Nou het lijkt mij niet dat het echt een vestiging van Opmaat betreft. Hoe wil je in godsnaam iemand die zo'n beetje 's lands meest gezochte persoon is verbergen in een openbare ruimte...quote:Op dinsdag 16 maart 2010 20:50 schreef vosss het volgende:
[..]
Ow dan is er niks aan de hand, de hele familie kan er terecht voor bemiddeling op het gebied van welzijn
Lijkt me overigens voor een bedrijf als Opmaat wel kut als dit in 1 van hun "vestigingen" gebeurd is. Dat is nogal wat negatieve publiciteit dacht ik zo
Dat weet ik toch niet; ik ben geen verkrachter/moordenaarquote:Op dinsdag 16 maart 2010 20:52 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nou het lijkt mij niet dat het echt een vestiging van Opmaat betreft. Hoe wil je in godsnaam iemand die zo'n beetje 's lands meest gezochte persoon is verbergen in een openbare ruimte...
Ergo: die is doodquote:Op dinsdag 16 maart 2010 20:52 schreef Corkscrew het volgende:
Nederlands Forensisch Instituut is gearriveerd.
Nee hoor, al afgelopen.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 20:52 schreef Kwaliteit het volgende:
netwerk nu live
Dat hoor je wel vaker, dat maakt het extra wrang.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 20:49 schreef alors het volgende:
[..]
Idd zeg, is ze gewoon zo dichtbij geweest, ik zou helemaal gek worden als ik die ouders was
Dat hoeft niet, kan ook sporenonderzoek zijn. Maar mijn gevoel zegt toch wel iets anders inderdaadquote:
Bron?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 20:52 schreef Corkscrew het volgende:
Nederlands Forensisch Instituut is gearriveerd.
Dat zei die verslaggever net in Netwerk.quote:
Nouja het zou mooi zijn als dat kind nog leeft, maar ik denk niet dat we daar van uit mogen gaan.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 20:54 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat hoeft niet, kan ook sporenonderzoek zijn. Maar mijn gevoel zegt toch wel iets anders inderdaad
Jep. Denk ik ook.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 20:56 schreef vosss het volgende:
[..]
Nouja het zou mooi zijn als dat kind nog leeft, maar ik denk niet dat we daar van uit mogen gaan.
Anders hadden ze dat toch per direct bekend gemaakt. Dat ze gevonden is, weer bij haar ouders en naar omstandigheden redelijk enzo.
Dat ze nu niks zeggen zegt mij zat. Ik geloof niet dat die nog leeft.
Neuh, die factoren los van elkaar hoeven geen doemscenario te zijn. Maar als je het allemaal combineert. het NFI, de tenten en groene afscherming e.d.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 20:56 schreef vosss het volgende:
[..]
Nouja het zou mooi zijn als dat kind nog leeft, maar ik denk niet dat we daar van uit mogen gaan.
Anders hadden ze dat toch per direct bekend gemaakt. Dat ze gevonden is, weer bij haar ouders en naar omstandigheden redelijk enzo.
Dat ze nu niks zeggen zegt mij zat. Ik geloof niet dat die nog leeft.
quote:ok, het zal daar in de buurt zijn RT @Erikluijten: @idordt Adres klopt niet, het is een ander nummer waar gezocht wordt.
18 minutes ago via TweetDeck
Kom is van je luie reet en ga er heen!quote:Op dinsdag 16 maart 2010 20:57 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik zou er nu best een langs willen gaan om te buurten, voor Fok!. Maar ik zit Chelsea-Inter te kijken.²
quote:Krijg een DM dat Milly gevonden zou zijn in de kruipruimte. let op: onbevestigd bericht
less than 5 seconds ago via TweetDeck
quote:Krijg een DM dat Milly gevonden zou zijn in de kruipruimte. let op: onbevestigd bericht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |