Je weet dat je in TRU zit?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 17:37 schreef nietzman het volgende:
[..]
Hee, in BNW en andere tinfoilfora ga je maar gelijkgestemden zoeken. Hier ben ik lekker kritisch.
kritischquote:Op dinsdag 16 maart 2010 17:37 schreef nietzman het volgende:
[..]
Hee, in BNW en andere tinfoilfora ga je maar gelijkgestemden zoeken. Hier ben ik lekker kritisch.
enquote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:48 schreef nietzman het volgende:
Wat een quasi-intellectueel edoch nietszeggend Photoshop PSP of welk ander stukje kruidvatsoftware geneuzel zeg.
is in mijn ogen niet kritisch op een onderwerp reageren.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 17:19 schreef nietzman het volgende:
[..]
Experts? Wat voor experts gozer? Iemand die aan wat schuifjes en filtertjes rommelt in een fotobewerkingstool? Flikker toch op.
Door onderzoek natuurlijk. En daar schort het al gelijk aan: waarom worden er allerlei fantastische en onwaarschijnlijke theorien zonder enige fundering uit de kast getrokken terwijl hele voor de hand liggende en goed te begrijpen verklaringen niet eens worden overwogen?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 17:37 schreef b9047 het volgende:
[..]
En hoe kunnen we aantonen dat het dus om een artefact gaat en niet om een daadwerkelijke lichtstraal uit die piramide?
Hee, ik ben nog van voor de grote verplaatsing.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 17:41 schreef VaderVanJezus het volgende:
Je weet dat je in TRU zit?
Piramide Chichen Itza straald lichtquote:Op dinsdag 16 maart 2010 20:51 schreef mousy31 het volgende:
ik zag vandaag een topic over dezelfde piramide op http://www.niburu.nl/index.php?articleID=22866
of t waar is geen idee we weten zoveel nog niet
Typisch Niburu, altijd van die vergezochte conclusies trekken; "Er is een poort geopend naar de 5e dimensie!!!11"quote:Op dinsdag 16 maart 2010 20:51 schreef mousy31 het volgende:
ik zag vandaag een topic over dezelfde piramide op http://www.niburu.nl/index.php?articleID=22866
of t waar is geen idee we weten zoveel nog niet
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 18:12 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Er is overigens een prima verklaring voor. De sensor in een Iphone is vrij traag en bestaat uit een matrix van pixels. Die worden bij het maken van een foto niet allemaal tegelijk afgelezen, maar rij voor rij (of in kolommen, afhankelijk van hoe je de iPhone kantelt). Als er tijdens het maken van een foto een hele korte lichtflits is, en die lichtflits duurt aanmerkelijk korter dan het scannen van de hele sensor, dan kan het dus zo zijn dat maar op een beperkt aantal rijen/kolommen op de sensor die lichtflits wordt afgelezen. Dat is een heel bekend verschijnsel en nogal aannemelijk omdat de foto tijdens onweer is gemaakt. Als de lucht achter de piramide tijdens het scannen van de middelste rijen pixels dus heel kort verlicht werd door onweer, dan krijg je dit verschijnsel. Dat deze overbelichte rijen mooi uitlijnen met de top van de piramide is toeval. Hetzelfde verschijnsel kan je overigens krijgen bij oscillerende verlichting, zoals op onderstaande foto. Hier zie je meer rijen omdat de verlichtingsbron eigenlijk heel snel knippert., wel 12 keer tijdens het 1 keer scannen van de hele sensor.
[ afbeelding ]
die poort moet toch ergens zijn als er een 5de dimensie is , wie zegt dat dat er niet is ,quote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:35 schreef Nee het volgende:
[..]
Typisch Niburu, altijd van die vergezochte conclusies trekken; "Er is een poort geopend naar de 5e dimensie!!!11"
En dat weet jij want dat kreeg je door in een beeld ...quote:
Dat is gewoon reclame/spam etc.quote:Op woensdag 17 maart 2010 09:01 schreef b9047 het volgende:
[..]Plausibele verklaring inderdaad. Nu ben ik nog benieuwd naar het verhaal van Drunvalo Melchizedek: "Op 22 april 2010 presenteert Drunvalo een live uitzending waarin alle informatie, die de Maya’s hierover hebben, uit de doeken wordt gedaan." De live uitzending kan worden bekeken op zijn website.
Dat is 3D.quote:
LEUGENS!quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |