Nee, dan een jongen...quote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:08 schreef LieveJuf het volgende:
Waarom zou je een meisje willen vermoorden
Iets zegt me dat er ook nog wel een sexueel tintje aan de zaak zit.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:08 schreef LieveJuf het volgende:
Waarom zou je een meisje willen vermoorden
Emigreren? Waar heb jij het over. Mocht hij de dader zijn dan hoort hij nooit meer daglicht te zien.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:08 schreef Pietverdriet het volgende:
Al heeft die alleenstaande buurman er niets mee te maken, dan nog zal ie waarschijnlijk nu wel moeten emigreren.
Hij heeft het over eventuele onschuldquote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:10 schreef 16meter het volgende:
[..]
Emigreren? Waar heb jij het over. Mocht hij de dader zijn dan hoort hij nooit meer daglicht te zien.
De girl is 12, dat zou ziek zijn.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:09 schreef Hukkie het volgende:
[..]
Iets zegt me dat er ook nog wel een sexueel tintje aan de zaak zit.
Le-zen.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:10 schreef 16meter het volgende:
[..]
Emigreren? Waar heb jij het over. Mocht hij de dader zijn dan hoort hij nooit meer daglicht te zien.
Dat dusquote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:11 schreef __Saviour__ het volgende:
De conclusie kan wel getrokken worden. Die schermen zijn er niet voor niks.
Wel die straat maar iig niet nummer 91.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:12 schreef RedFever007 het volgende:
maar waar zou ze nu gevonden zijn dan?
qua huisnummer bedoel ik dan
Ben je echt zo wereldvreemd?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:11 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
De girl is 12, dat zou ziek zijn.²
Zou kunnen, maar ik denk het niet. Op 2 zenders extra nieuws. Tenten én alles afgezet én het NFI aanwezig...quote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:13 schreef Re het volgende:
het kan ook gewoon sporenonderzoek zijn natuurlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |