Net zo lang als bij ajax dus?quote:Op woensdag 17 maart 2010 08:46 schreef Catch22- het volgende:
Feyenoorders
8 jaar lang tranen met tuiten
Sterk argument ook.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 17:57 schreef stevenmac26 het volgende:
Weet je alleen wat het rare is??
Het zijn toch ook allemaal homo's daar in Rotterdam en Boerhoven?
Dus het is eigelijk een onterechte klacht en daardoor hoort er een slotje op te komen
quote:Op woensdag 17 maart 2010 08:10 schreef CompleetZuivelonbijt het volgende:
sowieso is het raar dat ajacieden dat zingen, aangezien ze elke thuiswedstrijd met onbloot bovenlichaam elkaar omarmen en op en neer springen.
Ik ben niet trots op de afgelopen jaren, maar ik hoef me er niet zo voor te schamen.quote:
Ajax.quote:Op woensdag 17 maart 2010 08:46 schreef Catch22- het volgende:
Feyenoorders
8 jaar lang tranen met tuiten
De belangrijkste beker staat in Barcelona, lulquote:Op woensdag 17 maart 2010 10:00 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Ajax.
In de afgelopen 10 jaar tijd maar 1 landstitel meer, een paar bekers meer, máar de belangrijkste beker van de afgelopen 10 jaar staat in Rotterdam-Zuid.
UEFA CUP.
Joden geen landquote:Op dinsdag 16 maart 2010 17:30 schreef cheqy het volgende:
[..]
Jullie hebben lekker geen dak, jaloerse homo
dat zijn geen homo's, maar mietjes.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 17:18 schreef Irritatie100 het volgende:
Echter zijn juist niet zij degene die als homo betiteld zouden moeten worden, met hun dak op het stadion zodat ze het niet koud hebben in de winter en ze geen "last" hebben van de 2 druppels regen die zo nu en dan uit de lucht vallen?
Wat een seizoen was datquote:Op woensdag 17 maart 2010 10:00 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Ajax.
In de afgelopen 10 jaar tijd maar 1 landstitel meer, een paar bekers meer, máar de belangrijkste beker van de afgelopen 10 jaar staat in Rotterdam-Zuid.
UEFA CUP.
Zou ik ook trots op zijn als jullie maar 3x in 40 jaar kampioen zijn gewordenquote:Op woensdag 17 maart 2010 10:00 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Ajax.
UEFA CUP.
Die joden zijn wel goed ofwat?quote:Op woensdag 17 maart 2010 10:27 schreef NoahsKwark het volgende:
[..]
Zou ik ook trots op zijn als jullie maar 3x in 40 jaar kampioen zijn geworden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |