abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_79225473
tvp
“Being second is to be the first of the ones who lose.”
pi_79225862
quote:
Op dinsdag 16 maart 2010 19:17 schreef Burnie88 het volgende:
Waarom zet Force India in godsnaam Di Resta in de auto op vrijdag? Wat heeft dat nou voor zin?
Wss moet dat van Mercedes .
so get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind
get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind yea
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 16 maart 2010 @ 20:47:42 #35
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_79226070
quote:
Op dinsdag 16 maart 2010 20:43 schreef Glijdt_licht het volgende:

[..]

Wss moet dat van Mercedes .
Ik denk eerder van de Schotse sponsor die hij meegebracht heeft naar Force India
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_79226263
quote:
Op dinsdag 16 maart 2010 20:47 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

Ik denk eerder van de Schotse sponsor die hij meegebracht heeft naar Force India
Kan ook., of een combinatie van beide. Dat Mercedes de motoren goedkoper zou leveren als di Resta er op vrijdag in mag. En dat toen een sponsor heeft gereageerd dat als di Resta de vrijdagcoureur wordt zij zouden sponsoren. = dubbel voordeel voor Force India.
so get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind
get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind yea
pi_79236766
quote:
Op dinsdag 16 maart 2010 20:47 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

Ik denk eerder van de Schotse sponsor die hij meegebracht heeft naar Force India
Ja en dan heeft een Sutil of Liuzzi geen tracktime en rijdt hij bout in de kwali/race omdat hij niet af heeft kunnen stellen... Alsof een sponsor daar op loopt te wachten. Ik hoop dat Tung niet hetzelfde grapje gaat uithalen dit seizoen, dan schaam ik me als Nederlander.
's Avonds een man, overdags rustig an
pi_79237689
Of het is gewoon een teken dat Liuzzi of Sutil binnenkort aan de kant gaat. Al denk ik toch dat het de sponsoren samen met Mercedes is.
“Being second is to be the first of the ones who lose.”
  woensdag 17 maart 2010 @ 03:47:49 #39
131800 Tarado
capô de fusca
pi_79240268
TVP
pi_79240567


Beetje laat dat dit filmpje online komt maar toch leuk om te zien.
Calm down, please!
  woensdag 17 maart 2010 @ 08:17:46 #41
130370 bodylotion
Since 16.09.05
pi_79241211
quote:
Op dinsdag 16 maart 2010 23:50 schreef Burnie88 het volgende:

[..]

Ja en dan heeft een Sutil of Liuzzi geen tracktime en rijdt hij bout in de kwali/race omdat hij niet af heeft kunnen stellen... Alsof een sponsor daar op loopt te wachten. Ik hoop dat Tung niet hetzelfde grapje gaat uithalen dit seizoen, dan schaam ik me als Nederlander.
Dan is Tung gewoon een chinees
Please, make yourself uncomfortable.
pi_79241425
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 06:51 schreef Googolplexian het volgende:


Beetje laat dat dit filmpje online komt maar toch leuk om te zien.
Staat al langer op joetoep hoor.
pi_79242415
quote:
Op dinsdag 16 maart 2010 14:54 schreef vosss het volgende:
OW tot een minuut of 8 zijn het mooie beelden zie ik nu. Daarna wordt het nogal dramatisch met veel vuur enzo
Die beelden heb ik toen live (op TV) gezien helaas. Is een van de eerste momenten van de F1 die ik me kan herinneren gezien te hebben.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_79243567
tvp
I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
Let us leave, no trace of tears upon our dead faces
pi_79244037
Artreidez: http://wiki.fok.nl/index.php/OP/F1-Nieuwtjes kun je in de OP plakken
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
pi_79244071
Een andere visie op het gebrek aan inhalen.
quote:
Frank Dernie, one of the leading F1 aerodynamicists for the past 30 years, has sent me this note, arguing that the “overtaking problem in F1″ is not the aero, but the mechanical grip from the tyres and the lack of mistakes made by drivers on gearshifts due to semi automatic gearboxes. He advocates manual gearboxes and rock hard tyres. Hear him out.

“None of the facts in the last 30 years support the theory that grippy tyres and low downforce promote overtaking. If reducing downforce was the answer, then 1983 would have shown it, since we lost 80% of the aero efficiency in the 1983 rules, ” he says. “But there was no more overtaking than in 1982.

“Here’s the proof – if downforce prevented overtaking, historically the races with the fewest overtaking manoeuvres would have been the wet races, where maximum downforce settings are used… Why anybody still thinks a reduction in downforce is the solution when faced with the facts has been a consistent mystery and frustration to me.

“Too much difference in grip between on and off line is a major factor, caused by sticky tyres (lots of mechanical grip)

“Braking distances into slow corners are far too short, caused by sticky tyres (too much mechanical grip).

“The other reason why it is hard to overtake in current F1 is that the fastest cars are at the front with slower ones behind, so there is no reason to expect overtaking unless a driver makes a mistake.

“In this case overtaking will only ever happen following mistakes, which are rare nowadays with super sticky tyres, big runoff areas and semi automatic gearboxes.
Lees het hele artikel voor een beter overzicht.

Maar het voorstel zou zijn keiharde banden en handmatige versnellingsbakken.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
  woensdag 17 maart 2010 @ 11:01:30 #47
130370 bodylotion
Since 16.09.05
pi_79246219
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 10:00 schreef sasquatsch het volgende:
Een andere visie op het gebrek aan inhalen.
[..]

Lees het hele artikel voor een beter overzicht.

Maar het voorstel zou zijn keiharde banden en handmatige versnellingsbakken.
Een band waar je de hele race mee uit kunt rijden en een degelijke zachte band zonder verplichte wissel is denk ik wel een goed idee. Net als vroeger.

Handbakken is een beetje anti-F1 en trouwens, lagere klasses waar wel wordt ingehaald hebben dat ook al lang niet meer.
Please, make yourself uncomfortable.
pi_79249678
Al dat gegis naar waarom er minder wordt ingehaald ... De teambazen, designers en engineers weten het allemaal.

Maar het oplossen = risico op ingehaald worden dus niemand die (ook al is het gezamelijk) de eerste stap zet.
Calm down, please!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')