Hoeveel heb je er al dan?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:47 schreef Sersjee het volgende:
Handig ook da'k om die sleutelhanger te ontvangen niet meer m'n adres hoef op te geven.
Oostelijke helft... Als ik 10 minuten naar het westen fiets, rij ik zo de Noordzee in.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:46 schreef Sirolf het volgende:
Oostelijke helft van het land... het voormalige @Home dus.
Gelukkig zit ik voormalig Multikabel-gebied.
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:47 schreef Bol_Wan het volgende:
De beste What do you want from me die deze week gedraaid word
Ik denk dat dit de 5e is.quote:
Wel waar. Moet je eens komen horen hoe vaak mensen zeggen "Dè zee hij tegen hullie."quote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:49 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Nou, Tilburg ligt ook niet bepaald aan zee hoor...
Mja, da's dan toch @Home gebied... maar volgens mij heb je nog wel een aantal zenders toch? En Ned1/2/3 nog wel analoog of via SD... of niet?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:50 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Oostelijke helft... Als ik 10 minuten naar het westen fiets, rij ik zo de Noordzee in.
Zal wel druk zijn geweest bij de helpdesk van Ziggoquote:Ten minste anderhalf miljoen mensen zitten zonder tv-signaal omdat een verspreidingsstation van kabelaar Ziggo is bezweken. De noodstroom faalde ook
Ik heb gewoon te hard zitten F5'en. Het is mijn schuld.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:53 schreef -Hans- het volgende:
Top!
[..]
Zal wel druk zijn geweest bij de helpdesk van ZiggoZe vermoeden kortsluiting omdat de ups'sen leeg waren. Oeps
. Aardig voorbeeld van een A Single Point of Failure..
nee dusquote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:54 schreef Bol_Wan het volgende:
Zou het over Butch Vig gaan? Them Crooked Vultures - Foo Fighters - Nieuwe album geproduceerd door Butch Vig - Butch Vig drummer van Garbage..?
of is dat vergezocht
Wil je dat nooit meer doen!!!quote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:54 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik heb gewoon te hard zitten F5'en. Het is mijn schuld.
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:01 schreef Sirolf het volgende:
Er staan schermen met GROEN zeil om de tuin van die buurman van Milly heen.... helemaal in de sfeer van St. Patricks day!
Ja, de infra van Ziggo is top. Onacceptabel als de storing nog tot woensdag duurt. Weet niet wat Ziggo in hun voorwaarden heeft staan, maar bij zo'n lange downtime mogen de klanten wel even gecompenseerd worden.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:02 schreef Captain_Slow het volgende:
Dus ik heb hier in het oosten van Brabant last van een storing in Zwolle?
Jaquote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:02 schreef Captain_Slow het volgende:
Dus ik heb hier in het oosten van Brabant last van een storing in Zwolle?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |