Joegoslaafquote:Op donderdag 18 maart 2010 19:14 schreef remlof het volgende:
[..]
Geen idee, hier in de buurt, misschien bij die joegoslaaf. Maar laat je maar lekker bekokkerellen
Nee. Ben van de week nog niet in de kroeg geweest, maar anders was het ook wel een andere kroeg geworden. Groningen heeft genoeg leukequote:Op donderdag 18 maart 2010 19:14 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Zooooooooo. En jij van de week nog?
Grote Markt, bij de Expo geloof ik.quote:Op donderdag 18 maart 2010 19:15 schreef remlof het volgende:
Volgens mij vind ik die Ocean wel leuk, waar zit dat?
In die Ebbingastraat, Macedonië.quote:Op donderdag 18 maart 2010 19:15 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Joegoslaaf? Waar?
Ik was eergisteren eten bij Michel in de moesstraat (weer een beetje ver weg voor jou misschien) en dat was ook erg lekker!
Je kunt nieuwe vrienden zoeken hè.quote:Op donderdag 18 maart 2010 19:03 schreef Breathtaking het volgende:
Oehweet alleen niet of de vriendin waarmee ik ga daar zo into is. Die gaat altijd naar de Oceans enzo
!
Nee, doe je niet!quote:Op donderdag 18 maart 2010 19:15 schreef remlof het volgende:
Volgens mij vind ik die Ocean wel leuk,
EbbingE met een equote:
Niemand wil vrienden met mij zijn hier in Groningenquote:Op donderdag 18 maart 2010 19:17 schreef nietzman het volgende:
[..]
Je kunt nieuwe vrienden zoeken hè.
Dat is wel ernstigquote:Op donderdag 18 maart 2010 19:18 schreef Breathtaking het volgende:
Niemand wil vrienden met mij zijn hier in Groningen!
Heb je al meegegeten dan?quote:Op donderdag 18 maart 2010 19:18 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
EbbingE met een een ahhh die
!
[..]
Niemand wil vrienden met mij zijn hier in Groningen!
De 2J's.quote:
Ik overweeg een kluizenaarsbestaan.quote:Op donderdag 18 maart 2010 19:20 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
En wat ben je van plan er aan te gaan doen?
Niet zo geheimzinnig hequote:
Oei, dat is wel heel ernstigquote:Op donderdag 18 maart 2010 19:22 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik overweeg een kluizenaarsbestaan.
Jop en Jelmer.quote:Op donderdag 18 maart 2010 19:22 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik overweeg een kluizenaarsbestaan.
[..]
Niet zo geheimzinnig he
Wel beter voor je ego om zelf mensen te weren in plaats van dat ze jou weren.quote:Op donderdag 18 maart 2010 19:24 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Oei, dat is wel heel ernstig
Moet je naar Oceans gaan.quote:Op donderdag 18 maart 2010 19:25 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Wel beter voor je ego om zelf mensen te weren in plaats van dat ze jou weren.
Nee oke zo erg is het ook weer niet!
tijd om positiever in het leven te gaan staanquote:Op donderdag 18 maart 2010 19:25 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Wel beter voor je ego om zelf mensen te weren in plaats van dat ze jou weren.
Nee oke zo erg is het ook weer niet!
Ja daar staan vast hopen leuke mensen!quote:
Ik ben positief.quote:Op donderdag 18 maart 2010 19:27 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
tijd om positiever in het leven te gaan staan
Dan zul je vast wel leuke mensen ontmoetenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Altijd onderweg naar het avontuur
Volgens mij was ze al niet echt onder de indrukquote:
Weg.quote:Op donderdag 18 maart 2010 19:37 schreef ChipsZak. het volgende:
Waar is Jop eigenlijk?
Waarheen?quote:
Toevallig niet morgen vrij?quote:Op donderdag 18 maart 2010 19:42 schreef nietzman het volgende:
Ik mis 'm.
quote:
quote:Jop zei (19:14):
Ja wat een mongool
Kutfriezen
maar ik moet gaan
Mai!
Aha!quote:
Volgens mij heeft Jelmer dat verscheidene keren gedaan.quote:Op donderdag 18 maart 2010 19:44 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
AHA, moeten die me wel uitnodigen, jwz.
Ja jemig. Hoe concreet wil je het krijgen...quote:Op donderdag 18 maart 2010 19:44 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
AHA, moeten die me wel uitnodigen, jwz.
Heul niet waar.quote:Op donderdag 18 maart 2010 19:45 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Jelmer dat verscheidene keren gedaan.
Ja concreterquote:Op donderdag 18 maart 2010 19:46 schreef Slaif het volgende:
[..]
Ja jemig. Hoe concreet wil je het krijgen...
Ja dat gaat dus niet he.quote:Op donderdag 18 maart 2010 19:49 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Heul niet waar.
[..]
Ja concreterzodra ik hoor 'Donderdag 18 maart 18:00 Blablablastraat' dan is het concreet.
SORRY HOOR!
Jawel.quote:Op donderdag 18 maart 2010 19:49 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Heul niet waar.
[..]
Ja concreterzodra ik hoor 'Donderdag 18 maart 18:00 Blablablastraat' dan is het concreet.
SORRY HOOR!
Ik moet wel veel ontcijferen hoor bij jullie Groningers.quote:Op donderdag 18 maart 2010 19:51 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Jawel.Jij had het simpelweg over uitnodigen, niet over concreetheid. Daar begon Slaif mee.
Jelmer heeft je heul wel uitgenodigd ! Die lokpogingen zijn gewoon uitnodigingen,
Nou ok. Kan je vorige week dinsdag 9 maart om 18.30?quote:Op donderdag 18 maart 2010 19:51 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee? Je mag ook gewoon zeggen, kom over een uur hier eten. Doe ik 't ook voor hoor.
Okay, maar ik weet zo uit m'n hoofd Jops adres niet uit m'n hoofd.quote:Op donderdag 18 maart 2010 19:49 schreef Breathtaking het volgende:
Omdat het kan.quote:Op donderdag 18 maart 2010 19:53 schreef nietzman het volgende:
[..]
Fuck dat zeg, waarom willen alle vrouwen me veranderen.
Ja hoor, zie je dan!quote:Op donderdag 18 maart 2010 19:52 schreef Slaif het volgende:
[..]
Nou ok. Kan je vorige week dinsdag 9 maart om 18.30?
WTF?quote:Op donderdag 18 maart 2010 18:40 schreef Slaif het volgende:
[..]
Nee over glasvezel enzoKwam je grote vriend tara nog tegen
Voor jou een vraag...quote:Op donderdag 18 maart 2010 20:21 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
WTF?
Heb ik je vandaag op de foto gezet toevallig?
quote:
Ik heb nog wel een foto van Slaif!quote:Op donderdag 18 maart 2010 20:25 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Gelukkig kan ik me nog een voornaam herinneren. En laat ik vandaag met het dossier van ene A.B. bezig zijn geweest
Stiekemerd, niets zeggen..
Als je zijn ondertitel had gelezen zou je zijn reactie wel begrijpen.quote:
Remlof is een thuiszuiper.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 04:47 schreef Breathtaking het volgende:
Nou remlof, ik heb je niet gezien in het Feest, de Shadrak of de Tap. Beetje jammer dit!
'Bui'?quote:Op donderdag 18 maart 2010 22:49 schreef Luco het volgende:
Ben je in een zeikbui Nietz?
heheh mooi.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 12:12 schreef moemoe het volgende:
Oh en huisgenoten die 's nachts smekend ''help me alsjeblieft'' schreeuwen en vervolgens bebloed zijn omdat ze tegen de deur aanrammen moeten *($#*#&*$#@*#&$#^&$.
Het hele huis vol bloedvlekken.
Heul niet, het is mijn verjaardagquote:
Hieperdepieperdehoera!quote:Op vrijdag 19 maart 2010 15:56 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Heul niet, het is mijn verjaardag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |