Leer jij Goffedomme eerst even fatsoenlijk Fries praten voordat je je toetsenbord aanrand, wil je.quote:Op donderdag 18 maart 2010 18:34 schreef Ensaf het volgende:
Gaan jimme toch even mooi naar ut Liwwadder topic.
Wat was het, een checklist-toets?quote:Op donderdag 18 maart 2010 18:34 schreef Slaif het volgende:
0 fout op mn toets trouwensNu mot ik eigenlijk wel zoepen he... dilemma's...
Gjit in Grinzer him no drok meitsje oer myn stavering wylst hy sels it ferskil tusken it Stêdsk en it Frysk net iens sjocht?quote:Op donderdag 18 maart 2010 18:35 schreef nietzman het volgende:
[..]
Leer jij Goffedomme eerst even fatsoenlijk Fries praten voordat je je toetsenbord aanrand, wil je.
Ga dan.quote:Op donderdag 18 maart 2010 18:34 schreef Slaif het volgende:
0 fout op mn toets trouwensNu mot ik eigenlijk wel zoepen he... dilemma's...
Nee over glasvezel enzoquote:Op donderdag 18 maart 2010 18:35 schreef nietzman het volgende:
[..]
Wat was het, een checklist-toets?
En je doel is?quote:Op donderdag 18 maart 2010 18:38 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Gjit in Grinzer him no drok meitsje oer myn stavering wylst hy sels it ferskil tusken it Stêdsk en it Frysk net iens sjocht?
Korrewegwijk is wel echt een studentenwijk hoor.quote:Op donderdag 18 maart 2010 18:41 schreef BluesRebel het volgende:
Hallo Groningers, kan 1 van jullie mij vertellen hoe het is om in de Korrewegwijk te wonen (helemaal in het westen van de wijk dichtbij het Noorderplantsoen)? Of een beetje in de buurt? Ik zag op internet dat t 1 van de probleemwijken is maar dat zegt me nog niet veelStudentenwijk? Criminaliteit? Rust? Schoon?
Dank
(Ensaf![]()
![]()
)
Best ok volgens mij. Niet bepaald rijk en ontwikkeld, maar als student prima en goed te bereizen.quote:Op donderdag 18 maart 2010 18:42 schreef JH87 het volgende:
[..]
Korrewegwijk is wel echt een studentenwijk hoor.
Opkankeren.quote:Op donderdag 18 maart 2010 18:38 schreef Ensaf het volgende:
Gjit in Grinzer him no drok meitsje oer myn stavering wylst hy sels it ferskil tusken it Stêdsk en it Frysk net iens sjocht?
Aw pop. Ga je dat nou ook voor ons regelen in het nieuwe bedrijfspand? Je bent natuurlijk niet voor niets een vriendje op de binnendienst!quote:
Dankje.quote:Op donderdag 18 maart 2010 18:42 schreef JH87 het volgende:
[..]
Korrewegwijk is wel echt een studentenwijk hoor.
Ik ga geen gezin stichten daarquote:Op donderdag 18 maart 2010 18:46 schreef Slaif het volgende:
[..]
Best ok volgens mij. Niet bepaald rijk en ontwikkeld, maar als student prima en goed te bereizen.
Ik woon daar vlakbij, en ik vind het een heel mooi plekjequote:Op donderdag 18 maart 2010 18:41 schreef BluesRebel het volgende:
Hallo Groningers, kan 1 van jullie mij vertellen hoe het is om in de Korrewegwijk te wonen (helemaal in het westen van de wijk dichtbij het Noorderplantsoen)? Of een beetje in de buurt? Ik zag op internet dat t 1 van de probleemwijken is maar dat zegt me nog niet veelStudentenwijk? Criminaliteit? Rust? Schoon?
Dank
(Ensaf![]()
![]()
)
Marokkanen?quote:Op donderdag 18 maart 2010 18:54 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Dankje.
[..]
smerige criminelen.
Hoe lang ben je nog in stad, duifje?quote:Op donderdag 18 maart 2010 18:55 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat is ongetwijfeld Gronings voor 'ga weg'
Ik vind Schildersbuurt en Zeeheldenbuurt overigens ook erg leuke wijken. Oosterpoort lijkt er ook wel op.quote:Op donderdag 18 maart 2010 18:55 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik woon daar vlakbij, en ik vind het een heel mooi plekjeKorrewegwijk is van wat ik er van heb gezien ook goed te doen!
Ik weet nooit waar dat allemaal ligtquote:Op donderdag 18 maart 2010 18:56 schreef JH87 het volgende:
[..]
Ik vind Schildersbuurt en Zeeheldenbuurt overigens ook erg leuke wijken. Oosterpoort lijkt er ook wel op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |