wow, kek ding.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 18:45 schreef henrydg het volgende:
Wat is er mis met de Prius?
[ afbeelding ]
Ik vind 't een hele mooie auto.
En terecht, dat soort dingen moeten we niet accepteren hier op het FOK!forumquote:Op dinsdag 16 maart 2010 18:45 schreef TheKC het volgende:
[..]
Jouw signature is trouwens zeer aanstootgevend, ik heb er even een modje over gepm't.
Mag die in een spoiler?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 18:45 schreef henrydg het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 18:45 schreef henrydg het volgende:
[ afbeelding ]
sank-toem sank-toroem, moeilijk hequote:Op dinsdag 16 maart 2010 18:44 schreef Opperkwal het volgende:
Sorry, onuitspreekbare naam, maar je bent echt verdoemd.
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 18:45 schreef TheKC het volgende:
[..]
Dat doet de Prius wel. Natuurlijke selectie.
Dan nog staat dat geval op de oprit.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 18:58 schreef Len93 het volgende:
Simpele oplossing; nooit meer bij pappa in de auto.
Doe zoals een normale puber; loop van huis weg.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 18:59 schreef sanctum-sanctorum het volgende:
[..]
Dan nog staat dat geval op de oprit.
Je kan nog 100 foto's posten, maar ik blijf het een lelijke schijtbak vinden (mening, dus geen feit zoals jij jouw mening presenteert). Enige voordeel is dat je maar 14% bijtelling hebt als je hem als leasebak hebt.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 19:10 schreef henrydg het volgende:
Ik zie het probleem niet zo. De Toyota Prius is een van de mooiste auto's die er is![]()
Kun je stoppen met trollen?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 19:10 schreef henrydg het volgende:
Ik zie het probleem niet zo. De Toyota Prius is een van de mooiste auto's die er is![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |