochter/zusje/nichtje was geweest was het nog te weinig ophef geweest...quote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:31 schreef Nee het volgende:
Wat een ophef allemaal weer over een meisje.
Hopelijk niet dood...quote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:33 schreef Tinkepink het volgende:
Alles duidt erop dat ze misschien is gevonden.
Maar ook RTL brengt weinig "zekers"... alleen dat ze alles kunnen zien van elkaar, en dat iemand het dus gezien zou moeten hebben als ze verdwenen wasquote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:33 schreef Adolecens het volgende:
Als er mannen met witte pakken komen, het NFI en tenten in de tuin kan je eigenlijk alles wel optellen en tot een hele nare conclusie komen.
hij heeft ook niet altijd gelijk, maar het zou kunne natuurlijk.quote:
Ik kijk niet omdat ik ook het idee heb dat dit wel weer erg overtrokken wordt met extra nieuwsuitzendingen enzo. Beetje erg veel sensatie allemaalquote:
Wel meer dan SBS iig...quote:
O RLY?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:35 schreef detulp050 het volgende:
Inmiddels is het honderd procent zeker en bewezen dat er absoluut iets aan de hand is.
Zou dan wel een ernstige blunder zijn als hij hier geen gelijk heeft.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:34 schreef StephanL het volgende:
[..]
hij heeft ook niet altijd gelijk, maar het zou kunne natuurlijk.
Misschien heeft die wel een 6e zintuig.
ja, zit je dan met je hele uitzendingquote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:35 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Zodadelijk opsporing verzocht....
Klopt. Ze hadden beiden niet echt iets te melden. Hoop speculatie en 'van horen zeggen'. Maar niks concreets te melden nog.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:35 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Ik kijk niet omdat ik ook het idee heb dat dit wel weer erg overtrokken wordt met extra nieuwsuitzendingen enzo. Beetje erg veel sensatie allemaal
Vreselijk nieuws hoor, absoluut maar extra uitzendingen is wat overtrokken imo
Als je niet denkt dat er gegraven gaat worden in je tuin misschien?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:35 schreef Loveless85 het volgende:
Maar ff heel dom hoor.
Hoe wil je in godsnaam als buurman zijnde 2 huizen verderop in deze buurt in deze tijd even een lijk begraven
Klopt, ik praat ook niet over RTL of SBS, maar over mannen in witte pakken en het NFI. Die komen niet langs als er een bos sleutels is vermist, of dat ze daar wel eens is geweest.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:34 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Maar ook RTL brengt weinig "zekers"... alleen dat ze alles kunnen zien van elkaar, en dat iemand het dus gezien zou moeten hebben als ze verdwenen was
Niels weer met z'n opmerkingen.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:36 schreef DrDentz het volgende:
Peter R de Vries komt vanavond met de antwoorden.
Het gerucht gaat nu zelfs dat er iets gaande isquote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:35 schreef detulp050 het volgende:
Inmiddels is het honderd procent zeker en bewezen dat er absoluut iets aan de hand is.
ouderlijk huis is het, dus niet waar ze nu woont,quote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:35 schreef Loveless85 het volgende:
Maar ff heel dom hoor.
Hoe wil je in godsnaam als buurman zijnde 2 huizen verderop in deze buurt in deze tijd even een lijk begraven
Ja dat snap ik. Maar zoals ze al zeiden; het zijn allemaal hofjes en 'ons kent ons' en je zit bovenop je buren.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:36 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Als je niet denkt dat er gegraven gaat worden in je tuin misschien?
Sowieso ben je al niet wijs als je een lijk moet gaan begraven he...
Spuit 11 12 en 13 tegelijk...quote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:37 schreef BrandX het volgende:
@ twitter:
fritswester
First things first!quote:Op dinsdag 16 maart 2010 20:57 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik zou er nu best een langs willen gaan om te buurten, voor Fok!. Maar ik zit Chelsea-Inter te kijken.²
Is daar livestream van?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:35 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Zodadelijk opsporing verzocht....
Al 6 minutes agoquote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:37 schreef BrandX het volgende:
@ twitter:
fritswester
Da gleuf ik nie!quote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:36 schreef Corkscrew het volgende:
Het gerucht gaat nu zelfs dat er iets gaande is
wat de neuk bedoel jij dan?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:37 schreef StephanL het volgende:
[..]
ouderlijk huis is het, dus niet waar ze nu woont,
Zo ons kent ons is het dus kennelijk niet... Als hij dat lijk echt heeft begraven dan is hij kennelijk niet gezien...quote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:37 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja dat snap ik. Maar zoals ze al zeiden; het zijn allemaal hofjes en 'ons kent ons' en je zit bovenop je buren.
Hoe kan hij in godsnaam een lijk begraven zonder dat 1 van de buren hem meteen betrapt
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:38 schreef detulp050 het volgende:
[..]
Al 6 minutes ago
En voor de zoveelste keer gepost.
Lol.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:39 schreef SteelDogg het volgende:
Oké, alleen belangrijke berichten plaatsen? Dit word écht chaotisch zo. 2e topic komt er al bijna aan
Nee, dan liever vermist blijvenquote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:38 schreef BansheeBoy het volgende:
Als slachtoffer zou je met zoveel heisa denk ik wel nooit gevonden willen worden.²
Echt hequote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:39 schreef Loveless85 het volgende:
Maar ff serieus, wat is die Fritswester een josti zeg. Zo ff wat uitkramen... Terwijl ze bij de nieuwsuitzending waar hij naar verwijst niet eens beweren dat ze dood gevonden is...
Waar slaat dat dan op, eerste willen zijn die het roept ofzo? Kijkers willen trekken?
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:15 schreef geppie het volgende:
Blegh...ik heb gewoon aanhoudend kippenvel.
Dat is ook wat ik me afvroeg, roepen roepen roepen, kijkers scoren. Niet echt netjes.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:39 schreef Loveless85 het volgende:
Maar ff serieus, wat is die Fritswester een josti zeg. Zo ff wat uitkramen... Terwijl ze bij de nieuwsuitzending waar hij naar verwijst niet eens beweren dat ze dood gevonden is...
Waar slaat dat dan op, eerste willen zijn die het roept ofzo? Kijkers willen trekken?
Dat zal het laatste zijn waar ik behoefte aan zou hebben op zo'n moment. Dit is ramptoerisme ipv fatsoenlijke journalistiek , vooral wat Twitter gekut.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:33 schreef snakelady het volgende:
[..]
Als dat meisje je dochter/zusje/nichtje was geweest was het nog te weinig ophef geweest...
Sowieso is de kans blijkbaar heel erg klein dat een kind levend gevonden wordt na de eerste 48 uur. Exacte percentages heb ik niet, maar dat is wel iets wat me is bijgebleven.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:39 schreef Zwansen het volgende:
Toen ik hoorde dat ze was gevonden dacht ik eerst dat ze nog leefde. Maar dat zit er nu niet meer in denk ik.
Niets.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:37 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
posten jullie even als er wat bekend is of zo... voor de mensen zonder tv
Dat niet alleen, als ik om drie uur snachts ga graven in mn tuin kan het nog zo ons kent ons zijn, maar dan slapen mn buren gewoon hoorquote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:39 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Zo ons kent ons is het dus kennelijk niet... Als hij dat lijk echt heeft begraven dan is hij kennelijk niet gezien...
Maar misschien ligt Milly wel in huis en graven ze naar iets anders (en de achtertuin ligt misschien minder in zicht)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |