hoeveel elementen heeft dat ding eigenlijk?quote:Op maandag 26 april 2010 22:47 schreef mschol het volgende:
net 77 zakjes met lego uit de doos gehaald
Sweetquote:Op zondag 25 april 2010 21:07 schreef mschol het volgende:
ik ben even naar buiten geweest..
voor een MISB 1ste druk, met certificate of authenticate Millenium falcon
klik voor plaatje
5195quote:Op maandag 26 april 2010 23:07 schreef AlmightyArjen het volgende:
[..]
hoeveel elementen heeft dat ding eigenlijk?
ik zal er aan denkenquote:Op maandag 26 april 2010 23:40 schreef Barcaconia het volgende:
mschol, als je iets wilt laten verzenden uit de US kan ik je daar misschien bij helpen. Ik woon in de US namelijk. Stuur maar een PM als je interesse hebt, dan leg ik het wel uit
zover ik net eff heb gezien:quote:Op maandag 26 april 2010 23:38 schreef AlmightyArjen het volgende:
En hoeveel nummers heeft de bouwinstructie eigenlijk?100 ofzo?
Foto'squote:Op maandag 26 april 2010 23:43 schreef mschol het volgende:
[..]
zover ik net eff heb gezien:
96 + nog een paar losse instructies..
319 pagina's in totaal
normale bouw model: 4 plaatjes per pagina (dubbelzijdig afgedrukt)
alle "losse" modellen om tot het geheel te komen heb ik geen idee van
tegen wie heb je het?quote:Op dinsdag 27 april 2010 03:11 schreef yssesn het volgende:
Waarom heb je juist dat grote spul gesorteerd?
Dat krijg je doorgaans wel gevonden in een grote bak.
Dat kleine grut is een crime om terug te vinden .
Korte samenvatting:quote:
ook een erg schattig lego huisje.. niet helemaal mijn ding maar wel grappigquote:Op maandag 3 mei 2010 20:49 schreef TimVerfbom het volgende:
Een stuk minder spannend dan bovenstaande LEGO sets en bouwprojecten, maar daarom niet minder leuk
Net samen met m'n vriendin ons nieuwe huisje in elkaar gezet![]()
[ afbeelding ]
Vergeleken met het huis heb je een big ass grasmaaierquote:Op maandag 3 mei 2010 20:49 schreef TimVerfbom het volgende:
Een stuk minder spannend dan bovenstaande LEGO sets en bouwprojecten, maar daarom niet minder leuk
Net samen met m'n vriendin ons nieuwe huisje in elkaar gezet![]()
[ afbeelding ]
het is een officieel model van lego...quote:Op maandag 3 mei 2010 22:06 schreef AlmightyArjen het volgende:
[..]
Vergeleken met het huis heb je een big ass grasmaaierHeb je dit zelf ontworpen?
Is het een Nederlands iets "huize Appelboom", of heet het hetzelfde in bijvoorbeeld Duitsland?quote:Op maandag 3 mei 2010 22:22 schreef mschol het volgende:
[..]
het is een officieel model van lego...
http://creator.lego.com/nl-nl/buildinginstructions/default.aspx
Pfft, is idd wel heel erg jah, zo makkelijk en gewoon niet aan denkenquote:Op maandag 3 mei 2010 22:27 schreef mschol het volgende:
http://creator.lego.com/nl-nl/movies/default.aspx
geweldig om te bekijken..
hoe simpel sommige dingen te maken zijn, waar je soms gewoon niet aan denkt
ik heb de kennis weer opgedaan een beetje inmiddels..quote:Op maandag 3 mei 2010 22:38 schreef AlmightyArjen het volgende:
[..]
Is het een Nederlands iets "huize Appelboom", of heet het hetzelfde in bijvoorbeeld Duitsland?
Qua Lego-kennis ben ik echt in de jaren '90 blijven hangenStudless is dan ook niet aan mij besteed maar da's een ander verhaal...
Hot damnquote:Op maandag 3 mei 2010 23:18 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb de kennis weer opgedaan een beetje inmiddels..
m'n model krijgt vorm..
de poten (7x)
[ afbeelding ]
mijn legostukjes-deponeer-blad (inmiddels stuk leger)
[ afbeelding ]
de falcon, foto 1
[ afbeelding ]
de falcon, foto 2
[ afbeelding ]
de falcon, foto 3
[ afbeelding ]
de falcon, meest recente foto
[ afbeelding ]
Deze laatste foto is genomen toen ik op pagina 107 (van 319) was, net op 1/3 van de handleiding dus...
Zat ik ook aan te denken maar ik heb het nu al optimaal. Ik heb ook alles vastgezet met verticale balken maar er komt zo'n kracht op te staan dat hij alsnog gaat slippen... Stroeve rubberen wielen + 3kg is ook geen goede combinatie op de wielen te laten sturen...quote:Op donderdag 6 mei 2010 00:16 schreef Barcaconia het volgende:
Andere overbrengingen in de besturing?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |