Cool!quote:Op vrijdag 19 maart 2010 21:49 schreef TimVerfbom het volgende:
Deze lijkt me ook wel leuk om te bouwen![]()
[ afbeelding ]
mwha grote grut + klein grut in 1 bak van +25 Liter => hell om de kleine stukjes te vindenquote:Op zondag 21 maart 2010 20:47 schreef bleiblei het volgende:
Waarom heb je juist dat grote spul gesorteerd?
Dat krijg je doorgaans wel gevonden in een grote bak.
Dat kleine grut is een crime om terug te vinden.
Dit is het lego topic, over moderne lego en alle legoquote:Op maandag 22 maart 2010 12:29 schreef AlmightyArjen het volgende:
In welk topic moet ik nou posten, in deze of in deze: Het enige echte Lego-topic #3
Mooie collectie en ordelijk gesorteerd.quote:Op maandag 22 maart 2010 21:01 schreef bleiblei het volgende:
Om toch maar ff te showen hoe ik het sorteer![]()
[ afbeelding ]
1. In deze bakken zit onder andere al mijn pneumatic spul, technic balken in alle maten en soorten (met en zonder nopjes), tiles, etc. etc.
2. Hier zitten alle kleine onderdelen. Dwz. alle soorten tandwielen, technicpins, busjes, "eentjes", cheese slopes en alle maten zwarte en groene plaatjes (die gebruik ik veel op dit moment)
3. De bak met wielen
4. Legobak voor bezoek. Hoeven kinderen niet met mijn lego te spelen. Is tevens mijn reserve bak. Komt nog wel eens voor dat ik net wat mis wat wel in die bak zit.
5. De bak met alle motoren, batterijdozen, receivers, controllers, lampjes etc.
6. De legobak met wat lego van vroeger (flink bekraste lego e.d.). Gebruik ik vrijwel nooit.
7. De drie dozen op kleur (groen, bruin en zwart)
8. Nog wat doosjes met voornamelijk wit. Wit verkleurt onder invloed van UV licht. Daarom heb ik het in kartonnen doosjes zitten.
Best sad eigenlijk.
En de paar standaard lego modellen die ik nog niet op de foto had staan die wel in elkaar zitten![]()
[ afbeelding ]
mooi gesorteerd manquote:Op maandag 22 maart 2010 21:01 schreef bleiblei het volgende:
Om toch maar ff te showen hoe ik het sorteer![]()
[ afbeelding ]
1. In deze bakken zit onder andere al mijn pneumatic spul, technic balken in alle maten en soorten (met en zonder nopjes), tiles, etc. etc.
2. Hier zitten alle kleine onderdelen. Dwz. alle soorten tandwielen, technicpins, busjes, "eentjes", cheese slopes en alle maten zwarte en groene plaatjes (die gebruik ik veel op dit moment)
3. De bak met wielen
4. Legobak voor bezoek. Hoeven kinderen niet met mijn lego te spelen. Is tevens mijn reserve bak. Komt nog wel eens voor dat ik net wat mis wat wel in die bak zit.
5. De bak met alle motoren, batterijdozen, receivers, controllers, lampjes etc.
6. De legobak met wat lego van vroeger (flink bekraste lego e.d.). Gebruik ik vrijwel nooit.
7. De drie dozen op kleur (groen, bruin en zwart)
8. Nog wat doosjes met voornamelijk wit. Wit verkleurt onder invloed van UV licht. Daarom heb ik het in kartonnen doosjes zitten.
Best sad eigenlijk.
En de paar standaard lego modellen die ik nog niet op de foto had staan die wel in elkaar zitten![]()
[ afbeelding ]
Balenquote:Op woensdag 24 maart 2010 21:40 schreef Barcaconia het volgende:
Ik heb al mijn pakketjes binnen op 1 na. Die was verkeerd verzonden dus daar moet ik langer op wachten. Helaas is de deadline wanneer het af moet zijn morgen, dus ik heb voor jan L zitten bouwen en bestellen.
Nouja, dan kan het model thuis in de vitrinekast ipv op mijn werk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |