Apple is Evil.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 18:22 schreef Rekkie het volgende:
Ik twijfel nog steeds enorm.... nu overstappen op de Desire, straks op de Nexus of nog later op de iPhone 4G
Mja, dat moet iedereen zelf weten natuurlijk. Zelf koop ik liever niet van bedrijven die zo overduidelijk fout bezig zijn. Hoewel ook dat weer subjectief is.quote:
Of de Evoquote:Op dinsdag 11 mei 2010 18:22 schreef Rekkie het volgende:
Ik twijfel nog steeds enorm.... nu overstappen op de Desire, straks op de Nexus of nog later op de iPhone 4G
Het heeft me niets geholpen behalve dan dat ik nu weet dat ik niet meer de originele rom op m'n toestel heb.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 22:27 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Tis iig een eitjeJe bent er zo mee klaar.
Dan heb je een andere ROM geinstalleerd. En dus geen hard reset met de standaard ROM erop.quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:08 schreef Thorical het volgende:
[..]
Het heeft me niets geholpen behalve dan dat ik nu weet dat ik niet meer de originele rom op m'n toestel heb.
Ik blijk een MoDaCo Custom ROM 2.9 SSH te hebben. Wat dat dan ook weer mag betekenen?
Ik wacht wel even.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 16:41 schreef PietjePuk007 het volgende:
HTC Hero Android 2.1 Update from Sprint Leaks
http://developer.android.com/sdk/android-2.0-highlights.htmlquote:Op zondag 16 mei 2010 18:41 schreef 9611Niels het volgende:
Wat zijn nou eigenlijk de veranderingen bij de update?
hij wordt verstuurd naar Teleplan, die zijn over het algemeen erg professioneel op het gebied van reparatie, ze kunnen inderdaad vaak wat lang bezig zijn. Vooral bij software fouten bij complexe toestellen, houd maar rekening met 3weken ipv2quote:Op maandag 17 mei 2010 10:02 schreef Reneuh het volgende:
Bah, woensdag mijn HTC Hero maar ter reparatie opgestuurd bij KPN, want ik werd gek van de crashes. Soms ging het 2 dagen goed, maar op andere dagen crashte de software 3x per dag. Kreeg een foutmelding 'Het proces Android is onverwacht gestopt' oid, dan moet je de pincode opnieuw invoeren. Maarja, in de tussentijd ontvang je dus geen gesprekken of berichten. Heb zelf al de firmware opnieuw geïnstalleerd, apps uiteraard ook al verwijderd, maar dat mocht allemaal niet baten. Ben het apparaat nu 2-3 weken kwijt. Ik heb alleen niet zo'n vertrouwen in die reparatie afdelingen
Ik ook niet, ik heb een keer een Nokia met een ingebrand scherm (het bestaat nog) meer dan 3x terug naar het service point moeten brengen omdat die gasten bij Dynafix alleen firmware-updates doen als ze niet weten wat er precies mis isquote:Op maandag 17 mei 2010 10:02 schreef Reneuh het volgende:
Ik heb alleen niet zo'n vertrouwen in die reparatie afdelingen
Dat is in ieder geval goed om te weten, bedankt. Ik heb namelijk al eerder telefoons ter reparatie opgestuurd, maar dat was bij Vodafone en Belcompany. Daar per keer zeker 3 maal opnieuw moeten opsturen.quote:Op maandag 17 mei 2010 10:50 schreef skittelman het volgende:
[..]
hij wordt verstuurd naar Teleplan, die zijn over het algemeen erg professioneel op het gebied van reparatie, ze kunnen inderdaad vaak wat lang bezig zijn. Vooral bij software fouten bij complexe toestellen, houd maar rekening met 3weken ipv2
Ik hoop dat dit inderdaad niet gaat gebeuren. Daarom dus wel duidelijk op het reparatieformulier gezet dat ik dit al meerdere malen heb gedaan, zonder effect,quote:Op maandag 17 mei 2010 10:54 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Ik ook niet, ik heb een keer een Nokia met een ingebrand scherm (het bestaat nog) meer dan 3x terug naar het service point moeten brengen omdat die gasten bij Dynafix alleen firmware-updates doen als ze niet weten wat er precies mis is.
Maar dat valt uiteraard niet onder de garantie.quote:Op maandag 17 mei 2010 10:59 schreef Michin het volgende:
Ik moet de mijne ook opsturen. Firmware moet er opnieuw opgezet worden ofja erop gezet worden. Er was iets fout gegaan met rooten:( stomme ik
Hier ook vaak last van. Alleen dan iets met calendar.htc.com oid. Ook wel is die Android foutmelding. Had ik dinsdagavond last vanquote:Op maandag 17 mei 2010 10:02 schreef Reneuh het volgende:
Bah, woensdag mijn HTC Hero maar ter reparatie opgestuurd bij KPN, want ik werd gek van de crashes. Soms ging het 2 dagen goed, maar op andere dagen crashte de software 3x per dag. Kreeg een foutmelding 'Het proces Android is onverwacht gestopt' oid, dan moet je de pincode opnieuw invoeren. Maarja, in de tussentijd ontvang je dus geen gesprekken of berichten. Heb zelf al de firmware opnieuw geïnstalleerd, apps uiteraard ook al verwijderd, maar dat mocht allemaal niet baten. Ben het apparaat nu 2-3 weken kwijt. Ik heb alleen niet zo'n vertrouwen in die reparatie afdelingen
Had ik ook niet direct verwacht:Pquote:Op maandag 17 mei 2010 11:45 schreef Andyy het volgende:
[..]
Maar dat valt uiteraard niet onder de garantie.
Helpt ee harde reset niet, of het verwijderen van de data van je agenda oid? Ik heb in het begin dat soort problemen gehad, ik kon toen ook niet goed synchroniseren in de cloud, maar na een harde reset liep het weer als een zonnetje.quote:Op maandag 17 mei 2010 13:32 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hier ook vaak last van. Alleen dan iets met calendar.htc.com oid. Ook wel is die Android foutmelding. Had ik dinsdagavond last van
Daarom wil ik dat die update komt. Wacht verdomme al 3 maanden ofzo. Misschien dat dat het verhelpt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |