Het was mijn beste toestel ooitquote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:38 schreef Rekkie het volgende:
Nou dat kan er nog wel bij.... het is met recht het slechtste toestel dat ik tot nu toe heb gehad....
Erg jammer maar ik kan helaas niet anders concluderen.....
Wie laat zich opnaaien dan?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:56 schreef Schanulleke het volgende:
Er is vanuit HTC toch al aangegeven dat het juni gaat worden? Laat je toch niet zo opnaaien door allemaal sites die ook even hits willen genereren door een 'nieuwtje' de wereld in te helpen. De Hero is een prachtige telefoon, ook met 1.5 en tzt wordt hij nog mooier.
Oneensquote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:38 schreef Rekkie het volgende:
Nou dat kan er nog wel bij.... het is met recht het slechtste toestel dat ik tot nu toe heb gehad....
Erg jammer maar ik kan helaas niet anders concluderen.....
Jij bent het oneens dat het mijn slechtste toestel tot nu toe is?quote:
I dunno, maar ik zelf vind de Hero een fijn toestel.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:03 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Jij bent het oneens dat het mijn slechtste toestel tot nu toe is?
Welke toestel dat ik heb gehad, vond je vooral slechter dan?
Hij zegt ook niet dat het een slecht toestel is.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 20:35 schreef R4m0n_46 het volgende:
[..]
I dunno, maar ik zelf vind de Hero een fijn toestel.
Dus vandaar de 'oneens'.
Oneens met het feit dat het een slecht toestel is.
Waar zeg ik dan dat het een slecht toestel is?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 20:35 schreef R4m0n_46 het volgende:
[..]
Dus vandaar de 'oneens'.
Heb je al een harde reset uitgevoerd?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 21:15 schreef Thorical het volgende:
Waar kan ik google maps vinden voor mijn hero (ik draai nog steeds 1.5)?
De vorige eigenaar van mijn Hero heeft waarschijnlijk een foutje gemaakt en maps geupdate.
Maar er is geen update voor 1.5.
Dus heb ik geen maps op een goed werkende Hero.
En zolang die lang verwachte update niet komt heb ik een probleem.
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 20:35 schreef R4m0n_46 het volgende:
Dus vandaar de 'oneens'.
Ik nog niet maar ik ging er vanuit dat de vorige eigenaar dat gedaan had om zijn gegevens te wissen.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 21:40 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Heb je al een harde reset uitgevoerd?
Bij mij herstelde dat de oorspronkelijke settings.
Deze post is beter dan voor elke editquote:
http://www.google.com/support/forum/p/Google+Mobile/thread?tid=11f0233a7c27e19d&hl=enquote:Op zaterdag 8 mei 2010 22:13 schreef Thorical het volgende:
[..]
Ik nog niet maar ik ging er vanuit dat de vorige eigenaar dat gedaan had om zijn gegevens te wissen.
Maar btw hoe ga ik een harde reset uitvoeren?
Dit ga ik morgen ff controleren, nu heb ik een weekenddag en bier. Dat is geen goed moment om met een GSM te klooien.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 22:15 schreef Rekkie het volgende:
[..]
http://www.google.com/support/forum/p/Google+Mobile/thread?tid=11f0233a7c27e19d&hl=en
Tis iig een eitjequote:Op zaterdag 8 mei 2010 22:26 schreef Thorical het volgende:
[..]
Dit ga ik morgen ff controleren, nu heb ik een weekenddag en bier. Dat is geen goed moment om met een GSM te klooien.
Hmm wat wazig, ik kan hem inderdaad ook niet vinden. Terwijl hij op mijn telefoon wel gewoon prima werkt... MyTracks heb ik ook wel eens geprobeerd en lijkt ook wel prima te werken.quote:Op donderdag 6 mei 2010 23:16 schreef Rekkie het volgende:
[..]
BuddyRunner is niet meer te vinden in de MarketPlace en ik kan de *.apk ook nergens op internet vinden.
Misschien dat hier iemand mij er aan kan helpen?
Ik gebruik nu CardioTrainer en daarnaast www.afstandmeten.nl als ik eens buiten het schema om iets zou willen proberen.quote:Op maandag 10 mei 2010 20:59 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Hmm wat wazig, ik kan hem inderdaad ook niet vinden. Terwijl hij op mijn telefoon wel gewoon prima werkt... MyTracks heb ik ook wel eens geprobeerd en lijkt ook wel prima te werken.
Apple is Evil.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 18:22 schreef Rekkie het volgende:
Ik twijfel nog steeds enorm.... nu overstappen op de Desire, straks op de Nexus of nog later op de iPhone 4G
Mja, dat moet iedereen zelf weten natuurlijk. Zelf koop ik liever niet van bedrijven die zo overduidelijk fout bezig zijn. Hoewel ook dat weer subjectief is.quote:
Of de Evoquote:Op dinsdag 11 mei 2010 18:22 schreef Rekkie het volgende:
Ik twijfel nog steeds enorm.... nu overstappen op de Desire, straks op de Nexus of nog later op de iPhone 4G
Het heeft me niets geholpen behalve dan dat ik nu weet dat ik niet meer de originele rom op m'n toestel heb.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 22:27 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Tis iig een eitjeJe bent er zo mee klaar.
Dan heb je een andere ROM geinstalleerd. En dus geen hard reset met de standaard ROM erop.quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:08 schreef Thorical het volgende:
[..]
Het heeft me niets geholpen behalve dan dat ik nu weet dat ik niet meer de originele rom op m'n toestel heb.
Ik blijk een MoDaCo Custom ROM 2.9 SSH te hebben. Wat dat dan ook weer mag betekenen?
Ik wacht wel even.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 16:41 schreef PietjePuk007 het volgende:
HTC Hero Android 2.1 Update from Sprint Leaks
http://developer.android.com/sdk/android-2.0-highlights.htmlquote:Op zondag 16 mei 2010 18:41 schreef 9611Niels het volgende:
Wat zijn nou eigenlijk de veranderingen bij de update?
hij wordt verstuurd naar Teleplan, die zijn over het algemeen erg professioneel op het gebied van reparatie, ze kunnen inderdaad vaak wat lang bezig zijn. Vooral bij software fouten bij complexe toestellen, houd maar rekening met 3weken ipv2quote:Op maandag 17 mei 2010 10:02 schreef Reneuh het volgende:
Bah, woensdag mijn HTC Hero maar ter reparatie opgestuurd bij KPN, want ik werd gek van de crashes. Soms ging het 2 dagen goed, maar op andere dagen crashte de software 3x per dag. Kreeg een foutmelding 'Het proces Android is onverwacht gestopt' oid, dan moet je de pincode opnieuw invoeren. Maarja, in de tussentijd ontvang je dus geen gesprekken of berichten. Heb zelf al de firmware opnieuw geïnstalleerd, apps uiteraard ook al verwijderd, maar dat mocht allemaal niet baten. Ben het apparaat nu 2-3 weken kwijt. Ik heb alleen niet zo'n vertrouwen in die reparatie afdelingen
Ik ook niet, ik heb een keer een Nokia met een ingebrand scherm (het bestaat nog) meer dan 3x terug naar het service point moeten brengen omdat die gasten bij Dynafix alleen firmware-updates doen als ze niet weten wat er precies mis isquote:Op maandag 17 mei 2010 10:02 schreef Reneuh het volgende:
Ik heb alleen niet zo'n vertrouwen in die reparatie afdelingen
Dat is in ieder geval goed om te weten, bedankt. Ik heb namelijk al eerder telefoons ter reparatie opgestuurd, maar dat was bij Vodafone en Belcompany. Daar per keer zeker 3 maal opnieuw moeten opsturen.quote:Op maandag 17 mei 2010 10:50 schreef skittelman het volgende:
[..]
hij wordt verstuurd naar Teleplan, die zijn over het algemeen erg professioneel op het gebied van reparatie, ze kunnen inderdaad vaak wat lang bezig zijn. Vooral bij software fouten bij complexe toestellen, houd maar rekening met 3weken ipv2
Ik hoop dat dit inderdaad niet gaat gebeuren. Daarom dus wel duidelijk op het reparatieformulier gezet dat ik dit al meerdere malen heb gedaan, zonder effect,quote:Op maandag 17 mei 2010 10:54 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Ik ook niet, ik heb een keer een Nokia met een ingebrand scherm (het bestaat nog) meer dan 3x terug naar het service point moeten brengen omdat die gasten bij Dynafix alleen firmware-updates doen als ze niet weten wat er precies mis is.
Maar dat valt uiteraard niet onder de garantie.quote:Op maandag 17 mei 2010 10:59 schreef Michin het volgende:
Ik moet de mijne ook opsturen. Firmware moet er opnieuw opgezet worden ofja erop gezet worden. Er was iets fout gegaan met rooten:( stomme ik
Hier ook vaak last van. Alleen dan iets met calendar.htc.com oid. Ook wel is die Android foutmelding. Had ik dinsdagavond last vanquote:Op maandag 17 mei 2010 10:02 schreef Reneuh het volgende:
Bah, woensdag mijn HTC Hero maar ter reparatie opgestuurd bij KPN, want ik werd gek van de crashes. Soms ging het 2 dagen goed, maar op andere dagen crashte de software 3x per dag. Kreeg een foutmelding 'Het proces Android is onverwacht gestopt' oid, dan moet je de pincode opnieuw invoeren. Maarja, in de tussentijd ontvang je dus geen gesprekken of berichten. Heb zelf al de firmware opnieuw geïnstalleerd, apps uiteraard ook al verwijderd, maar dat mocht allemaal niet baten. Ben het apparaat nu 2-3 weken kwijt. Ik heb alleen niet zo'n vertrouwen in die reparatie afdelingen
Had ik ook niet direct verwacht:Pquote:Op maandag 17 mei 2010 11:45 schreef Andyy het volgende:
[..]
Maar dat valt uiteraard niet onder de garantie.
Helpt ee harde reset niet, of het verwijderen van de data van je agenda oid? Ik heb in het begin dat soort problemen gehad, ik kon toen ook niet goed synchroniseren in de cloud, maar na een harde reset liep het weer als een zonnetje.quote:Op maandag 17 mei 2010 13:32 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hier ook vaak last van. Alleen dan iets met calendar.htc.com oid. Ook wel is die Android foutmelding. Had ik dinsdagavond last van
Daarom wil ik dat die update komt. Wacht verdomme al 3 maanden ofzo. Misschien dat dat het verhelpt.
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 19:32 schreef PietjePuk007 het volgende:
HTC stelt Hero-update uit vanwege Google-goedkeuring
Geen idee hoe je een harde reset moet doenquote:Op dinsdag 18 mei 2010 00:59 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Helpt ee harde reset niet, of het verwijderen van de data van je agenda oid? Ik heb in het begin dat soort problemen gehad, ik kon toen ook niet goed synchroniseren in de cloud, maar na een harde reset liep het weer als een zonnetje.
Maar één manier om erachter te komenquote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:52 schreef Vinniiee het volgende:
Zag vanavond dat er ook een standaard Twitter app in zit? Is dat wat?
HOAX!quote:Op woensdag 19 mei 2010 14:19 schreef DancePlaza het volgende:
damngisteren bezig geweest om me g2 te rooten en vervolgens 2.1 geinstalleert
damn batterij gaat wel snel op zeg
quote:@HTC: Android 2.1 for the @Sprint Hero is now ready for download from our website. Thank you for your patience! Enjoy! http://ht.ly/1N8I0
Ik hoop het, ik loop sinds deze week met mijn favoriete app opeens tegen 1.5 problemen aan.quote:
nah ik heb behero rom geinstalleerd op me hero. wow het ging wel super snelquote:Op donderdag 20 mei 2010 01:34 schreef gekke_sandra het volgende:
Ik wil 2.1, ik wil 2.1, ik wil 2.1!!! Ik wacht al maanden met smart en ben het nu echt een beetje zat aan het worden. Daarom had ik 2.1 gedownload en geïnstalleerd, maar helaas mocht dat niet baten... iemand waarbij het wel is gelukt? Werkt 2.1 echt veel sneller en beter dan 1.5?
Driver los?quote:Op donderdag 20 mei 2010 12:19 schreef mamaisboos. het volgende:
Sinds een paar dagen heb ik het gevoel dat de speaker van de telefoon bij mn oor (dus niet het luidsprekertje achterop)opgeblazen. Een verschrikkelijk schel geluid alsof de driver los zit oid...
Zoiets had ik vroeger bij mijn in-ear oordopjes...quote:
Nee, 3G zuipt batterij. Probeer het maar eens uit te zetten, je kan echt een stuk langer mee! Ik zet het iig 's nachts altijd uit (alleen 3G, niet de hele telefoon) en soms overdag als ik niet gestoord wil worden door mailtjes. Scheelt me echt een heleboel batterijquote:Op donderdag 20 mei 2010 21:53 schreef Slickk het volgende:
Hoe vaak moeten jullie je Hero opladen? Die van mij is na twee dagen vrijwel leeg, terwijl ik hem niet echt veel gebruik (ik bel vrijwel niet). Heb wel altijd internet aan staan, maar gaat die daardoor echt zo snel leeg of is de accu gewoon niet echt geweldig?
Hero update oh waar blijf je nouquote:Op donderdag 20 mei 2010 01:34 schreef gekke_sandra het volgende:
Ik wil 2.1, ik wil 2.1, ik wil 2.1!!! Ik wacht al maanden met smart en ben het nu echt een beetje zat aan het worden. Daarom had ik 2.1 gedownload en geïnstalleerd, maar helaas mocht dat niet baten... iemand waarbij het wel is gelukt? Werkt 2.1 echt veel sneller en beter dan 1.5?
quote:Op donderdag 20 mei 2010 23:25 schreef Hondenbrokken het volgende:
[..]
Hero update oh waar blijf je nou
We wachten allemaal op jou
Komt naar onze HTC toe
Van al dat wachten worden we moe
Een update hebben we nu wel verdiend
Komt uit en dan ben jij weer mijn vriend
(Sorry, ik ben wat melig aan het worden)
Hij hangt iedere avond aan de lader hier ook al is i nog niet leeg als ik 12 uur per dag weg ben moet hij gewoon vol zijnquote:Op donderdag 20 mei 2010 21:53 schreef Slickk het volgende:
Hoe vaak moeten jullie je Hero opladen? Die van mij is na twee dagen vrijwel leeg, terwijl ik hem niet echt veel gebruik (ik bel vrijwel niet). Heb wel altijd internet aan staan, maar gaat die daardoor echt zo snel leeg of is de accu gewoon niet echt geweldig?
Daarvoor moet je de SDK op je computer hebbenquote:
Oké, gelukkig maar. Dan hoef ik me in ieder geval geen zorgen te maken als ik op vakantie ben waar ik hem niet altijd aan de lader kan hebben. Daar heb ik toch geen internet aan staan.quote:Op donderdag 20 mei 2010 22:10 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Nee, 3G zuipt batterij. Probeer het maar eens uit te zetten, je kan echt een stuk langer mee! Ik zet het iig 's nachts altijd uit (alleen 3G, niet de hele telefoon) en soms overdag als ik niet gestoord wil worden door mailtjes. Scheelt me echt een heleboel batterij
Over een tijdje haal je die twaalf uur niet meer als je hem elke dag aan de lader houdt...quote:Op vrijdag 21 mei 2010 13:45 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Hij hangt iedere avond aan de lader hier ook al is i nog niet leeg als ik 12 uur per dag weg ben moet hij gewoon vol zijn. Zit daar door ondertussen op de 79 dagen uptime (screenie is van gister avond):
[ afbeelding ]
Het is dat of de 2e dag dat ding amper kunnen gebruiken gebruik 50 tot 75% van me accu in een dag. Daarnaast als het tegen die tijd zo ver is bestel ik wel een nieuwe bij HTCquote:Op vrijdag 21 mei 2010 14:15 schreef mamaisboos. het volgende:
[..]
Over een tijdje haal je die twaalf uur niet meer als je hem elke dag aan de lader houdt...
SDK Downloaden -> maptje tools -> zorgen dat je phone via usb connected it -> ddms starten -> telefoon selecteren -> screenshot maken. Zou imo ook makkelijker moeten kunnenquote:Op vrijdag 21 mei 2010 13:56 schreef Etcetera het volgende:
Hmm met een omweg dus. Wel jammer, zal eens kijken of ik dat aan de praat krijg
Mijn weergadget vertaalt de weerberichten naar het Nederlands. Als er dus, zoals op dit plaatje, in het Engels "clear" staat, wat dus eigenlijk "helder" betekent, zet ie er bij mij "wissen" onder. Duurde toch wel een paar dagen voor ik het doorhad.quote:
Ik heb met zo'n ID3 tag editor bij alle nummers op mn Hero een albumhoes toegevoegd, erg handigquote:Op maandag 24 mei 2010 12:06 schreef Pandora73 het volgende:
Verder nog mensen die iets leuks te melden hebben over de Hero? Of zitten we allemaal heel sjaggo te wachten op die update?
Ik moest ze eerst allemaal apart aanklikken uit de lijst voordat ie de hoezen herkende, misschien is dat het?quote:Op maandag 24 mei 2010 12:39 schreef Etcetera het volgende:
Dat doe ik sowieso wel met m'n muziek, maar mijn Hero slikt ze niet altijd allemaal
Het kan veel makkelijker.quote:Op maandag 24 mei 2010 12:37 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Ik heb met zo'n ID3 tag editor bij alle nummers op mn Hero een albumhoes toegevoegd, erg handig
Ik heb nooit albums, alleen losse nummers. En bij zo'n editor hoef ik alleen het plaatje van google afbeeldingen naar dat programma te slepen en hij staat er inquote:Op maandag 24 mei 2010 13:08 schreef Slickk het volgende:
[..]
Het kan veel makkelijker.
Als je een album hebt van een artiest, gewoon op Google een mooi plaatje van de cover van dat album zoeken. Dat plaatje in die map van het album zetten en het plaatje "AlbumArt.jpg" noemen. Als je dat bij alle albums doet komt het plaatje er mooi te staan.
Ja, dit klinkt veel moeilijker maar het is opzich een kleine moeite.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |