Smallere wielen zou een optie zijn. Maar dat staat minder stoerquote:Op donderdag 6 mei 2010 00:25 schreef Barcaconia het volgende:
Dat is waar. Smallere wielen geen optie? En anders nog een extra verticale versteviging? (ik weet niet hoe de constructie er uit ziet..)
hij is inderdaad bijzonder grootquote:Op donderdag 6 mei 2010 00:16 schreef Barcaconia het volgende:
@Falcon:
Wat een gaaf ding zeg, je hoort wel eens dat die groot is maar nu zie ik pas ècht hoe groot dat ding is![]()
waar: marktplaats (voor de oudere modellen) of lego website (maar das meestal hoofprijs)quote:Op zondag 25 juli 2010 22:23 schreef BaggerUser het volgende:
[..]
Waar bestel je die, hoeveel ben je kwijt en hoelang ben je zoet?
helemaal mee eens, vind ik af en toe zeker jammer, maar aan de andere kant, tis is heel vaak wel mooi spul wat het totaal maakt..quote:Op maandag 26 juli 2010 14:20 schreef PLAE@ het volgende:
Lego is mooi, maar wat een geld voor een beetje plastic zeg
Belachelijk.
Ja, lego was nooit populair geworden als niemand er iets van kon bouwen, opzichzelf zijn het maar gewoon plastiek steentjes.quote:Op maandag 26 juli 2010 14:21 schreef mschol het volgende:
[..]
helemaal mee eens, vind ik af en toe zeker jammer, maar aan de andere kant, tis is heel vaak wel mooi spul wat het totaal maakt..
Die eerste is volgens mij best wel een dure set (aangezien de doos best wel oud lijkt).quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 08:15 schreef TheFrankey het volgende:
Deze week mijn verzameling maar weer eens uitgebreid.
[ afbeelding ]
die 7745 heb ik ook.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 15:00 schreef Outlined het volgende:
7715, uit de jaren 80, die is mooi ja, toen had je nog elektrische en non-elektrische rails.
Zal binnenkort eens wat catalogus pagina's van 7745 scannen en posten.
topsite: www.peeron.com
ziet er wel leuk uit, alleen past niet echt bij de rest..quote:Op maandag 23 augustus 2010 21:45 schreef TimVerfbom het volgende:
Dit weekend de Medieval Market Village gekocht!![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |