Nietz wil niet aan zijn Friese roots herinnerd worden denk ikquote:Op donderdag 18 maart 2010 18:55 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat is ongetwijfeld Gronings voor 'ga weg'
Coolquote:Op donderdag 18 maart 2010 18:55 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik woon daar vlakbij, en ik vind het een heel mooi plekjeKorrewegwijk is van wat ik er van heb gezien ook goed te doen!
Tot eind morgenmiddag. Ik zit nu in een foute kroeg op het Boterdiep van m'n eerste biertje te genieten, zo effe inchecken en wat eten en dan de stad in.quote:Op donderdag 18 maart 2010 18:56 schreef nietzman het volgende:
[..]
Hoe lang ben je nog in stad, duifje?
Dus ik kan je tegen komen vanavond?quote:Op donderdag 18 maart 2010 18:59 schreef remlof het volgende:
[..]
Tot eind morgenmiddag. Ik zit nu in een foute kroeg op het Boterdiep van m'n eerste biertje te genieten, zo effe inchecken en wat eten en dan de stad in.
Techno/techhouse in Klup, Pand48 en Huize Maas vanavondquote:Op donderdag 18 maart 2010 18:53 schreef Breathtaking het volgende:
Is er vanavond/vannacht nog iets leuks te doen in Grunn?
Oehquote:Op donderdag 18 maart 2010 19:02 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Techno/techhouse in Klup, Pand48 en Huize Maas vanavond.
Ja, pas maar opquote:Op donderdag 18 maart 2010 18:59 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dus ik kan je tegen komen vanavond?
Mja, Ocean is niet verkeerd hoorquote:Op donderdag 18 maart 2010 19:03 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Oehweet alleen niet of de vriendin waarmee ik ga daar zo into is. Die gaat altijd naar de Oceans enzo
!
Nouuuuu.. nouuuuuuuu..quote:Op donderdag 18 maart 2010 19:06 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Mja, Ocean is niet verkeerd hoor
Pand48 en Klup zijn toch gratis, kan je altijd gewoon ff kijkje nemen. Huize Maas is 10 ep entree vanavond geloof ik.quote:Op donderdag 18 maart 2010 19:03 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Oehweet alleen niet of de vriendin waarmee ik ga daar zo into is. Die gaat altijd naar de Oceans enzo
!
quote:Op donderdag 18 maart 2010 19:05 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Je zit nu ook maar een paar straten verderop.
Klopt, is niet verkeerd.quote:Op donderdag 18 maart 2010 19:06 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Waar wilde je eten?quote:Op donderdag 18 maart 2010 19:07 schreef remlof het volgende:
[..]Ga je mee een hapje eten zo, ergens?
Ja inderdaad. Huize Maas moet ik echt nog een keer een leuk feestje uitzoeken en gewoon de hele avond daar blijvenquote:Op donderdag 18 maart 2010 19:06 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Pand48 en Klup zijn toch gratis, kan je altijd gewoon ff kijkje nemen. Huize Maas is 10 ep entree vanavond geloof ik.
Nee, maanden geleden voor het laatst geweest, gelukkigquote:Op donderdag 18 maart 2010 19:08 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
je komt er te vaak de laatste tijd?
Ik zit één straat verderquote:Op donderdag 18 maart 2010 19:05 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Je zit nu ook maar een paar straten verderop.
hahahahahahhahahahahahahahahahahahahahahahahahquote:Op donderdag 18 maart 2010 19:06 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ooooooooooooooooooooohquote:Op donderdag 18 maart 2010 19:10 schreef Breathtaking het volgende:
Nee, maanden geleden voor het laatst geweest, gelukkig!
Geen idee, hier in de buurt, misschien bij die joegoslaaf. Maar laat je maar lekker bekokkerellenquote:Op donderdag 18 maart 2010 19:09 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Waar wilde je eten?Maar een huisgenoot gaat voor mij kokkerellen zo, dus sorry
!
ik zie het helemaal voor mequote:Op donderdag 18 maart 2010 19:14 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Zooooooooo. En jij van de week nog?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |