quote:Op dinsdag 16 maart 2010 17:57 schreef stevenmac26 het volgende:
Weet je alleen wat het rare is??
Het zijn toch ook allemaal homo's daar in Rotterdam en Boerhoven?
Dus het is eigelijk een onterechte klacht en daardoor hoort er een slotje op te komen
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 17:57 schreef stevenmac26 het volgende:
Wat is er nou mis met een potje kontje poeren?quote:
Nee, ik liep er alleen hand in hand mee.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 17:59 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Wat is er nou mis met een potje kontje poeren?
Deed jij dat vroeger nooit met je vriendjes als je aan het buitenspelen was?
Het is gewoon een spits met goed balgevoelquote:
Met je kameraden?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 18:00 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Nee, ik liep er alleen hand in hand mee.
Dat doet ie ook echt bewust ofzoquote:
Mêh, ik heb zo het idee dat de place to be voor zogeheten metromannen toch echt Amsterdam is, met hun witte linnen broeken en zonnebril in het haar.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 17:57 schreef stevenmac26 het volgende:
Dus het is eigelijk een onterechte klacht en daardoor hoort er een slotje op te komen
Nee dat zijn we nietquote:Op dinsdag 16 maart 2010 17:57 schreef stevenmac26 het volgende:
Valt er iets te snappen?quote:
Mwa, met zn allen met je rug naar het veld gaan staan, armpjes om elkaar heen, en dan heen en weer gaan springen komt ook goed in de buurt hoor.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 18:01 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Met je kameraden?
Dan ben je gewoon een homo, niet wanneer je af en toe aan kontje poeren doet
Nee, het was geen 4-1, wij speelden 1-1.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:20 schreef Red_85 het volgende:
Volgens mij hebben we gewonnen afgelopen zondag. Al die frustie topics komen opeens weer tevoorschijn.
4-1 was het toch??
Ik voel me vereerd dat jullie Ajax-haters meer bezig zijn met Ajax dan met jullie eigen club.
dat moeten ze lekker zelf weten, zolang ze maar niet zingen hand in hand kameradenquote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:56 schreef MB23 het volgende:
[..]
Mwa, met zn allen met je rug naar het veld gaan staan, armpjes om elkaar heen, en dan heen en weer gaan springen komt ook goed in de buurt hoor.
echt hequote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:19 schreef Hard_Feesten het volgende:
Die "Rotterdamse humor" in dit topic
Wat ben jij een obvious fag zeg.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 17:34 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Voetbalsupporters staan allemaal op een dichtgepakte tribune naar zwetende, rondrennende mannen te kijken. Ze zijn allemaal homo.
Dames en heren we hebben een bekende voetballer op het forum!!quote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:20 schreef Red_85 het volgende:
Volgens mij hebben we gewonnen afgelopen zondag. Al die frustie topics komen opeens weer tevoorschijn.
4-1 was het toch??
Ik voel me vereerd dat jullie Ajax-haters meer bezig zijn met Ajax dan met jullie eigen club.
Net zo lang als bij ajax dus?quote:Op woensdag 17 maart 2010 08:46 schreef Catch22- het volgende:
Feyenoorders
8 jaar lang tranen met tuiten
Sterk argument ook.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 17:57 schreef stevenmac26 het volgende:
quote:Op woensdag 17 maart 2010 08:10 schreef CompleetZuivelonbijt het volgende:
sowieso is het raar dat ajacieden dat zingen, aangezien ze elke thuiswedstrijd met onbloot bovenlichaam elkaar omarmen en op en neer springen.
Ik ben niet trots op de afgelopen jaren, maar ik hoef me er niet zo voor te schamen.quote:
Ajax.quote:Op woensdag 17 maart 2010 08:46 schreef Catch22- het volgende:
Feyenoorders
8 jaar lang tranen met tuiten
De belangrijkste beker staat in Barcelona, lulquote:Op woensdag 17 maart 2010 10:00 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Ajax.
In de afgelopen 10 jaar tijd maar 1 landstitel meer, een paar bekers meer, máar de belangrijkste beker van de afgelopen 10 jaar staat in Rotterdam-Zuid.
UEFA CUP.
Joden geen landquote:Op dinsdag 16 maart 2010 17:30 schreef cheqy het volgende:
[..]
Jullie hebben lekker geen dak, jaloerse homo
dat zijn geen homo's, maar mietjes.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 17:18 schreef Irritatie100 het volgende:
Echter zijn juist niet zij degene die als homo betiteld zouden moeten worden, met hun dak op het stadion zodat ze het niet koud hebben in de winter en ze geen "last" hebben van de 2 druppels regen die zo nu en dan uit de lucht vallen?
Wat een seizoen was datquote:Op woensdag 17 maart 2010 10:00 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Ajax.
In de afgelopen 10 jaar tijd maar 1 landstitel meer, een paar bekers meer, máar de belangrijkste beker van de afgelopen 10 jaar staat in Rotterdam-Zuid.
UEFA CUP.
Zou ik ook trots op zijn als jullie maar 3x in 40 jaar kampioen zijn gewordenquote:Op woensdag 17 maart 2010 10:00 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Ajax.
UEFA CUP.
Die joden zijn wel goed ofwat?quote:Op woensdag 17 maart 2010 10:27 schreef NoahsKwark het volgende:
[..]
Zou ik ook trots op zijn als jullie maar 3x in 40 jaar kampioen zijn geworden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |