quote:
quote:Geslacht: Man
Neequote:Op dinsdag 16 maart 2010 17:20 schreef Zooootje het volgende:
Ts is zelf homo en voelt zich aangesproken
Dit topic makenquote:Op dinsdag 16 maart 2010 17:24 schreef SperzieboonToon het volgende:
Wat wil je er tegen proberen te doen?!
Dit is gewoon een goed topic.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 17:27 schreef truedestiny het volgende:
kon je niet iets beters bedenkendit is gewoon jammer van de ruimte.
Jullie hebben lekker geen dak, jaloerse homoquote:Op dinsdag 16 maart 2010 17:18 schreef Irritatie100 het volgende:
Er schoot mij zojuist een prima topic te binnen, dus bij deze! Ik stoor me aan het feit dat ajacieden supporters van andere clubs te pas en te onpas betitelen als homo. Ik citeer: "homo's lopen hand in hand" alsmede "alle boeren zijn homo".
Echter zijn juist niet zij degene die als homo betiteld zouden moeten worden, met hun dak op het stadion zodat ze het niet koud hebben in de winter en ze geen "last" hebben van de 2 druppels regen die zo nu en dan uit de lucht vallen?
Ik heb laatst wel voetbal gekeken. Een hele wedstrijd, voor het eerst.quote:
Wij hebben echte mannen in ons elftal inderdaadquote:Op dinsdag 16 maart 2010 17:30 schreef cheqy het volgende:
[..]
Jullie hebben lekker geen dak, jaloerse homo
Dat magquote:Op dinsdag 16 maart 2010 17:30 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Mag ik je stoer noemen, dat je zo lekker rebels tegen de ajacieden in gaat?
Waarom vallen vrouwen altijd op die fagquote:Op dinsdag 16 maart 2010 17:31 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ik heb laatst wel voetbal gekeken. Een hele wedstrijd, voor het eerst.
Cristiano Ronaldo was zo boeiend.
Gelukkig ligt die janknicht er wel uit met zn club van 400 miljoen.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 17:31 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Hij is wel lekker jaquote:Op dinsdag 16 maart 2010 17:31 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
de 4-1 zit je diep he?quote:
Ik moet een nóg beter topic bedenken?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 17:35 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
de 4-1 zit je diep he?
Overigens ts, als dit het enige is wat je kan bedenken dan ben je redelijk zwakzinnig, verwacht meer van jou kom op jongen je kan het, je moeder is een amsterdamse dus het zit ergens diep in je.
Nee een nog betere reden dan dat dak gelul.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 17:40 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ik moet een nóg beter topic bedenken?
Nieuwe poging:quote:Op dinsdag 16 maart 2010 17:41 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nee een nog betere reden dan dat dak gelul.
Jullie zingen dat je hand in hand loopt met een kameraad.
wtfquote:15. Chivu stapt naar de rechter en zegt: Koeman heeft me verkracht. De rechter vraagt aan Koeman: Is dat zo? Waarop Koeman antwoord: ssssssssst Chivu, Dat zou je toch niet zeggen?
Kies dan ook een goeie foto uit.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 17:35 schreef NoahsKwark het volgende:
[..]
Hij is wel lekker ja
[ afbeelding ]
Echte mannen huilen nietquote:Op dinsdag 16 maart 2010 17:46 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Kies dan ook een goeie foto uit.![]()
[ afbeelding ]
Maar goed, ontopic maar weer.
Sommige dingen die je in je jeugd aangeleerd krijgt krijg je er nooit meer helemaal uit natuurlijkquote:Op dinsdag 16 maart 2010 17:46 schreef NoahsKwark het volgende:
Een vliegtuig stond op het punt neer te storten en er waren 5 mensen
aan boord en slechts vier parachutes beschikbaar.
De eerste zei: "Ik ben Suarez, dè beste voetballer van
Nederland en speler van Ajax, dè beste club ter wereld!
Ik ben veel geld waard en mijn fans en club hebben me nodig, dus ik
verdien het om gered te worden."
De anderen stemden hier mee in en gaven hem een parachute, waarna hij
het vliegtuig uit sprong.
De tweede persoon zei: "Ik ben premier Balkenende, politicus van het
CDA en ik kan mijn land helpen, dus ik denk dat ik gered moet worden."
De anderen vonden het ok en gaven hem een parachute.
Ook hij sprong uit het vliegtuig.
De derde persoon zei: "Ik ben Mols, aanvaller van feyenooit
ik heb een vrouw en kinderen en iedereen weet dat ik een aardige vent
ben, maar iedereen denkt dat ik dom ben. Dat ben ik niet, dus ik neem
ook een parachute."
En weg was hij.
Er waren nu nog twee mensen over: de paus en een 10 jarig meisje.
De paus zei: "kind, ik ben oud en ik heb een goed leven gehad.
Jij bent nog jong en hebt je hele leven nog voor je.
Neem jij de parachute, dan blijf ik wel achter en hoop op een wonder."
"Dat is niet nodig", zei het meisje, "er zijn nog 2 parachutes over.
Mols heeft mijn schooltas gepakt"......!
Lul niet joh kankerlijert, godverdomde tyfushond die je dr bent.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 17:48 schreef Cybey het volgende:
Heb je er wel eens aan gedacht dat het vocabulair van voetbalsupporters gewoon niet zo hoog is?
Wat heerlijk die frustratie.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 17:39 schreef Hetiszover het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Ik wou dat ik dat lichaam hadquote:Op dinsdag 16 maart 2010 17:46 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Kies dan ook een goeie foto uit.![]()
[ afbeelding ]
Maar goed, ontopic maar weer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |