Ach, woensdag is toch Algemene Download Dag bij mij.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:04 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ja, de infra van Ziggo is top. Onacceptabel als de storing nog tot woensdag duurt. Weet niet wat Ziggo in hun voorwaarden heeft staan, maar bij zo'n lange downtime mogen de klanten wel even gecompenseerd worden.
Uhm ik vind die grap eigenlijk een beetje ongepast sorry dat ik het zegquote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:01 schreef Sirolf het volgende:
Er staan schermen met GROEN zeil om de tuin van die buurman van Milly heen.... helemaal in de sfeer van St. Patricks day!
Ik ga ze dan iig voor 100 miljoen miljard aanklagen, ook al kijk ik nooit tvquote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:04 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ja, de infra van Ziggo is top. Onacceptabel als de storing nog tot woensdag duurt. Weet niet wat Ziggo in hun voorwaarden heeft staan, maar bij zo'n lange downtime mogen de klanten wel even gecompenseerd worden.
Reset je modem maar niet want dan heb je ook geen internet meerquote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:06 schreef Cee het volgende:
[..]
Ach, woensdag is toch Algemene Download Dag bij mij.
Oh shit, Het Blok.
Laatste maakt niet uit natuurlijkquote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:07 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Ik ga ze dan iig voor 100 miljoen miljard aanklagen, ook al kijk ik nooit tv
En het Journaal nuquote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:15 schreef -Hans- het volgende:
[..]
MOOI MAN !!!! net optijd voor de Rijdende Rechter
nieuwe project van de gitarist is wel heel lekker, dus dat verzacht de pijn een beetjequote:
Nog niets van gehoord, geloof ikquote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:25 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
nieuwe project van de gitarist is wel heel lekker, dus dat verzacht de pijn een beetje
nog maar 1x gedraaid volgens 3fmfan, dus is niet heel gekquote:
uuhhm, idd dat verklaart dan wel het e.e.a.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:33 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
nog maar 1x gedraaid volgens 3fmfan, dus is niet heel gek
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |