abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_79351433
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 20:23 schreef N-E-R-D het volgende:
Blegh, door het idee dat mijn ex (veel) makkelijker verder gaat met het leven als ik voel ik me weer wat kut vandaag. Zij heeft ook veel meer bezigheden als ik en eigenlijk ben ik daar jaloers op. Niet dat ik niks doe maar ik heb nog wel eens momenten dat ik niks te doen heb of gewoon eigenlijk nergens zin in heb en zij heeft gewoon een druk leventje. Zit er nu ook een beetje mee dat zij zo makkelijk en snel weer vrienden wil/kan zijn alsof het allemaal niks voor haar betekend heeft.

Ik zou ook zo graag wat van haar horen maar heb er zelf om gevraagd om het van mijn kant te laten komen en daar houd ze zich voor een groot deel gelukkig wel aan en ik neem, met moeite, ook nog geen contact op met haar omdat ik er voor mijn gevoel gewoon nog niet klaar voor ben. Toch zou ik weer lekker met haar willen kletsen en weer gewoon met haar kunnen omgaan als tijdens onze vriendschap.

Gelukkig mag ik dit weekend weer alleen doorbrengen omdat iedereen weg is

Deze dagen zijn nu gelukkig wel een stuk minder, de periodes dat ik me goed voel zijn langer en vaker als de dagen dat ik me kut voel
Waarom wil je zo graag vrienden met haar zijn? Dat maakt het voor jou alleen maar moeilijker. Ga verder zonder haar en je komt vanzelf weer leuke mensen tegen.
pi_79364854
Afgelopen nacht weer eens over haar gedroomd. Wat verlang ik toch terug naar die tijd...
  zaterdag 20 maart 2010 @ 11:25:44 #103
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_79367348
quote:
Op zaterdag 20 maart 2010 07:57 schreef Socios het volgende:
Afgelopen nacht weer eens over haar gedroomd. Wat verlang ik toch terug naar die tijd...
* Murmeli knuffelt socios

ik heb gisteren bij een vriendin ook alleen maar over leuke dingen van mn ex zitten vertellen
jammer dat ie zo leuk is/we goed bijelkaar pasten, maar dat ie zo gestoord als het op relaties aankomt
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
pi_79368015
quote:
Op zaterdag 20 maart 2010 11:25 schreef Murmeli het volgende:
* Murmeli knuffelt socios
Lief van jou.
  zaterdag 20 maart 2010 @ 12:07:47 #105
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_79368245
quote:
Op zaterdag 20 maart 2010 11:58 schreef Socios het volgende:

[..]

Lief van jou.
ik ben ook lief
  zaterdag 20 maart 2010 @ 13:03:30 #106
62679 N-E-R-D
No-one*Ever*Really*Dies
pi_79369933
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 20:34 schreef fokvragen het volgende:

[..]

Waarom wil je zo graag vrienden met haar zijn? Dat maakt het voor jou alleen maar moeilijker. Ga verder zonder haar en je komt vanzelf weer leuke mensen tegen.
Waarom niet? We hebben geen ruzie, geen hekel aan elkaar en we hebben altijd goed met elkaar op kunnen schieten. De vriendschap is op dit moment ook geen prio, ik moet eerst alles voor mijzelf weer op een rijtje hebben en dan komt die vriendschap wel weer. Maar zoals ik al zei die kutdagen zijn nog maar af en toe en komen vooral omdat ik te veel vrij tijd heb de laatste tijd en dus weinig afleiding.
Life is a waste of time. Time is a waste of life.
So let's get wasted and have the time of our lives.
  zaterdag 20 maart 2010 @ 13:05:30 #107
101292 EviL_AleX
Prince Charming
pi_79370004
quote:
Op zaterdag 20 maart 2010 13:03 schreef N-E-R-D het volgende:

[..]

Waarom niet? We hebben geen ruzie, geen hekel aan elkaar en we hebben altijd goed met elkaar op kunnen schieten. De vriendschap is op dit moment ook geen prio, ik moet eerst alles voor mijzelf weer op een rijtje hebben en dan komt die vriendschap wel weer. Maar zoals ik al zei die kutdagen zijn nog maar af en toe en komen vooral omdat ik te veel vrij tijd heb de laatste tijd en dus weinig afleiding.
Ik vind dat je na een breuk zo snel mogelijk van "ik hou van je" naar "ik niks je" moet gaan, en vanaf daar kun je wel weer naar vriendschap gaan.
  zaterdag 20 maart 2010 @ 13:31:32 #108
62679 N-E-R-D
No-one*Ever*Really*Dies
pi_79370834
quote:
Op zaterdag 20 maart 2010 13:05 schreef EviL_AleX het volgende:

[..]

Ik vind dat je na een breuk zo snel mogelijk van "ik hou van je" naar "ik niks je" moet gaan, en vanaf daar kun je wel weer naar vriendschap gaan.
Ik denk dat ik haar nu vooral af en toe alleen maar mis. Ik was eigenlijk bang dat ik helemaal niks meer zou doen omdat ik meestal alles met haar deed maar gelukkig valt dat heel erg mee.
  zaterdag 20 maart 2010 @ 14:06:09 #109
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_79371760
quote:
Op zaterdag 20 maart 2010 13:31 schreef N-E-R-D het volgende:

[..]

Ik denk dat ik haar nu vooral af en toe alleen maar mis. Ik was eigenlijk bang dat ik helemaal niks meer zou doen omdat ik meestal alles met haar deed maar gelukkig valt dat heel erg mee.
goed zo! heb je iig iets om blij mee te zijn
pi_79374212
quote:

[..]

Maar denk je dat je haar ooit als gewoon vrienden kan zien en dat je niet altijd stiekem verliefd op haar blijft? Hoe zie je het als je straks vrienden bent en ze krijgt een vriend...ga je dan lekker die verhalen aan horen? Ik denk dat je het niet eens moet willen, gaat het zo en voelt het goed, geen probleem...maar ik zou er eerst niet mee bezig zjin.
pi_79374300
quote:
Gaat niet gebeuren.

Ik wacht al meer dan 4 jaar op vriendschap met haar. Tot op heden nog niets van gekomen, maar ik blijf wel hopen.
  zaterdag 20 maart 2010 @ 15:35:30 #112
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_79374361
quote:
Op zaterdag 20 maart 2010 15:33 schreef Socios het volgende:

[..]

Gaat niet gebeuren.

Ik wacht al meer dan 4 jaar op vriendschap met haar. Tot op heden nog niets van gekomen, maar ik blijf wel hopen.
Waarom wacht je?
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_79374549
quote:
Op zaterdag 20 maart 2010 15:35 schreef Keep_Walking het volgende:
Waarom wacht je?
Dat had ze beloofd destijds.
pi_79374988
Jezus, vier jaar wachten... Doe effe normaal.
pi_79375025
Nou ja, het is niet puur wachten, hoor. Heb ook genoeg contact met andere meisjes. Maar de deur zal altijd voor haar open staan om die vriendschap te verwezelijken.
  zaterdag 20 maart 2010 @ 15:59:26 #116
62679 N-E-R-D
No-one*Ever*Really*Dies
pi_79375116
quote:
Op zaterdag 20 maart 2010 15:33 schreef Socios het volgende:

[..]

Gaat niet gebeuren.

Bij mij gaat dat wel gebeuren

Als ik er klaar voor ben spreek ik gewoon weer met haar af en ik denk eerlijk gezegd dat dat niet lang meer gaat duren. Ik zie dan wel wat er gebeurd en of het gaat werken, ben er eerlijk gezegd van overtuigd dat het wel goedkomt haar en mij kennende. Zo niet? Pech, genoeg andere mensen.

Ik vraag me wel af waarom er na 4 jaar bij jou nog niets van is gekomen?
  zaterdag 20 maart 2010 @ 16:06:47 #117
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_79375347
quote:
Op zaterdag 20 maart 2010 15:41 schreef Socios het volgende:

[..]

Dat had ze beloofd destijds.
sja mensen beloven wel meer.
mijn ex beloofde ook dat ie het niet weer uit zou maken. nou een week later was t weer uit.
dus je moet mensen niet zo makkelijk geloven
  zaterdag 20 maart 2010 @ 17:03:01 #118
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_79377085
godver, en nou mis ik hem ineens heeeeeeeel erg...
waarom komt dat na een maand?
  zaterdag 20 maart 2010 @ 18:45:17 #119
250657 MissKriel
miauuw ^.^!
pi_79380835
quote:
Op zaterdag 20 maart 2010 17:03 schreef Murmeli het volgende:
Liefde..!!
Het houden van!
  zaterdag 20 maart 2010 @ 18:48:08 #120
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_79380984
quote:
Op zaterdag 20 maart 2010 18:45 schreef MissKriel het volgende:

[..]

Liefde..!!
Het houden van!
had alleen fijn geweest als hij het ook had gemeend toen ie zei dat ie van me hield.
maargoed.... t was wel mooi dus dat komt vast nog wel een keertje
  zaterdag 20 maart 2010 @ 19:00:41 #121
25878 MOD
Hee!! Bob is aan het kotsen!!
pi_79381483
quote:
Omdat je iets mist dat je niet hebt?

In principe ging en gaat alles goed in mn leven. Ik heb mensen om me heen waarmee ik kan chillen, een redelijk toekomst perspectief, een hoop plannetjes voor komende tijd, hobby's etc etc.

Het is alleen dat ik de hele tijd met gevoelens zit die ik niet kan uiten. Dat ik die bepaalde gevoelens met niemand kan delen. Als of niemand me begrijpt en niemand naar me omkijkt. Dat het te diepe gevoelens zijn die je niet met je vrienden deelt maar met je partner. En daarom is het je partner.

Dat is wat ik eigenlijk al mn hele leven voel sinds dat ik liefde heb leren kennen maar geen liefde meer bezit.

En ik kan het maar niet los laten omdat ik vind dat ZIJ de gene is met wie ik alles kan/kon delen. Maar zij durft het niet meer aan om met mij dat soort dingen te delen omdat ze bang is weer gekwetst te worden.

Het is dan ook niet dat je op zoek moet gaan naar dat gene dat weer die zelfde invulling kan geven in je leven, het is opzoek gaan naar de vrede die je er mee kan hebben.

Maar omdat dat in de beginfase moeilijk is om te realiseren, is het verlangen naar die persoon enorm groot en lijkt alles wel te wijken voor het terug krijgen van je ex..

Niet zelden wordt er daarom gehoopt op een vriendschap omdat je je op dat moment niet kan realiseren dat er iemand anders op de wereld loopt waarmee je een gelijksoortige band kan ontwikkelen.

Het is dan ook maar de vraag hoeveel waarde je hecht aan een vriendschap met je ex zodra je merkt dat er ook andere leuke mensen zijn.

Wat deel je met je ex dat je niet met je volgende partner zal gaan delen? En is die oppervlakkige vriendschap niet overbodig als je al verzadigd bent met je standaard vriendengroepje dat je hebt?

Ik haal altijd wel een soort van inspiratie uit lijfspreuken die ik hier en daar vind.

"You will never be happy if you continue to search for what happiness consists of. You will never live if you are looking for the meaning of life."

Van deze site
Met het zelfde gemak, woon je in de afvalbak!
pi_79381817
quote:
Op zaterdag 20 maart 2010 19:00 schreef MOD het volgende:

Ik haal altijd wel een soort van inspiratie uit lijfspreuken die ik hier en daar vind.

"You will never be happy if you continue to search for what happiness consists of. You will never live if you are looking for the meaning of life."

Van deze site
Dat was mijn grootste fout nadat wij het nog een keertje wilden proberen. Ik probeerde zo ontzettend om gelukkig te zijn, dat ik vergat wat ik al had.

Het gaat nu wel weer beter, wat minder Fok!'en hielp voor mij ook wel.

En idd, het is lastig om die gevoelens niet meer te kunnen delen.
If there is evil in this world, it lies in the heart of mankind!" -Edward D. Morrison
pi_79381850
quote:
You need a rebound?
  zaterdag 20 maart 2010 @ 19:55:39 #124
62679 N-E-R-D
No-one*Ever*Really*Dies
pi_79383724
quote:
Op zaterdag 20 maart 2010 15:30 schreef fokvragen het volgende:

[..]

Maar denk je dat je haar ooit als gewoon vrienden kan zien en dat je niet altijd stiekem verliefd op haar blijft? Hoe zie je het als je straks vrienden bent en ze krijgt een vriend...ga je dan lekker die verhalen aan horen? Ik denk dat je het niet eens moet willen, gaat het zo en voelt het goed, geen probleem...maar ik zou er eerst niet mee bezig zjin.
Had over je reactie heen gelezen.

Die vriend zal er vast en zeker wel komen en dat is misschien wel het punt dat je er pas echt achter komt of vriendschap gaat werken. Maar ik wil en ga het zeker proberen, ik krijg er spijt van als ik het niet doe. En ik ben ook nog niet helemaal bezig met die vriendschap, eerst alles zelf op een rijtje hebben maar ik vind dat ik dat al redelijk heb. En ik zal op den duur ook wel een nieuwe vriendin krijgen (ga ik wel vanuit iig ) ook al heb ik daar nu nog geen behoefte aan.

Vrienden met je ex kunnen zijn is voor iedereen waarschijnlijk anders.
pi_79386243
Vriendschap... Het is alles of niets als je het mijn vraagt
pi_79386433
quote:
Op zaterdag 20 maart 2010 21:08 schreef gevoelvandesolatie het volgende:
En toen werd het niets
If there is evil in this world, it lies in the heart of mankind!" -Edward D. Morrison
pi_79388115

[ Bericht 100% gewijzigd door Bombshell op 21-03-2010 12:31:45 ]
pi_79388311
Denk je dat je je beter voelt daarna??
pi_79388439

[ Bericht 100% gewijzigd door Bombshell op 21-03-2010 12:32:07 ]
pi_79388513
Alleen als vindt wat je hoopt te vinden. Waarschijnlijk dus als je geen 'verdachte' berichten vindt. Vind je deze wel voel je je niet zo gelukkig gok ik
pi_79388823

[ Bericht 100% gewijzigd door Bombshell op 21-03-2010 12:32:28 ]
pi_79388827
quote:
Op zaterdag 20 maart 2010 22:03 schreef Bombshell het volgende:
Geen idee misschien wel..
Ik betwijfel het. Wat wil je vinden dan?
pi_79388961

[ Bericht 100% gewijzigd door Bombshell op 21-03-2010 12:32:48 ]
pi_79388983
Tja, ik zou het niet echt op prijs stellen als mijn ex dat zou doen...
pi_79389034

[ Bericht 100% gewijzigd door Bombshell op 21-03-2010 12:33:11 ]
pi_79389391
quote:
Op zaterdag 20 maart 2010 22:20 schreef Bombshell het volgende:
Nee logisch is ook niet de bedoeling dat er iemand achter komt.
Maar ga het denk ook niet doen..
Kijk, je ex is je ex. Je hoort niet meer in haar leven, zij niet meer in de jouwe. Dus wat zij uitspookt kan je hooguit rot laten voelen. De relatie is voorbij, zorg voor je eigen leven.
  zaterdag 20 maart 2010 @ 22:53:57 #137
158518 Sjechov
Medisch Commercieel Actief!
pi_79390163
wauwz de afgelopen dagen is hier veel gepost, zal morgen eens proberen bij te lezen
Je hoeft de wereld niet te snappen, je hoeft er alleen maar je weg in te vinden
  zaterdag 20 maart 2010 @ 22:56:04 #138
158518 Sjechov
pi_79390223
quote:
Op zaterdag 20 maart 2010 15:56 schreef Socios het volgende:
Nou ja, het is niet puur wachten, hoor. Heb ook genoeg contact met andere meisjes. Maar de deur zal altijd voor haar open staan om die vriendschap te verwezelijken.
Dit herken ik inderdaad.
Zit niet direct op haar te wachten, maar als ze komt is ze welkom.
  zondag 21 maart 2010 @ 09:37:23 #139
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_79397011
quote:
Op zaterdag 20 maart 2010 19:10 schreef Socios het volgende:

[..]

You need a rebound?

OK, mn ex is echt gestoord, en helderziend.
precies vanmorgen smste ie me dat ie op mn privemail heeft gemaild. dus ik lezen. Ja hoor, weer dat ie het zo zonde vindt bladiebladiebla. Werkelijk! hoe verzint ie het! HIj wil met me praten enzo
heb teruggemaild dat ik niet weet of ik met hem kan en wil praten, want ik vrees voor een herhaling van zetten. Ik ben nog steeds hartstikke gek op hem enzo, had echt het gevoel dat we meant to be waren samen enzo. Maargoed, hij maakte het een week na me helemaal de liefde te verklaren weer uit (voor de 3e keer in 2 maanden) dus hoe denkt hij nou dat ik hem a) kan vertrouwen b) uberhaupt nog serieus kan nemen?
maar ja ik wil wel graag weten wat ie te zeggen heeft. Het zou wel fijn zijn als ie eindelijk eens zn excuses aanbood voor het feit dat ie een klootzak is, en dat ie eens een keer inziet dat hij echt serieus een probleem heeft mbt relaties/vrouwen en daar ook wat aan gaat doen. Dus eigenlijk wil ik wel graag weten of hij dat doet. En zo niet, jammer dan!
ok...zo...mn gedachten weer op een rijtje
  zondag 21 maart 2010 @ 10:03:56 #140
101292 EviL_AleX
Prince Charming
pi_79397275
quote:
Op zondag 21 maart 2010 09:37 schreef Murmeli het volgende:

[..]

OK, mn ex is echt gestoord, en helderziend.
precies vanmorgen smste ie me dat ie op mn privemail heeft gemaild. dus ik lezen. Ja hoor, weer dat ie het zo zonde vindt bladiebladiebla. Werkelijk! hoe verzint ie het! HIj wil met me praten enzo
heb teruggemaild dat ik niet weet of ik met hem kan en wil praten, want ik vrees voor een herhaling van zetten. Ik ben nog steeds hartstikke gek op hem enzo, had echt het gevoel dat we meant to be waren samen enzo. Maargoed, hij maakte het een week na me helemaal de liefde te verklaren weer uit (voor de 3e keer in 2 maanden) dus hoe denkt hij nou dat ik hem a) kan vertrouwen b) uberhaupt nog serieus kan nemen?
maar ja ik wil wel graag weten wat ie te zeggen heeft. Het zou wel fijn zijn als ie eindelijk eens zn excuses aanbood voor het feit dat ie een klootzak is, en dat ie eens een keer inziet dat hij echt serieus een probleem heeft mbt relaties/vrouwen en daar ook wat aan gaat doen. Dus eigenlijk wil ik wel graag weten of hij dat doet. En zo niet, jammer dan!
ok...zo...mn gedachten weer op een rijtje
Attention, a clear mind has been found on the dopamine-train!

Het komt wel goed met jou
pi_79397465
Zo, mensen die tegen beter weten in toch weer contact hebben gehad met hun ex hier graag melden.
pi_79397729
quote:
Op zondag 21 maart 2010 10:19 schreef Mint_Clansell het volgende:
Zo, mensen die tegen beter weten in toch weer contact hebben gehad met hun ex hier graag melden.
En dan?
pi_79399258
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 10:29 schreef Socios het volgende:
Ruim vier jaar nadat het uit is ben ik er nog steeds kapot van.

So sick...

Groet,
Hmm.. dat is kut. Vier jaar is wel echt te lang. Blijf er niet in hangen. Daar is het leven te kort voor!

Relaties zijn nu eenmaal kwetsbaar, dus dit soort dingen gebeuren

Sterkte!
Fok!-reputatiemeter van Rijsttafel:
Slecht [-----X----------------------------------------------------------] Goed
pi_79399467
quote:
Op zondag 21 maart 2010 10:39 schreef maartjeh het volgende:

[..]

En dan?
Ben jij de fout ingegaan dit weekend?
  zondag 21 maart 2010 @ 12:05:22 #145
158518 Sjechov
pi_79399603
quote:
Op zondag 21 maart 2010 12:01 schreef Mint_Clansell het volgende:

[..]

Ben jij de fout ingegaan dit weekend?
Hoezo zou dat fout zijn?
pi_79399661
quote:
Op zondag 21 maart 2010 10:19 schreef Mint_Clansell het volgende:
Vertel het nou maar gewoon
Fok!-reputatiemeter van Rijsttafel:
Slecht [-----X----------------------------------------------------------] Goed
  zondag 21 maart 2010 @ 12:09:30 #147
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_79399792
quote:
Op zondag 21 maart 2010 10:03 schreef EviL_AleX het volgende:

[..]

Attention, a clear mind has been found on the dopamine-train!

Het komt wel goed met jou
ik vind het maar moeilijk. Ik zie in zijn mails geen enkel gevoel van spijt dat hij me zo heeft behandeld, hoe kan ik dan uberhaupt met hem willen praten? zucht. Moet ik dan gewoon bot zijn, hem mailen dat ik verwacht dat hij zijn excuses aanbiedt en dat ik anders niks meer met hem te maken wil hebben? Of wel met hem gaan praten?
zucht.... had ie niet gewoon terug kunnen komen rennen als ik al lang weer een ander heb?
pi_79399817
quote:
Op zaterdag 20 maart 2010 21:08 schreef gevoelvandesolatie het volgende:
Inderdaad, ik heb genoeg vrienden. Ik hoef dus ook niet vrienden te worden met mijn ex. Het is alles of niets..
pi_79399831
quote:
Op zondag 21 maart 2010 12:06 schreef rijsttafel het volgende:

[..]

Vertel het nou maar gewoon
Dat is vaste prik in dit topic. Mensen die niet om kunnen gaan met de leegte (vooral in het weekend), hun ex sms'en of bellen en zich daar later schuldig over voelen.
pi_79400085
Ik heb nu 3 weken geen contact gehad met mijn ex en ben nog niet in de verleiding geweest om wel contact op te nemen. Zal alleen maar contact hebben als het contact van haar kant komt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')